מירב לפידות משטרה מרב לפידות
צילום: אודי פורטל

בתום קדנציה שנויה במחלוקת: דוברת המשטרה לפידות פורשת

מ"מ המפכ"ל מינה את סיגל טולדו לדוברת עד למינויו הסופי של מפכ"ל חדש, שיחליט על זהות הדובר. לאחר כמעט 3 שנים, החליטה לפידות לעזוב
אלכסנדר כץ | (5)

דוברת המשטרה מירב לפידות תסיים תפקידה לבקשתה, וממלא מקום מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן הודיע היום (יום ג') על מינויה של סיגל טולדו לדוברת. טולדו תיכנס לתפקידה ביום ראשון הקרוב, לאחר חפיפה של מספר ימים עם לפידות, אבל נראה כי מדובר במינוי זמני עד לסיום ההליכים בבחירת מפכ"ל חדש, שבסמכותו לבחור דובר משלו כמשרת אמון.

 

לפידות הייתה מינוי של המפכ"ל הנכנס בזמנו רוני אלשיך, כשהגיעה בתחילת 2016 לתפקיד מחוץ למשטרה. עד אז שימשה במשך שנה וחצי כראש אגף בכיר לתקשורת וקשרי חוץ במשרד האוצר, ולמעשה - דוברת משרד האוצר, ועוד לפני כן הייתה דוברת ומנהלת אחריות תאגידית בבית ההשקעות מיטב דש. בעברה גם דוברת המרכז לשלטון מקומי ודוברת דואר ישראל. כעת היא עוזבת עם סיום כהונתו של אלשיך.

 

למן ההתחלה התגלעו חיכוכים בין אלשיך ולפידות לבין העיתונאים, וזאת על רקע שינויים שהכניסו המפכ"ל והדוברת שלו בהתנהלות הארגון מול כלי התקשורת. בכנס אילת לעיתונות לפני שנתיים, ביטאה זאת כתבת המשטרה הדס שטייף בפאנל על יחסי המשטרה והתקשורת: "מה שקרה בשנה האחרונה מאז נכנס אלשיך לתפקידו, זה שהוא בעצם קצת העתיק את אווירת השב"כ להתנהלות מול עיתונאים", אמרה. "אני אגב בעד מניעת הדלפות מחקירות כי זה עושה נזק מאד גדול לנו כאזרחים. אבל העובדה היא שהיום, בניגוד לעבר, אנחנו מתנהלים רק מול דוברים, ולא מול קצינים בכירים, לא מאפשר לנו לקבל את כל המידע הנחוץ"

 

לפידות ענתה לשטייף ולכתבי הפלילים האחרים שלקחו חלק בפאנל: "אין לי ספק שהכתבים מדברים עם קציני משטרה, חלקם ברשות וחלקם לא, כי זו דרכו של עולם. אני שמחה שכשמישהו מגיע אליי עם סיפור, אני מצדיעה לו. אם הייתי כתבת משטרה והייתי יכולה להתקשר בכל יום לקציני משטרה והיו שמים לי חסם, הייתי מתעצבנת. אבל המפכ"ל לא הביא את המודל מהשב"כ – כי שם לא מדליפים, נקודה. אנשים שם עוברים על זה פוליגרף. אם כבר, המודל של המשטרה דומה יותר לדובר צה"ל".

בחודשים האחרונים עלתה גם ביקורת קשה על מדיניות הדלפת פרטים מחקירות המשטרה, בין היתר בהקשר לחקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו, אולם לפידות ניסתה להדוף ביקורת זו, לא תמיד בהצלחה. ובכלל, ניתן לומר כי לפידות עברה קדנציה שנויה במחלוקת ב-כמעט 3 שנות כהונתה במשטרה. 

 

המינוי החדש – טולדו הוא מתוך שורות המשטרה. טולדו משמשת דוברת שנים רבות בתוך הארגון, ובין היתר הייתה דוברת מחוז תל אביב וכיום דוברת במטה הארצי. השאלה היא עם המפכ"ל הבא, בסיום הסאגה הנוכחית באישור מינויו של צ'יקו אדרי, יחליט השאירה כדוברת.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אחת המביכות בהיסטוריה (ל"ת)
    אריאל 06/12/2018 10:26
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    נועם 05/12/2018 15:10
    הגב לתגובה זו
    היא נכנסה לשיחה אצל כהן שהעיף אותה עוד באותו היום וויתר אפילו על החפיפה. דוברת משטרה מהגרועות שהיו אי פעם
  • 3.
    אברהם 04/12/2018 15:24
    הגב לתגובה זו
    היא ביחד עם המפכל גרמו להרס טוטאלי של המשטרה
  • 2.
    אבנר 04/12/2018 14:01
    הגב לתגובה זו
    נפלתם על הראש? אין מחלוקת- הדוברת הגרועה מעולם, דמות עם שייכות פוליטית בעברה, שהרחיקה את אמון הציבור במשטרה.
  • 1.
    אבי 04/12/2018 13:15
    הגב לתגובה זו
    טרע הולך ונעלם תודה לאל
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 1.01%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 1.01%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״