TV

המרוץ למיליון מאבדת גובה: הרייטינג צנח ב-35% בתוך שבוע

התכנית של רשת רשמה אמש 12.3% מול 19.3% למתחרה - מאסטר שף. פער גדול לקשת גם ברצועת הבוקר
אלכסנדר כץ | (12)

מאסטר שף (קשת 12) ממשיכה לרשום נתוני צפייה נאים מאד, והפעם 19.3% בקהל היהודי ו-510 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.

 

מנגד המרוץ למיליון (רשת 13) מאבדת גובה מאז פרק ההשקה שהניב 19%. בפרק השני והשלישי הרייטינג כבר עמד על 14.9%, ואתמול ירד ל-12.3% (382K). סדרת הדוקו ליגה ג' (כאן 11) הסתפקה ב-2.8% (79K).

 

לקט של 'אנשים' (קשת 12) - 12.4%, 'נקסט' (קשת 12) - 9%, 'הצינור' (רשת 13) - 6.9%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 4.8%, שידור חוזר של 2 פרקי הסדרה 'קופה ראשית'  (כאן 11) - 1.9% ו-2.3%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.1%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) רשמה 5.1%,

ובפער גדול מהעולם הבוקר (רשת 13) עם 3%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 6.3%, שש עם עודד בן עמי - 7.2%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.3%, שש עם אמנון לוי - 4.9%.

כאן 11: ערב ערב - 1.2%, קלמן וסג"ל - 1.5%.

 

ראש ברא שבפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה עם 9.3%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 11.1%.

לפני החדשות (רשת 13) ניפקה 6%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 6.3%.

העולם היום (כאן 11) קיבלה נתון גבוה יחסית של 2.9%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) שהניבה 2.5%.

בגזרת החדשות:

חדשות 12 רשמה 16% (441K),

מול חדשות 13 עם 8.6% (268K).

חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 4.4% (113K).

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    ליבי 25/07/2019 07:24
    הגב לתגובה זו
    ברייטינג נמוך בגלל הליהוק הגרוע. זוגות משעממים ולא מצחיקים בכלל. חוץ מהאחים התאומים והאחים השמנים אף אחד לא מעניין שם
  • 11.
    ליאת 24/07/2019 23:15
    הגב לתגובה זו
    בכל תכנית ריאליטי הבסיס הוא הרכב המתמודדים.הם חייבים להיות ורבלים מצחיקים.מעניינים. ודבר חשוב ביןתר המשימות.שהפעם ברובן משעממות.לא מקפיצות את הלב .
  • 10.
    אנונימי 24/07/2019 23:10
    הגב לתגובה זו
    אני אישית חושבת שהליהוק לא כל כך טוב כמו בשנה שעברה חלקם כן וחלקם לא
  • 9.
    אתי 24/07/2019 21:44
    הגב לתגובה זו
    אימאלה.... ככה זה שמביאים דוגמניות השעמום חוגג
  • 8.
    אתי 24/07/2019 21:42
    הגב לתגובה זו
    אימאלה.... ככה זה שמביאים דוגמניות השעמום חוגג
  • 7.
    חדשות 13 שכונה 24/07/2019 20:04
    הגב לתגובה זו
    עורך מהדורה שיאיר לפיד זרק יומיים אחרי שקיבל.
  • 6.
    זה בגלל שנוי והדר כבר לא במירוץ (ל"ת)
    לא חשוב השם 23/07/2019 22:00
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ומה מעניין במאסטר שף? (ל"ת)
    דן 23/07/2019 20:19
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אלעד 23/07/2019 12:43
    הגב לתגובה זו
    אתם מבינים כמה התאגיד הזה אומלל? כשתכנית חדשותית מביאה 2.9% היא זוכה להגדרה "נתון גבוה יחסית". הכתב צודק, זה אכן נתון גבוה יחסית.... השאלה יחסית למה? לכישלון ההולך ומעמיק של התאגיד? לכל מיני נתוני רייטינג מצחיקים? אז נכון, התאגיד לא יכול ולא צריך להתמודד עם מאסטר שף, ממש לא. אבל הוא כן היה יכול וכן היה צריך להתמודד עם שידורי החדשות בערוצים האחרים, והתוצאה לא רק עגומה ועלובה אלא דרמטית: התוצאה מוכיחה שלתאגיד השידור אין זכות קיום. הוא נכשל במשך שנתיים, הוא ימשיך להכשל, הוא ימשיך לא לקבוע סדר יום, הוא ימשיך להביא נתוני צפייה מגוחכים, ולכן המסקנה בלתי נמנעת: סופו של התאגיד כבר כאן. אין דרך אחרת.
  • 3.
    המירוץ איבד את זה. אנשים עילגים ומשעממים. מאסטר שף מרגש (ל"ת)
    יונתן 23/07/2019 11:33
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ליהוק גרוע ! רוב המשתתפים משעממים מוות (ל"ת)
    עופרי 23/07/2019 11:25
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נמאס כבר מהתאגיד המזעזע הזה! (ל"ת)
    רינה 23/07/2019 09:53
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.