פריים-טיים של שידורים חוזרים ורייטינג נמוך; ומי דווקא נהנה?
הערב הראשון של חול המועד פסח, הכיל שידורים חוזרים, והרייטינג היה בהתאם. על פי נתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, שידור חוזר של עובדה (קשת 12) רשם 12.7% (323K) מול שידור חוזר של אבודים (רשת 13) עם 8.3% (264K). שידור חוזר של סדרת הדוקו מעברות (כאן 11) רשם 3.6% (113K), ואילו האולפן הפתוח (ערוץ 20) הפתיעה עם 2%.
שידור חוזר של 'אחד למיליון' (קשת 12) – 7.6%, 'אנשים' (קשת 12) – 7%, לקט 'הצינור' (רשת 13) - 6.9%, שידור חוזר של 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) – 6.2%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 4.9%, 'חדר 101' (כאן 11) - 2.6%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) -2.6%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 1.5%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.3%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 8.8%, שש עם עודד בן עמי - 11%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.5%, שש עם אמנון לוי - 4.4%.
כאן 11: ערב ערב - 0.8%, ערב טוב אירופה - 0.8%, קלמן וסג"ל - 1.1%.
ראש בראש בפרה-פריים:
לקט של ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבל 10.9%, ואחריו תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 12.1%.
מנגד הניבה לפני החדשות (רשת 13) 7.1%.
העולם היום (כאן 11) הניבה 1.9%,
בפער לא גדול מריקלין ומגל (ערוץ 20) עם 1.2%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 רשמה 17.4% (495K),
מול חדשות 13 עם 7.5% (240K).
חדשות הערב (כאן 11!) ניפקה 5.1% (175K),
וחדשות ערוץ 20 עם 1.6%.
- 3.רוני 26/04/2019 13:48הגב לתגובה זוכל כתבה קצת יותר ארוכה ומביאה נתונים לא כמו בכתבות הצבע והריק ב 12-13
- 2.אלכס 23/04/2019 22:11הגב לתגובה זונותנים בראש עם תקציב של פחות מ 1% מתקציב של הערוצים הוותיקים.
- 1.חדשות 13 אבודים 22/04/2019 16:17הגב לתגובה זוהרסת מהדורת חדשות
- חדשות 13 שכונה 23/04/2019 18:12הגב לתגובה זווכולם מתנהלים רגיל. תמנו את אלמוג בוקר מישהו שמבין בחדשות ולא אחד שמעולם לא היה עיתונאי

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.