נתניהו ארץ נהדרת
צילום: מסך: קשת 12
רייטינג

ארץ נהדרת התחזקה - הרייטינג של הישרדות ירד ב-20%

'ארץ' התחזקה בקטנה ל-16.5%, וניצחה בקלות את 'הישרדות VIP' שצנחה ל-12.8%. חדשות 12 עם 19%, חדשות 20 עם 2.1%
אלכסנדר כץ | (4)

חגיגות הפורים פגעו בחלק משידורי הפריים-טיים. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי ארץ נהדרת (קשת 12) התחזקה במקצת מ-16.5% בקהל היהודי בשבוע שעבר ל-17.9% כעת ו-486 אלף צופים באוכלוסייה הכללית. מאידך, הישרדות VIP (רשת 13) נחלשה משמעותית ב-20% מ-16.1% ל-12.8% (438K), ואילו השעשועון המרדף (כאן 11) הסתפק ב-3.4% (90K). האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 0.9%.

 

'הצינור' (רשת 13) - 8.9%, 'אנשים' (קשת 12) - 8.1%, לקט של 'חי בלילה' (קשת 12) - 6.3%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5%, 'מתנה לחג' (כאן 11) - 1.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.1%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) – 0.4%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.5%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.1%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.7%, שש עם עודד בן עמי - 10.8%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.7%, שש עם אמנון לוי - 5.1%.

כאן 11: ערב ערב - 1.6%, העולם היום - 1.8%.

ערוץ 20: ספורט ברשת – 0%, כולם ב-20 במהדורה קצרה – 0%, קריאת מגילה (מהשעה 18:17) – 0.3%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 12.7%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 14.4%.

מנגד הניבה לפני החדשות (רשת 13) 5.7%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 7.5%.

קלמן וסג"ל (כאן 11) רשמה נתון נאה של 2.6%, ואחריה מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 3.5%.

ריקלין ומגל (ערוץ 20) עם 0.6%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 רשמה נתון נאה של 19% (491K),

בפער גדול יחסית מחדשות 13 עם 9.3% (334K).

חדשות הערב (כאן 11) ניפקה נתונים נאים של 5% (132K),

ואילו חדשות ערוץ 20 עם נתון נאה של 2.1%.

חדשות ערוץ 9 הניבה 2.2% במגזר היהודי ו-14.7% בקרב דוברי רוסית.

  

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    הפסקתי לראות השרדות בגלל נעמה המפלצת (ל"ת)
    יש גבול 21/03/2019 16:24
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יריב גולן 21/03/2019 10:25
    הגב לתגובה זו
    שחר חסון קומיקאי ענק מוסיף המון צבע וגוון לתוכנית
  • 1.
    רונה 21/03/2019 10:15
    הגב לתגובה זו
    ועל הילדים שלנו, זוהי תוכנית הביזוי הנוראית, והגיע הזמן שנעשה חשבון נפש וניתן כבוד אחד לשני, ולא לבזות אחד לשני, שזה מה שאנחנו רואים
  • זה רוע לב של אשכנזים, שונאי עצמם, שמאלנים בזויים (ל"ת)
    רוע 21/03/2019 16:18
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.