ארץ נהדרת התחזקה - הרייטינג של הישרדות ירד ב-20%
חגיגות הפורים פגעו בחלק משידורי הפריים-טיים. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי ארץ נהדרת (קשת 12) התחזקה במקצת מ-16.5% בקהל היהודי בשבוע שעבר ל-17.9% כעת ו-486 אלף צופים באוכלוסייה הכללית. מאידך, הישרדות VIP (רשת 13) נחלשה משמעותית ב-20% מ-16.1% ל-12.8% (438K), ואילו השעשועון המרדף (כאן 11) הסתפק ב-3.4% (90K). האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 0.9%.
'הצינור' (רשת 13) - 8.9%, 'אנשים' (קשת 12) - 8.1%, לקט של 'חי בלילה' (קשת 12) - 6.3%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5%, 'מתנה לחג' (כאן 11) - 1.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.1%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) – 0.4%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.5%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.1%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.7%, שש עם עודד בן עמי - 10.8%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.7%, שש עם אמנון לוי - 5.1%.
כאן 11: ערב ערב - 1.6%, העולם היום - 1.8%.
ערוץ 20: ספורט ברשת – 0%, כולם ב-20 במהדורה קצרה – 0%, קריאת מגילה (מהשעה 18:17) – 0.3%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 12.7%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 14.4%.
מנגד הניבה לפני החדשות (רשת 13) 5.7%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 7.5%.
קלמן וסג"ל (כאן 11) רשמה נתון נאה של 2.6%, ואחריה מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 3.5%.
ריקלין ומגל (ערוץ 20) עם 0.6%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 רשמה נתון נאה של 19% (491K),
בפער גדול יחסית מחדשות 13 עם 9.3% (334K).
חדשות הערב (כאן 11) ניפקה נתונים נאים של 5% (132K),
ואילו חדשות ערוץ 20 עם נתון נאה של 2.1%.
חדשות ערוץ 9 הניבה 2.2% במגזר היהודי ו-14.7% בקרב דוברי רוסית.
- 3.הפסקתי לראות השרדות בגלל נעמה המפלצת (ל"ת)יש גבול 21/03/2019 16:24הגב לתגובה זו
- 2.יריב גולן 21/03/2019 10:25הגב לתגובה זושחר חסון קומיקאי ענק מוסיף המון צבע וגוון לתוכנית
- 1.רונה 21/03/2019 10:15הגב לתגובה זוועל הילדים שלנו, זוהי תוכנית הביזוי הנוראית, והגיע הזמן שנעשה חשבון נפש וניתן כבוד אחד לשני, ולא לבזות אחד לשני, שזה מה שאנחנו רואים
- זה רוע לב של אשכנזים, שונאי עצמם, שמאלנים בזויים (ל"ת)רוע 21/03/2019 16:18הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
