בועז גולן האולפן הפתוח ערוץ 20
צילום: מסך ערוץ 20
רייטינג

פריים-טיים של שידורים חוזרים ורייטינג נמוך; ומי דווקא נהנה?

עובדה, אבודים ומעברות הועברו בשידור חוזר ורשמו רייטינג נמוך יחסית לרצועת הפריים. מי שהרוויח היה דווקא ערוץ 20 עם 2% יוצא דופן ל'אולפן הפתוח'
אלכסנדר כץ | (4)

הערב הראשון של חול המועד פסח, הכיל שידורים חוזרים, והרייטינג היה בהתאם. על פי נתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, שידור חוזר של עובדה (קשת 12) רשם 12.7% (323K) מול שידור חוזר של אבודים (רשת 13) עם 8.3% (264K). שידור חוזר של סדרת הדוקו מעברות (כאן 11) רשם 3.6% (113K), ואילו האולפן הפתוח (ערוץ 20) הפתיעה עם 2%. 

שידור חוזר של 'אחד למיליון' (קשת 12) – 7.6%, 'אנשים' (קשת 12) – 7%, לקט 'הצינור' (רשת 13) - 6.9%, שידור חוזר של 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) – 6.2%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 4.9%, 'חדר 101' (כאן 11) - 2.6%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) -2.6%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 1.5%.

בגזרת הבוקר: 

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.3%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%. 

רצועת 17-19: 

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 8.8%, שש עם עודד בן עמי - 11%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.5%, שש עם אמנון לוי - 4.4%.

כאן 11: ערב ערב - 0.8%, ערב טוב אירופה - 0.8%, קלמן וסג"ל - 1.1%. 

ראש בראש בפרה-פריים:

לקט של ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבל 10.9%, ואחריו תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 12.1%.

מנגד הניבה לפני החדשות (רשת 13) 7.1%.

העולם היום (כאן 11) הניבה 1.9%,

בפער לא גדול מריקלין ומגל (ערוץ 20) עם 1.2%.

בגזרת החדשות:

חדשות 12 רשמה 17.4% (495K),

מול חדשות 13 עם 7.5% (240K).

חדשות הערב (כאן 11!) ניפקה 5.1% (175K),

וחדשות ערוץ 20 עם 1.6%.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    רוני 26/04/2019 13:48
    הגב לתגובה זו
    כל כתבה קצת יותר ארוכה ומביאה נתונים לא כמו בכתבות הצבע והריק ב 12-13
  • 2.
    אלכס 23/04/2019 22:11
    הגב לתגובה זו
    נותנים בראש עם תקציב של פחות מ 1% מתקציב של הערוצים הוותיקים.
  • 1.
    חדשות 13 אבודים 22/04/2019 16:17
    הגב לתגובה זו
    הרסת מהדורת חדשות
  • חדשות 13 שכונה 23/04/2019 18:12
    הגב לתגובה זו
    וכולם מתנהלים רגיל. תמנו את אלמוג בוקר מישהו שמבין בחדשות ולא אחד שמעולם לא היה עיתונאי
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.