ציפי ביידר
צילום: עדי אורני
פרסום ראשון

בצל עיכוב המיזוג: ציפי ביידר עוברת מערוץ עשר לקסטינה

לאחר 16 שנה במגוון תפקידים בערוץ עשר, ובעשור האחרון כמנהלת המחלקת הדוקומנטרית, עוברת ביידר לקסטינה הפקות שם תשמש מנהלת הדוקו ותמשיך לביים סרטים
אלכסנדר כץ | (8)

כשברקע סימני השאלה בערוץ עשר, בכירה בערוץ פורשת: לאייס נודע כי ציפי ביידר מצטרפת לחברת ההפקות קסטינה תקשורת לטובת תפקיד מנהלת הדוקו, ותמשיך לביים סרטים דוקומנטריים במסגרת החברה.

 

ביידר הצטרפה לערוץ עשר לפני 16 שנים, ומאז 2008 היא מנהלת המחלקה הדוקומנטרית ובמקביל החלה לביים סרטים. במסגרת תפקידה הייתה אחראית על כמה מהתכניות המובילות של הערוץ, בהן 'המסע המופלא עם אהרוני וגידי', 'פנים אמיתיות עם אמנון לוי', 'בזהות בדויה' עם צבי יחזקאלי ועוד. ביידר שימשה כעורכת הראשית של כנס ה'דוקו פריים' של ערוץ עשר, יצרה וערכה את הסדרה הדוקומנטרית 'אימא יקרה לי' שהובילה מיקי חיימוביץ'. בין הסרטים שביימה: 'הבופור פצע פתוח', 'בן של אבא', 'בדרכה שלה - סיפורה של דפנה מאיר', ו'ההמתנה לחיים - הסיפור של אמיר פרישר גוטמן'.

 

המיזוג בין עשר לרשת מציב בסימן שאלה את עתידן של מחלקות שלמות בערוץ עשר, שחופפות למחלקות דומות ברשת. כך גם עתיד מחלקת הדוקו.

ביידר עוברת לקסטינה שמפיקה בין היתר את התכנית 'אנשים', 'הכל אישי' ו'המתחזים' עם חיים אתגר, סרטי 'בגובה העיניים' של גלית גוטמן, וסרטי דוקו נוספים לקשת 12 ולערוץ 8 של HOT.

 

מערוץ עשר נמסר: "אנו מודים לציפי ביידר על שנים של עשייה דוקומנטרית משמעותית בערוץ עשר. אנו משוכנעים שנמשיך לעבוד עם ציפי גם במסגרת תפקידה החדש בחברת ההפקה המוערכת 'קסטינה' שם תמשיך לביים סרטים לערוץ עשר".

 

ציפי ביידר מסרה: "מבקשת להודות מכל הלב למקום שהיה בעבורי בית ב-16 השנים האחרונות. למנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי ולסמנכ"לית התכניות זיוית דוידוביץ' על האמון, המקצועיות והמרחב של היצירה והעשייה הדוקומנטרית שלהם זכיתי ועל העבודה המשותפת עם עובדי הערוץ וחברת החדשות. מצפה בהתרגשות לעבודה המשותפת עם אמנון רבי, מני אבירם וקסטינה הפקות".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    גלית אבינועם 15/10/2018 17:03
    הגב לתגובה זו
    אישה מיוחדת וסופר מוכשרת. תמשיכי לכבוש את כולם עם הלב המיוחד שלך ציפי.
  • 7.
    ורדה כהן 15/10/2018 15:52
    הגב לתגובה זו
    ציפי ביידר אלופה ומקצועית. קסטינה הירווחתם, זכיתי! בהצלחה ציפי
  • 6.
    בית הוורד 15/10/2018 12:36
    הגב לתגובה זו
    גם דוקומנטריסטית מעולה וגם נשמה טובה
  • 5.
    אני 15/10/2018 11:24
    הגב לתגובה זו
    לא נראה לי שמישהו יוכל לחייב בעלים חדש עם איזו חברת הפקה לעבוד. בכל מיקרה, עזבה ספינה טובעת. חבל חשבתי שהיא יותר מי זה, אבל משכורת לחוד ודיבורים לחוד. בואו נפסיק להשתמש במילים גבוהות ארוכות ומפוצצות ונסכם את כל הקשקשת במילה אחת : כסף.
  • 4.
    איריס 15/10/2018 10:51
    הגב לתגובה זו
    מספר אחת בארץ - דוקומנטריסטית אלופת עולם. ציפי, אלופה ביחסי אנוש, אין עליה בחיוכים גם ברגעים לחוצים. עלי והצליחי. נשיקות, חפ"ק 2000.
  • 3.
    מאיר 15/10/2018 10:48
    הגב לתגובה זו
    אני לא מכיר אותך אבל מאחל לך בהצלחה אינשלה וערוץ 10 תתפרק.
  • 2.
    מעריצה 15/10/2018 09:34
    הגב לתגובה זו
    בטוחה שתעשי חייל בכל מקום שאליו תגיעי ובכל דבר שבו תגעי..
  • 1.
    זהר 15/10/2018 09:13
    הגב לתגובה זו
    קסטינה זכיתם באשה מדהימה, יוצרת מהשורה הראשונה. מקצועית ורצינית. ציפ, המון בהצלחה בדרכך החדשה! מאמינה בך וביכולות המופלאות שלך. אוהבת אותך, זהר.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.