היערכות להכרעת הדין במשפט דנקנר: פול כתבים והקדמת הדיון

הנהלת ביהמ"ש קבעה כי בשל העניין התקשורתי בהחלטה, יופעל פול צלמים באולם הדיונים. הדיון עצמו הוקדם בשעה - לבקשת גלובס, כדי שיוכל לסקר את ההחלטה בגיליון המודפס
אלכסנדר כץ |
נושאים בכתבה IDB נוחי דנקנר

הכרעת הדין במשפטו של יו"ר תאגיד IDBנוחי דנקנר, עשוי להיות האירוע הכי חם בעיר. לדיון שיתקיים ביום שני הבא בבית המשפט המחוזי בתל אביב, צפויים להגיע עיתונאים רבים, והנהלת בתי המשפט כבר נערכת לאירוע התקשורתי הזה.

 

במייל שנשלח הבוקר (יום ד') למערכת התקשורת השונות והגיע לידי אייס, נמסר כי בשל העניין התקשורתי הרב בסיקור הכרעת הדין של דנקנר, איתי שטרום ואחרים, יהיה פול של צלמים באולם בית המשפט: לטלוויזיה יצלם צוות של חדשות 2, סטילס – ידיעות אחרונות, סטילס אינטרנט – ישראל היום, וידאו אינטרנט- וואלה, רדיו - גל"צ, וגם נציג של סוכנויות הידיעות הזרות.

 

כמו כן דוברות בתי המשפט מציינת במייל כי באולם יישמרו מקומות שמורים לתקשורת, עם מקום או שניים לכל מערכת. "קומה 1 תהיה סגורה ורק אנשי התקשורת שיירשמו / צוותי הפול יוכלו להיכנס לאולם", נכתב. "כל שאר התקשורת תתבקש להתרכז במבואה הראשית בקומת הכניסה".

 

בתיק זה עמדו לדין נוחי דנקנר, מנהל ההשקעות איתי שטרום, ואחרים. דנקנר ושטרום נאשמים בהרצת מניות IDB ב-2012, ושנתיים לאחר מכן הוגש כתב אישום נגדם. הפרקליטות מייחסת לשנתיים עבירות של השפעה בתרמית והנעה בתרמית ופעולה ברכוש אסור לפי חוק איסור הלבנת הון. לדנקנר מיוחסות גם עבירות של דיווח בכוונה להטעות משקיע סביר. מאידך, לשטרום מיוחסת עבירה אחרת של הדחה בחקירה.

סוגיה מעניינת נוספת בנוגע להכרעת הדין היא פנייתו של העיתון הכלכלי גלובס לבית המשפט בבקשה להקדים את הדיון מ-13:00 ל-11:00, וזאת בשל הדד-ליין לסגירת העיתון סביב השעה 14:00. העיתון שמופץ ללקוחות בשעות אחר הצהריים, ציין בעתירתו לבית המשפט כי "קבלת הכרעת הדיון לאחר השעה 13:00 ואף מאוחר יותר בכל מקרה של עיכוב אם ייגרם – תפגע פגיעה קשה בדיווח העיתון על הכרעת הדין, דיווח שנדרש כי יהיה מעמיק, נכון, הוגן וראוי כנדרש וכראוי לבית המשפט הנכבד ולצדדים המתדיינים".

 

בסופו של דבר הוקדם הדיון לשעה 12:00 מה שמגדיל את חלון הזמן של העיתון, ויאפשר לו להיערך ולעדכן את קוראיו עוד באותו יום במהדורה המודפסת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״