ארקיע מרחיבה את מערך התקשורת: גייסה את משרד מינקובסקי
במייל ששלחה פלג מזרחי לכתבי התחום והגיע לידי אייס, נכתב: "אני שמחה לעדכן כי משרד מינקובסקי החל לתת שירותי יח"צ לארקיע ויעסוק יחד איתי בייזום אייטמים שיווקיים. בכל נושא אחר אני ממשיכה להיות זמינה עבורכם 24/7 (עידכונים/תגובות/טענות וגם מחמאות).
משרדו של עידו מינקובסקי התרחב לאחרונה, לאחר שהקים יחד עם אל"מ עודד הרשקוביץ, סגן דובר צה"ל ורמ"ח תקשורת שפרש לאחרונה מהצבא, חברה חדשה בשם Media Force Unit שמתמחה בניהול משברים, ייעוץ אסטרטגי, דיגיטל, פרסום וקמפיינים יצירת תוכן ושת"פ תוכן ואף מקימה בית ספר להכשרות בתחום התקשורת.
מעבר לכך, מינקובסקי תקשורת עובדת עם לקוחות כגון גינדי החזקות, קבוצת מגדל, אוניברסיטת בר אילן, ועד עובדי בנק לאומי וחברות שונות בתחום הטק, כגון איירון סורס, סימילרווב, אפספלייר ודאטורמה. במינקובסקי תקשורת עובדים מעל 20 עובדים, רובם מחטיבת דובר צה"ל.
בארקיע אישרו את הפרטים.
- 5.אין ספק שהחברה הזו צריכה חברה שמתמחה בניהול משברים (ל"ת)אלעד 06/10/2019 22:40הגב לתגובה זו
- 4.judy 12/09/2019 12:00הגב לתגובה זוdont put your money there! we are still in a lawsuit with that idiot
- 3.שדה דב 11/09/2019 09:50הגב לתגובה זומסכנה אורלי לא יודעת מה הכניסו לה הביתה ימיה בארקיע קצובים
- דודו 11/09/2019 21:31הגב לתגובה זושלא יתפלא שקם בבוקר גם עם קרציות
- 2.רוני 11/09/2019 09:16הגב לתגובה זווהייתי לארג'
- 1.פששששששששששששש מינקובסקי בולע את כולם (ל"ת)אורן 10/09/2019 17:22הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.