הכוורת, האסטרטגיה וליברמן: איך צפוי להיראות קמפיין הליכוד
על פי גורמים, הליכוד יפנה את רוב התקציב לבחירות (שעומד על כ-50 מיליון שקל ממימון מפלגות, לפני קבלת תרומות, א"כ) על "קמפיין שמרני", דהיינו נראות נרחבת בשלטי חוצות, באנרים ומודעות בעיתונות, בניגוד לקמפיין הקודם שהתאפיין בעבודה דיגיטלית חכמה – כגון צביעת דאטה והגשת פרסום פרוגרמטי. הליכוד וליברמן רוצים את הרוסים לצד מערכת הבחירות הרגועה יחסית במגזר הכללי, במגזר הרוסי העניינים סוערים יותר – בעיקר על רקע הקרע החריף בין ראש הממשלה נתניהו לבין אביגדור ליברמן. גם בבחירות אלה הליכוד יעבוד עם משרד הפרסום המגזרי מדיהנט שבבעלות של דמיטרי גנדלמן. בבחירות האחרונות הביא הקול הרוסי כ-14 מנדטים, קצת מתחת ליחסם באוכלוסייה. אחוז ההצבעה בציבור הכללי עמד על 68% (כולל המגזר הערבי שעמד על כ-50%, מה שמעלה את ההצבעה במגזר היהודי אל מעל 70%, א"כ), ואילו במגזר הרוסי – כ-60%. הערכות הן כי בבחירות הנוכחיות היחס בין ההצבעה במגזר הכללי להצבעה במגזר דוברי הרוסית יהיה דומה, אלא שכעת האויב שונה. במערכת הפוליטית מעריכים כי החלוקה בקרב המצביעים מהמגזר הרוסי בבחירות האחרונות בחודש אפריל, עמדה על כ-5-6 מנדטים שהליכוד קיבל, כמעט כל 5 המנדטים של ישראל ביתנו היו מהמגזר, 2 מנדטים לכחול לבן – בעיקר בגלל הטיקט של יאיר לפיד כלוחם בכפייה הדתית, ועוד כמנדט שהתחלק בין כמה מפלגות, כגון כולנו, זהות ומפלגות ימין אחרות. כעת נראה שאת חלק מההתחזקות של ליברמן (על פי הסקרים, המפלגה זוכה ל-8-10 מנדטים, א"כ) אפשר לייחס לכך שהוא שואב את קולות דוברי הרוסית מכחול לבן, והקרב כעת הוא ליכוד-ישראל ביתנו. כעת ברחוב הרוסי קיימים על פניו 2 קמפיינים בלבד של 2 המפלגות הללו, כאשר ישראל ביתנו "הולכים על הראש" של נתניהו וגם של הדתיים, ואילו לליכוד יש 2 אסטרטגיות - קמפיין פוזיטיבי על הישגי הליכוד בכלל, לצד הצגה כי במשך 20 שנה ליברמן לא עשה דבר עבור המגזר הרוסי.מכל כיוון שלא מסתכלים, ליגה אחרת. pic.twitter.com/VsbKG1kdWE
— Ofer Golan (@GolanOfer) 28 ביולי 2019
- 1.מו דג 30/07/2019 12:32הגב לתגובה זומה ליגה, אולי ממליגה

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.