ארטימדיה
צילום: לוגו

מיוניברסל מקאן דיגיטל לארטימדיה: הנה הג'וב החדש של אסף בן יהודה

אחרי 5 שנים ביוניברסל שם ניהל לקוחות אסטרטגיים ואת תחום המובייל, בן יהודה עובר לארטימדיה שם יהיה אחראי על מערך המכירות והסחר של החברה
כתבי אייס | (6)

אסף בן יהודה מצטרף לרשת הווידיאו הפרוגרמטית של ארטימדיה. בן יהודה עוזב את יוניברסל מקאן דיגיטל לאחר 5 שנים שם ניהל לקוחות אסטרטגיים ואת תחום המובייל.

 

בארטימדיה יהיה אחראי על מערך המכירות והסחר של החברה ועל הקשר עם מגוון לקוחותיה - מפרסמים ומשרדי פרסום. לדבריו, "אני שמח ונרגש להצטרף לשורותיה ולהוביל את התחום המסחרי בחברה".

 

ארטימדיה, שהוקמה ב-2008, מאפשרת למפרסמים להעלות באופן עצמאי קמפיינים מבוססי דאטה בתכני פרימיום של אתרי התוכן הישראליים בדסקטופ ובמובייל, באמצעות מערכת ניהול ואופטימיזציה של קמפיינים בזמן אמת. המערכת מכסה כ-5 מיליון גולשים שונים, מציגה פרסום בכ-90% מצפיות הווידיאו בתכני פרימיום ברשת ומאפשרת יכולות טרגוט של קהל היעד, דרך בחירה בתחומי עניין של הגולש, קבוצות גיל, קטגוריות תוכן, סקטורים ועוד.

 

ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל ארטימדיה, מסר: "תחום הווידיאו הדיגיטלי בארץ עובר מהפכה שצוברת תאוצה מיום ליום. רשת ארטימדיה מובילה את המהפכה הזו ומגייסת לשורותיה את האנשים המובילים בתחום. אסף הוא מאנשי המדיה המוכשרים בארץ ובעל ניסיון רב בתחום הווידיאו. אין לנו ספק כי יביא ערך רב לחברה ולקוחותיה".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    מנהל דיגיטל ביידיש :) (ל"ת)
    מה זה מנהל דייטל ? 02/06/2016 04:33
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אילן שילוח 16/05/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    אל תשכח מי גידל אותך
  • 3.
    מנהלת דיגיטל 16/05/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
    אולי סוף כל סוף מנהלי דיגיטל בענף יבינו כמה פייסבוק ויוטיוב משקרים ואף אחד לא בודק אותם בגלל שלאף אחד אין את האומץ להגיד "המלך עירום".
  • לא כי ארטי ישרים כסרגל (ל"ת)
    מנהל דייטל 19/05/2016 12:39
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    החברים במקאן 16/05/2016 12:33
    הגב לתגובה זו
    אחד האנשים היותר נחמדים ואהובים, גם אשתו היא משהו מיוחד :)
  • 1.
    סמנכ"ל השיווק של.. 16/05/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    לא ברור איך מקאן ויתרו עליו, כל מי שמכיר, יודע שבנו עליו להיות שם הרבה שנים. חכם, מוכשר ועם הרבה ביצים אבל הכי חשוב בן אדם טוב וסימפטי שזה קשה מאוד למצוא בענף. מלא בהצלחה, אין לי ספק שארטימדיה יעלו ויצליחו עם האנשים האיכותיים שעובדים שם כעת, המותגים שלנו כבר שם.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.