עיריית תל אביב
צילום: דוד שי

היה שווה להישאר: אדלר זכה בתקציב עיריית תל אביב

המשרד יחליף את מקאן תל אביב שרבים העריכו כי הוא בעל הסיכויים הגבוהים לזכות, לאחר עשור שהחזיק בתקציב
משה בנימין | (1)

חצי שנה לאחר שיצא לדרכו, מכרז הפרסום של עיריית תל אביב הגיע לסיומו עם זכיית אדלר חומסקי בתקציב. המשרד יחליף את מקאן תל אביב שרבים העריכו כי הוא בעל הסיכויים הגבוהים לזכות, לאחר עשור שהחזיק בתקציב. אם ניתן ללמוד מכך משהו, הוא שלא תמיד ההערכות המוקדמות של המשרדים המנתחים את סיכוייהם, אכן עומדות בקנה אחד עם המציאות.

כזכור אדלר חומסקי ומקאן תל אביב היו שני המשרדים שנותרו במירוץ לתקציב לאחר שיהושע TBWA, באומן בר ריבנאי, ראובני פרידן וגיתם פרשו או שוויתרו על הזכות להתקדם מקום אחד בדירוג המכרז לאחר פרישה של משרד אחר. על פי מסמך פנימי המדרג את הניקוד לו זכו המשרדים המתמודדים, מקאן תל אביב דורג במקום ה-1 ואחריו אדלר חומסקי, זאת בטרם השלב השלישי והאחרון שבו הוצגו הפרזנטציות בפני העירייה.  

המכרז שכמעט כל המשרדים המובילים בענף הסתערו עליו, זכה לביקורת לאחר שהעירייה פירטה את תנאי הסף הדרושים להתמודדות. משרדי הפרסום זעמו על סעיף שדורש הוצאה של 2 מיליון שקלים בפייסבוק ב-2014, סעיף שלטענתם רק משרד אחד עומד בו - מקאן - מה שגם הגביר את חשדם כי הוא צפוי לזכות בסבירות גבוהה. עם זאת בעיריית תל אביב לא התעקשו יתר על המידה והגמישו את התנאים כדי לנטרל את ההתנגדויות במטרה להגיע למכרז רב משתתפים שיבטיח לה מחירים תחרותיים. 

תקציב הפרסום של העירייה צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים במחירים ריאליים. המכרז הורכב מ-3 שלבים: עמידה בתנאי סף וניקוד איכות, הצעת מחיר ופרזנטציה, בה היו צפויים להתמודד שלושת משרדי הפרסום שיקבלו את הניקוד המשוקלל הגבוה ביותר בשני השלבים הראשונים. חלק הדיגיטל של פעילות הפרסום קיבל במכרז הנוכחי דגש נרחב כשהוא מהווה 40% מפרק הצעת המחיר.

 

ראש מינהל דוברות והסברה בעירייה, גידי שמרלינג: ״אנחנו שמחים על כך שרוב המשרדים הגדולים במדינה בחרו להתמודד למכרז אף שהתקציב שלנו נמוך באופן יחסי למגזר הפרטי. העבודה עם העיר תל אביב-יפו ומיתוגה בארץ ובעולם היא עבודה מאתגרת ששמה דגש רב על יצירתיות, מקוריות וחדשנות וזה מה שנדרש ממשרד הפרסום המלווה אותנו. בשנים האחרונות שמנו את מרכז הכובד על הפרסום הדיגיטלי והכיוון  הזה רק ילך ויתחזק בשנים הבאות".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    איילת 07/02/2017 14:17
    הגב לתגובה זו
    מה בדיוק עושה עיריית ת״א? מספיק להם סטודיו לעיצוב בשביל לעשות פוסטרים לאירועים שלהם. כל השאר זה שטויות. הסיבה שמשרדים רוצים את התקציב הזה זו הפוליטיקה שכרוכה בו והעובדה שהוא מגדיל באופן שקרי את המחזור ביפעת.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״