רונאלדיניו
צילום: VCG / Contributor Getty images

כוכבי ברזיל נגד ישראל: המשחק ישודר בפוקס ספורט הברזילאי?

החוזה לשידור "משחק השלום" נגד כוכבי העבר של ברזיל, צפוי להיחתם השבוע, אבל הוא כבר  מעורר עניין גם בקרב עיתונאים במדינה הלטינית שמעוניינים להגיע לסקר אותו
אלכסנדר כץ |
נושאים בכתבה FOX MTR7 ברזיל
חברת יזמות הספורט MTR7 סיכמה עם ערוץ FOX ספורט בברזיל על שידור של "משחק השלום" בין כוכבי הענק של נבחרת ברזיל לנבחרת כוכבי כל-הזמנים של ישראל – כך נודע לאייס. ערוץ הספורט הברזילאי של FOX הוא אחד מערוצי הספורט הנצפים בעולם ומשודר ללא תשלום במדינת הענק המונה כ-210 מיליון תושבים וחולת כדורגל.   המשחק יתקיים ב-29 באוקטובר באצטדיון סמי עופר בחיפה. על פי ההסכם שצפוי להיחתם סופית בהמשך השבוע, ב-FOX ספורט ישלחו צוות שידור שיגיע לישראל לצורך סיקור ושידור המשחק שיוקלט "לייב טו טייפ", ויועבר מספר שעות לאחר מכן בשעות הפריים-טיים בברזיל, בשל הפרשי השעות בין המדינות.   הצוות שיגיע, יכין גם מספר כתבות שישודרו בפרי-גיים לקראת המשחק, שיכללו גם ראיונות עם שחקני נבחרת ישראל של כל הזמנים, וילוו את ביקורם של השחקנים הגדולים של נבחרת ברזיל שכבר אישרו את הגעתם, בין היתר רונלאדיניו, ריבאלדו, רוברטו קרלוס, ג'וליו סזאר ובבטו, שיגיעו לישראל מספר ימים לפני המשחק ויבקרו במקומות הקדושים בירושלים ובנצרת בחיפה, המארחת את המשחק, ובתל אביב. כמו כן ישודרו מסיבות העיתונאים הצפויות לקראת המשחק.  
האינסטגרם של רונאלדיניו   בנוסף, כ-50 עיתונאים מברזיל ומדרום אמריקה אישרו את הגעתם לישראל ויסקרו את המשחק בכלי התקשורת האלקטרוניים והעיתונות המודפסת, ובחברת MTR7 אומרים כי קיבלו מספר פניות מעיתונאים מאירופה, דרום אמריקה ואף מאסיה, שמעוניינים להגיע ולסקר את האירוע.    מאור רוזנשין, מנכ"ל חברת MTR7, אישר את הפרטים לאייס לדבריו, "אין לי ספק שמדובר בהזדמנות נהדרת לחשוף את ישראל באופן חיובי בעיני מיליונים של צופים, שיראו את הכוכבים של ברזיל, שנחשבים לדמויות ציבוריות משפיעות מאוד, מסיירים בישראל ומשחקים כדורגל תחת מסר של שלום וידידות. אנו מקבלים פניות לשיתופי פעולה עם חברות ומשרדים ממשלתיים בברזיל ובישראל, ומקרוב נכריז על עוד חיבורים מעניינים שכאלו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.