הפגנה רשות השידור
צילום: באדיבות רשות השידור
TV

2 עצורים בהפגנת עובדי רשות השידור; השידורים לא הופסקו

המפגינים פנו משרד האוצר למשרד ראש הממשלה ומתחם הכנסת, שם נהדפו ע"י שוטרים. 2 עוכבו ושוחררו בהמשך. למרות אישור הפסקת עבודה, שידורי קול ישראל לא שובשו
אלכסנדר כץ |

2 עובדי רשות השידור עוכבו היום (יום ד') לחקירה לאחר עימותים בכניסה למשרד האוצר בירושלים, בעת הפגנת עובדי הרשות נגד סגירתה. בין העצורים, רונן גליק - ראש מטה המאבק ברשות השידור. בהמשך הוא שוחרר.

כ-200 העובדים החלו את מחאתם מול משרד האוצר, ובהמשך פנו לכיוון משרד ראש הממשלה, בו נערכה הפגישה הרביעית בין בנימין נתניהו למשה כחלון בנושא תאגיד השידור הציבורי, פגישה שהסתיימה גם היא ללא התקדמות. 

 

העובדים הניפו שלטים בהם נכתב "ניסנקורן, את מי אתה משרת את העובדים או את שר האוצר?", ו""ארדן סוכן נדל"ן". לאירוע היום נקלע עם מכוניתו יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, שזוכה לביקורת קשה מצד עובדי הרשות על כך שלא פעל למנוע את סגירת הגוף הוותיר. 

כפי שכבר קרה בהפגנות קודמות בשבועות האחרונים, הרוחות התלהטו ומספר מפגינים דחפו שוטרים, נהדפו ועוכבו. 

הערב צפויה להימשך המחאה עם הפגנה מול ביתו של כחלון בחיפה. עובדי הרשות קיבלו אישור להפסקת עבודה עד השעה 12:00 בצהריים, ואולם השידורים בקול ישראל לא הופסקו או שובשו כפי שקרה לאחרונה כבר פעמיים. 

מהמשטרה נמסר כי חלק מהמפגינים ניסו להיכנס למתחם הכנסת, ולכן עוכבו שניים בהם "בגין הפרת הסדר הציבורי".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.