מיוניברסל מקאן דיגיטל לארטימדיה: הנה הג'וב החדש של אסף בן יהודה
אסף בן יהודה מצטרף לרשת הווידיאו הפרוגרמטית של ארטימדיה. בן יהודה עוזב את יוניברסל מקאן דיגיטל לאחר 5 שנים שם ניהל לקוחות אסטרטגיים ואת תחום המובייל.
בארטימדיה יהיה אחראי על מערך המכירות והסחר של החברה ועל הקשר עם מגוון לקוחותיה - מפרסמים ומשרדי פרסום. לדבריו, "אני שמח ונרגש להצטרף לשורותיה ולהוביל את התחום המסחרי בחברה".
ארטימדיה, שהוקמה ב-2008, מאפשרת למפרסמים להעלות באופן עצמאי קמפיינים מבוססי דאטה בתכני פרימיום של אתרי התוכן הישראליים בדסקטופ ובמובייל, באמצעות מערכת ניהול ואופטימיזציה של קמפיינים בזמן אמת. המערכת מכסה כ-5 מיליון גולשים שונים, מציגה פרסום בכ-90% מצפיות הווידיאו בתכני פרימיום ברשת ומאפשרת יכולות טרגוט של קהל היעד, דרך בחירה בתחומי עניין של הגולש, קבוצות גיל, קטגוריות תוכן, סקטורים ועוד.
ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל ארטימדיה, מסר: "תחום הווידיאו הדיגיטלי בארץ עובר מהפכה שצוברת תאוצה מיום ליום. רשת ארטימדיה מובילה את המהפכה הזו ומגייסת לשורותיה את האנשים המובילים בתחום. אסף הוא מאנשי המדיה המוכשרים בארץ ובעל ניסיון רב בתחום הווידיאו. אין לנו ספק כי יביא ערך רב לחברה ולקוחותיה".
- 5.מנהל דיגיטל ביידיש :) (ל"ת)מה זה מנהל דייטל ? 02/06/2016 04:33הגב לתגובה זו
- 4.אילן שילוח 16/05/2016 13:26הגב לתגובה זואל תשכח מי גידל אותך
- 3.מנהלת דיגיטל 16/05/2016 12:44הגב לתגובה זואולי סוף כל סוף מנהלי דיגיטל בענף יבינו כמה פייסבוק ויוטיוב משקרים ואף אחד לא בודק אותם בגלל שלאף אחד אין את האומץ להגיד "המלך עירום".
- לא כי ארטי ישרים כסרגל (ל"ת)מנהל דייטל 19/05/2016 12:39הגב לתגובה זו
- 2.החברים במקאן 16/05/2016 12:33הגב לתגובה זואחד האנשים היותר נחמדים ואהובים, גם אשתו היא משהו מיוחד :)
- 1.סמנכ"ל השיווק של.. 16/05/2016 12:19הגב לתגובה זולא ברור איך מקאן ויתרו עליו, כל מי שמכיר, יודע שבנו עליו להיות שם הרבה שנים. חכם, מוכשר ועם הרבה ביצים אבל הכי חשוב בן אדם טוב וסימפטי שזה קשה מאוד למצוא בענף. מלא בהצלחה, אין לי ספק שארטימדיה יעלו ויצליחו עם האנשים האיכותיים שעובדים שם כעת, המותגים שלנו כבר שם.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
האם אנחנו לקראת רפורמה מקיפה בשידורי הטלוויזיה? לאחר שחוק השידורים עבר בקריאה ראשונה, ייתכן ונראה שינוי אמיתי באופן שבו מודדים את נתוני הצפייה בטלוויזיה; עד אז, נסתמך על הנתונים הקיימים, שמראים נפילה של ערוץ 13 והתגברות התחרות בין 12 ל-14
אחרי שחוק השידורים של שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי, עבר לפני יומיים בקריאה ראשונה בכנסת, ייתכן ואנחנו לקראת מהפיכה של ממש. מעבר לשינויים דרמטיים שכוללים את הפחתת רגולציה ופתיחת השוק לתחרות, החוק ישנה את האופן בו נמדד הרייטינג כיום, ממערכת שמבוססת על הערכות, ויהפוך אותו למבוסס על נתוני אמת. במסגרת החוק, ספקי התכנים יידרשו לפרסם באתר האינטרנט את התפלגות נתוני הצפייה בזמן אמת. עד אז, נמשיך להסתמך על המערכת האנכרוניסטית ועל הנתונים שיש בידינו כיום. ספרו לנו בתגובות אם אתם או חברים שלכם אי פעם השתתפתם במדגם המייצג ה-People Meter, השיטה המקובלת כיום, שבה מותקנים מכשירים אלקטרוניים על כל מקלטי הטלוויזיה בבתיהם של המשתתפים בפאנל, המונה 700 משקי בית, וכ-2,200 פרטים, המהווים מדגם מייצג של אוכלוסיית בעלי המקלטים בישראל.
המשמעות היא אדירה, היות וההכנסות מפרסומות מתבססות, בחלקן לפחות, על נתוני הצפייה. אם נשווה בין שלושת הגופים המסחריים לאורך כל רצועות השידור, על פי הנתונים הנוכחיים, נראה תמונת מצב, שהפערים שמוצגים בה אמורים להשתקף בתקציבי הפרסום של הערוצים השונים.
בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-400 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-249 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג
ו-119 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 94 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פריים טיים והנפילה של ערוץ 13
אחת התכניות הותיקות בישראל, "ארץ נהדרת" היא אחד ממנועי הרייטינג של קשת, וגם אמש, כששודרה, היתה בראש, מעל כולם, עם רייטינג של 19.1% רייטינג ו-488 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, ועמדה אמש על 8.5% רייטינג עם 286 אלף צופים. כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, עמדה על 8.1% רייטינג ו-186 אלף צופים, ואילו ערוץ 13 היה עם מספרים כמעט לא רלבנטיים לערוץ מסחרי, ו-"צומת רבין" עמדה על רייטינג של 1.3% ו-26 אלף צופים בלבד.
