בישלה פער גדול: מאסטר שף בורחת למרוץ למיליון
מאסטר שף (קשת 12) הניבה אמש (יום ד') 17.6% בקהל היהודי ו-496 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, ופותחת פער על פני המרוץ למיליון (רשת 13) שנחלשה ל-12.4% (364K). אם ברביעי שעבר הפער ברייטינג עמד על כ-2% אבל במספר הצופים דווקא המרוץ הובילה עם יותר מ-20 אלף פער, הרי שאתמול מאסטר מובילה בכל הפרמטרים, ובפער גדול. תכנית הדוקו-אקטיביזם האזרח גואטה (כאן 11) עם 2.9% (67K).
לקט של 'אנשים' (קשת 12) - 9.8%, 'הצינור' (רשת 13) - 6.9%, 'נקסט' (קשת 12) - 5.8%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.2%, לקט של 'מה נסגר?' (כאן 11) - 2.4%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.9%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) רשמה 4.2%,
ועקפה את חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.9%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 9.1%, שש עם עודד בן עמי - 9.1%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.4%, שש עם אמנון לוי - 4.7%.
כאן 11: ערב ערב - 0.5%, קלמן וסג"ל - 0.9%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) ניפקה 10.3%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 11.3%.
לפני החדשות (רשת 13) הניבה 4.9%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.9%.
העולם היום (כאן 11) קיבלה 1.4%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 1.7%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 הניבה 15.8% (404K),
מול חדשות 13 עם 8.9% (239K).
חדשות הערב (כאן 11) חלשה עם 3.5% (87K).
- 11.המירוץ למיליון זבל 27/07/2019 10:38הגב לתגובה זוכל מה שיוסי ורשבסקי נוגע הופך מזהב לאבן
- 10."ערב חלש לכאן"? מה נקרא חזק? 3%??? תקרה בדמיון. בושה! (ל"ת)איש אינו צופה בכאן 26/07/2019 21:26הגב לתגובה זו
- 9.שלושה ערוצים? 26/07/2019 14:41הגב לתגובה זויכולים לשדר חרה ויקבלו רייטינג כי אם תעביר ערוץ תיפלו מן פח אל הפחת, עדיין משדרים הכוכב הבא לאירוויזיון, האירוויזיון היה כבר לפני דור, אבל אים להם בושה. וגם לממונה על הכבלים גם אין בושה
- 8.ליאת 25/07/2019 21:32הגב לתגובה זותכנית גרועה. בשלנים לא טובים. ההפקה מעלה למרפסת את רוחמה שהיא וגורמה זה כמו מעיל גשם באוגוסט.פעם כבד וצ'יפס ופעם סטייק עם צ'יפס. ויש עוד הרבה כאלה. תכנית עלובה לעומת האמריקאית עם גורדון רמזי.
- 7.שרי. 25/07/2019 19:05הגב לתגובה זוהתוכנית הכי טובה שיש לפחות מישהו מטפל ברצינות בתלונות הציבור
- למה מה הוא השיג, אין לו שום הישג (ל"ת)והוא משעמם 26/07/2019 14:43הגב לתגובה זו
- 6.גילה 25/07/2019 16:21הגב לתגובה זואתמול ראיתי לרוץ למיליון והתוכנית מאוד משעממת אחרי כן ראיתי מאסטר שף וזה מאוד מעניין שפו לתוכנית מאסטר שף
- 5.ערוץ 13 צריך להחזיר את הפתחות חבל על הכסף (ל"ת)מפסידנים 25/07/2019 13:38הגב לתגובה זו
- 4.עידו 25/07/2019 12:10הגב לתגובה זותכנית הדגל שלהם. הראליטי שהם הכי מנפנפים בו. מתרסק להם מול העיניים ומאבד גובה לחלוטין. כמה כסף הושקע בזה וכמה מעט רייטיניג. 12%???? לא יאמן שתכנית שהביאה 30% נעלמה לגמרי. ואל תחרטטו עם צפיה מאוחרת ודיגיטל. המירוץ סיים את תפקידו מסתבר. גם על תכניות האוכל שיש אצל המתחרה אני לא מת אבל נו, לפחות שם אין אנשים מטומטמים שלא מצליחים לחבר שלשה משפטים בעברית. בהצלחה לכולנו
- 3.התוכנית נכי משעממת זה מאסטר שף (ל"ת)מאי 25/07/2019 10:24הגב לתגובה זו
- 2.יוסי 25/07/2019 10:02הגב לתגובה זוימיו של ברוך שי ספורים שם (בכאן). הוא יהיה השעיר לעזעזל.
- 1.נילי 25/07/2019 09:53הגב לתגובה זובדיחה
- לך תמכור ירקות משעמם מלא מעצמו מיותר. גואטה (ל"ת)?? גואטה 25/07/2019 19:53הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
