בישלה פער גדול: מאסטר שף בורחת למרוץ למיליון
מאסטר שף (קשת 12) הניבה אמש (יום ד') 17.6% בקהל היהודי ו-496 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, ופותחת פער על פני המרוץ למיליון (רשת 13) שנחלשה ל-12.4% (364K). אם ברביעי שעבר הפער ברייטינג עמד על כ-2% אבל במספר הצופים דווקא המרוץ הובילה עם יותר מ-20 אלף פער, הרי שאתמול מאסטר מובילה בכל הפרמטרים, ובפער גדול. תכנית הדוקו-אקטיביזם האזרח גואטה (כאן 11) עם 2.9% (67K).
לקט של 'אנשים' (קשת 12) - 9.8%, 'הצינור' (רשת 13) - 6.9%, 'נקסט' (קשת 12) - 5.8%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.2%, לקט של 'מה נסגר?' (כאן 11) - 2.4%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.9%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) רשמה 4.2%,
ועקפה את חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.9%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 9.1%, שש עם עודד בן עמי - 9.1%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.4%, שש עם אמנון לוי - 4.7%.
כאן 11: ערב ערב - 0.5%, קלמן וסג"ל - 0.9%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) ניפקה 10.3%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 11.3%.
לפני החדשות (רשת 13) הניבה 4.9%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.9%.
העולם היום (כאן 11) קיבלה 1.4%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 1.7%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 הניבה 15.8% (404K),
מול חדשות 13 עם 8.9% (239K).
חדשות הערב (כאן 11) חלשה עם 3.5% (87K).
- 11.המירוץ למיליון זבל 27/07/2019 10:38הגב לתגובה זוכל מה שיוסי ורשבסקי נוגע הופך מזהב לאבן
- 10."ערב חלש לכאן"? מה נקרא חזק? 3%??? תקרה בדמיון. בושה! (ל"ת)איש אינו צופה בכאן 26/07/2019 21:26הגב לתגובה זו
- 9.שלושה ערוצים? 26/07/2019 14:41הגב לתגובה זויכולים לשדר חרה ויקבלו רייטינג כי אם תעביר ערוץ תיפלו מן פח אל הפחת, עדיין משדרים הכוכב הבא לאירוויזיון, האירוויזיון היה כבר לפני דור, אבל אים להם בושה. וגם לממונה על הכבלים גם אין בושה
- 8.ליאת 25/07/2019 21:32הגב לתגובה זותכנית גרועה. בשלנים לא טובים. ההפקה מעלה למרפסת את רוחמה שהיא וגורמה זה כמו מעיל גשם באוגוסט.פעם כבד וצ'יפס ופעם סטייק עם צ'יפס. ויש עוד הרבה כאלה. תכנית עלובה לעומת האמריקאית עם גורדון רמזי.
- 7.שרי. 25/07/2019 19:05הגב לתגובה זוהתוכנית הכי טובה שיש לפחות מישהו מטפל ברצינות בתלונות הציבור
- למה מה הוא השיג, אין לו שום הישג (ל"ת)והוא משעמם 26/07/2019 14:43הגב לתגובה זו
- 6.גילה 25/07/2019 16:21הגב לתגובה זואתמול ראיתי לרוץ למיליון והתוכנית מאוד משעממת אחרי כן ראיתי מאסטר שף וזה מאוד מעניין שפו לתוכנית מאסטר שף
- 5.ערוץ 13 צריך להחזיר את הפתחות חבל על הכסף (ל"ת)מפסידנים 25/07/2019 13:38הגב לתגובה זו
- 4.עידו 25/07/2019 12:10הגב לתגובה זותכנית הדגל שלהם. הראליטי שהם הכי מנפנפים בו. מתרסק להם מול העיניים ומאבד גובה לחלוטין. כמה כסף הושקע בזה וכמה מעט רייטיניג. 12%???? לא יאמן שתכנית שהביאה 30% נעלמה לגמרי. ואל תחרטטו עם צפיה מאוחרת ודיגיטל. המירוץ סיים את תפקידו מסתבר. גם על תכניות האוכל שיש אצל המתחרה אני לא מת אבל נו, לפחות שם אין אנשים מטומטמים שלא מצליחים לחבר שלשה משפטים בעברית. בהצלחה לכולנו
- 3.התוכנית נכי משעממת זה מאסטר שף (ל"ת)מאי 25/07/2019 10:24הגב לתגובה זו
- 2.יוסי 25/07/2019 10:02הגב לתגובה זוימיו של ברוך שי ספורים שם (בכאן). הוא יהיה השעיר לעזעזל.
- 1.נילי 25/07/2019 09:53הגב לתגובה זובדיחה
- לך תמכור ירקות משעמם מלא מעצמו מיותר. גואטה (ל"ת)?? גואטה 25/07/2019 19:53הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
