בישלה פער גדול: מאסטר שף בורחת למרוץ למיליון
מאסטר שף (קשת 12) הניבה אמש (יום ד') 17.6% בקהל היהודי ו-496 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, ופותחת פער על פני המרוץ למיליון (רשת 13) שנחלשה ל-12.4% (364K). אם ברביעי שעבר הפער ברייטינג עמד על כ-2% אבל במספר הצופים דווקא המרוץ הובילה עם יותר מ-20 אלף פער, הרי שאתמול מאסטר מובילה בכל הפרמטרים, ובפער גדול. תכנית הדוקו-אקטיביזם האזרח גואטה (כאן 11) עם 2.9% (67K).
לקט של 'אנשים' (קשת 12) - 9.8%, 'הצינור' (רשת 13) - 6.9%, 'נקסט' (קשת 12) - 5.8%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.2%, לקט של 'מה נסגר?' (כאן 11) - 2.4%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.9%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) רשמה 4.2%,
ועקפה את חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.9%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 9.1%, שש עם עודד בן עמי - 9.1%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.4%, שש עם אמנון לוי - 4.7%.
כאן 11: ערב ערב - 0.5%, קלמן וסג"ל - 0.9%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) ניפקה 10.3%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 11.3%.
לפני החדשות (רשת 13) הניבה 4.9%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.9%.
העולם היום (כאן 11) קיבלה 1.4%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 1.7%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 הניבה 15.8% (404K),
מול חדשות 13 עם 8.9% (239K).
חדשות הערב (כאן 11) חלשה עם 3.5% (87K).
- 11.המירוץ למיליון זבל 27/07/2019 10:38הגב לתגובה זוכל מה שיוסי ורשבסקי נוגע הופך מזהב לאבן
- 10."ערב חלש לכאן"? מה נקרא חזק? 3%??? תקרה בדמיון. בושה! (ל"ת)איש אינו צופה בכאן 26/07/2019 21:26הגב לתגובה זו
- 9.שלושה ערוצים? 26/07/2019 14:41הגב לתגובה זויכולים לשדר חרה ויקבלו רייטינג כי אם תעביר ערוץ תיפלו מן פח אל הפחת, עדיין משדרים הכוכב הבא לאירוויזיון, האירוויזיון היה כבר לפני דור, אבל אים להם בושה. וגם לממונה על הכבלים גם אין בושה
- 8.ליאת 25/07/2019 21:32הגב לתגובה זותכנית גרועה. בשלנים לא טובים. ההפקה מעלה למרפסת את רוחמה שהיא וגורמה זה כמו מעיל גשם באוגוסט.פעם כבד וצ'יפס ופעם סטייק עם צ'יפס. ויש עוד הרבה כאלה. תכנית עלובה לעומת האמריקאית עם גורדון רמזי.
- 7.שרי. 25/07/2019 19:05הגב לתגובה זוהתוכנית הכי טובה שיש לפחות מישהו מטפל ברצינות בתלונות הציבור
- למה מה הוא השיג, אין לו שום הישג (ל"ת)והוא משעמם 26/07/2019 14:43הגב לתגובה זו
- 6.גילה 25/07/2019 16:21הגב לתגובה זואתמול ראיתי לרוץ למיליון והתוכנית מאוד משעממת אחרי כן ראיתי מאסטר שף וזה מאוד מעניין שפו לתוכנית מאסטר שף
- 5.ערוץ 13 צריך להחזיר את הפתחות חבל על הכסף (ל"ת)מפסידנים 25/07/2019 13:38הגב לתגובה זו
- 4.עידו 25/07/2019 12:10הגב לתגובה זותכנית הדגל שלהם. הראליטי שהם הכי מנפנפים בו. מתרסק להם מול העיניים ומאבד גובה לחלוטין. כמה כסף הושקע בזה וכמה מעט רייטיניג. 12%???? לא יאמן שתכנית שהביאה 30% נעלמה לגמרי. ואל תחרטטו עם צפיה מאוחרת ודיגיטל. המירוץ סיים את תפקידו מסתבר. גם על תכניות האוכל שיש אצל המתחרה אני לא מת אבל נו, לפחות שם אין אנשים מטומטמים שלא מצליחים לחבר שלשה משפטים בעברית. בהצלחה לכולנו
- 3.התוכנית נכי משעממת זה מאסטר שף (ל"ת)מאי 25/07/2019 10:24הגב לתגובה זו
- 2.יוסי 25/07/2019 10:02הגב לתגובה זוימיו של ברוך שי ספורים שם (בכאן). הוא יהיה השעיר לעזעזל.
- 1.נילי 25/07/2019 09:53הגב לתגובה זובדיחה
- לך תמכור ירקות משעמם מלא מעצמו מיותר. גואטה (ל"ת)?? גואטה 25/07/2019 19:53הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.