קידום אתרים אורגני לעסקים ב-2019
קידום אתרים הוא תהליך מתמשך אשר מטרתו היא לשפר את הדירוג של אתר האינטרנט שבו מתבצע הליך קידום זה, בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל. מכיוון ש- Google מהווה כיום את מנוע החיפוש החזק ביותר ומכיוון שמרבית האנשים מחפשים מידע, מוצרים, עסקים או כל דבר אחר באמצעות Google, הרי שכל עסק שמעוניין לשווק את עצמו בצורה הטובה ביותר במדיה הדיגיטלית, חייב שאתר האינטרנט שלו יופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל בעת חיפוש רלוונטי של גולשים שמהווים את קהל היעד הפוטנציאלי של העסק ולכן, קידום אתרים אורגני בגוגל מהווה כיום את שיטת הקידום הטובה והיעילה ביותר לצורך שיווק ופרסום עסקים במדיה הדיגיטלית.
מהו קידום אתרים אורגני?
כאמור, כל עסק יודע כיום שהכלי החזק ביותר לשיווק ופרסום עבורו ועבור כלל העסקים הוא האינטרנט. בכדי ליצור נוכחות לעסק באינטרנט, הרי שבעל העסק חייב לפנות לאיש מקצוע העוסק בתחום שיווק דיגיטלי, לצורך בניית אתר ושיווקו באינטרנט. בניית האתר מהווה את השלב הראשון בתהליך שיווק ופרסום עסקים באמצעות האינטרנט, אנו ממליצים על הפלטפורמה Wordpress לבניית האתר. אתר כשלעצמו, איננו יצליח לשווק ולפרסם את העסק, אם קהל היעד הפוטנציאלי של העסק לא יגיע אליו. איך מביאים את קהל היעד אל האתר? מקדמים את האתר בגוגל. גוגל פיתחה במהלך השנים אלגוריתמים שונים אשר באמצעותם נקבע סדר תוצאות החיפוש בהתאם לכל שאלה שגולש שואל. בכדי שאתר האינטרנט של עסק יופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל כאשר גולש מחפש מידע אודות מוצרים או שירותים שהעסק מספק, הרי שהאתר של העסק חייב לעבור תהליך אשר נקרא: "אופטימיזציה למנועי החיפוש". תהליך זה יכלול בו ביצוע של מספר פעולות רלוונטיות באתר, על מנת לקדם את האתר באופן אורגני ולאפשר לאלגוריתם של גוגל לזהות אותו כאתר חיוני לגולש, כאשר הוא מחפש כל דבר שקשור לעסק.
כיצד מקדמים אתרים באופן אורגני
על מנת לבצע קידום אתרים בצורה יעילה ואיכותית לאתר עסקי כלשהו, הרי שיש להתאים את האתר לאלגוריתם של גוגל. כיצד? חשוב מאוד לסדר את האתר מבחינת כותרות ותתי כותרות, יש להקפיד על שימוש בתיוגים, חשוב לבנות היררכיה נכונה בדפי האתר וכן, ליצור חווית משתמש באתר. מעבר לכך, חשוב להתאים את האתר למובייל וכן, חשוב מאוד שהאתר יכיל תוכן איכותי ומקצועי אשר מעניק ערך לגולש ומכיל בו את מילות המפתח אשר מרבית הגולשים אשר מחפשים מוצרים או שירותים שהעסק מספק, משתמשים בהם במהלך חיפוש בגוגל. על מנת לקדם אתר באופן אורגני בצורה יעילה, איכותית ומקצועית, חשוב מאוד לפנות לאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום קידום אורגני. אנשי מקצוע מעין אלה ידאגו לכל מה שקידום אורגני איכותי לאתר אינטרנט דורש והמגמה שלהם תהיה להפוך את האתר לאתר שמצד אחד יופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל ומצד שני, יגרום לגולשים שמגיעים אליו להישאר בו בשל נוחות הגלישה וביצוע פעולות בו, המידע שהוא מספק ועוד. ניתן לקרוא על הנושא בכתובת הזאת.
מדוע חשוב לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר לצורך קידום אורגני
למרבית מבעלי האתרים אין את הידע הנדרש לצורך קידום אתרים אורגני באופן עצמאי. קידום אורגני הוא תהליך מתמשך אשר איננו נגמר בתום חודש או חודשיים. חשוב לדעת שגם אם מגיעים באמצעות קידום אורגני לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, הרי שיש צורך להמשיך ולשמר את המקום הזה. לכן, אנשי מקצוע בעלי ידע, ניסיון וותק בתחום של קידום אתרים אורגני, הם ללא ספק אנשי מקצוע שכדאי לבחור בהם לצורך תהליך קידום האתר שלכם. רצוי לקבל המלצות על מקדמי אתרים בשיטה האורגנית בטרם תבחרו בהם וכן, חשוב לוודא שמדובר באנשי מקצוע שהאתרים אשר הם קידמו באופן אורגני בעבר אכן הצליחו להתברג בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
 השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד. 
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
 - המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
 - המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
 
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
 שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד. 
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
 השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד. 
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
 - המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
 - המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
 
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
 שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד. 
