אפילו בערוץ 20 הזדעזעו מהראיון עם מצית ביה"ס הדו-לשוני
אז זה מה שהולך בשעת הפריים טיים בערוץ 20: ריאיון מחוייך עם מחבל יהודי בשם יצחק גבאי ששרף את בית הספר הדו לשוני ומספר בגאווה על המעשה. אפילו בקריטריון של בועז גולן זה לא אמיתי pic.twitter.com/Vbqqt8C1ad
— Yosef Yisrael (@yosefyisrael25) 11 בנובמבר 2018
- 6.לא מופתע מהסתה של הי 14/11/2018 09:07הגב לתגובה זויש להם כבר נסיון בהסתה והתמיכה ברצח פוליטי לפני אחרי ותוך כדי התהליך שמביא לרצח.
- 5.לפטר את האידיוטים שהביאו אותם לערוץ (ל"ת)אודי 13/11/2018 07:39הגב לתגובה זו
- 4.איפה כל העובדים של ערוץ 20 שתמיד מגיבים פה? (ל"ת)נחום 12/11/2018 16:49הגב לתגובה זו
- 3.נועם 12/11/2018 13:05הגב לתגובה זואם אפשר לארגן ביום העצמאות ראיון עם יגאל עמיר, אני אשמח מאוד.
- 2.ניר 12/11/2018 12:59הגב לתגובה זונראה לכם ששפטל מתרגש ממשהו? התת אדם הזה שהגן על מרצחים נאצייםצריך להיות מוקצה מהחברה בישראל. לא ברור איך חוק הלאום לא חל עליו.
- 1.למי אכפת 12/11/2018 11:10הגב לתגובה זויש להם רייטינג כמו של ערוץ קהילתי בכפר-קאסם
- oferdesade 12/11/2018 13:49הגב לתגובה זוגם האמריקאים לא בינו מאיפה משתין הדג עד שטראמפ לא כבש את הבית. דא את אויביך!

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.