חסכון גרסת פובליסיס? 'שלמה המלך' בפרסומת 9 מיליון - סמנכ"ל הקריאייטיב בפובליסיס

על פי בדיקת אייס, הספרי זכה לתשלום עבור התפקיד אותו גילם בפרסומת, כשלמה המלך. בגליקמן שמרי סמסונוב אומרים לאייס כי רעיון הליהוק שלו לתפקיד הגיע מצד חברת ההפקה אוג
משה בנימין | (4)
הפרסומת החדשה של חברת הביטוח 9 מיליון, תסריט משעשע נוסף מסדרת סרטוני שני כהן - עוזבים את סוכן הביטוח - ממשיכה את הקו ההסטורי אחרי פיתגורס, ומציגה הפעם את משפט שלמה בגרסת הביטוח. עם זאת, למיטיבי הלכת בשוק הפרסום המקומי חיכתה הפתעה בדמותו של השחקן המגלם את שלמה המלך - לא אחר מאשר סמנכ"ל הקריאייטיב של פובליסיס ישראל - אמיר הספרי. כזכור, מאז השנה שעברה משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב המטפל בתקציב הפרסום של חברת 9 מיליון הוא חלק מקבוצת פובליסיס ישראל לאחר שפובליסיס העולמית רכשה בו שליטה. על משרדי הקבוצה נמנים באומן בר ריבנאי, ליאו ברנט, גליקמן שמיר סמסונוב ופובליסיס ישראל, בניהולו של ארי מלמוד, שבו משמש אמיר הספרי כסמנכ"ל קריאייטיב ראשי. הספרי. בלי הפיאה על פי בדיקת אייס, הספרי זכה לתשלום עבור התפקיד אותו גילם בפרסומת, כשלמה המלך. במשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, שעבורם הספרי אינו זר, אומרים לאייס כי רעיון הליהוק שלו לתפקיד הגיע מצד חברת ההפקה אוג. במשרד מציינים כי הליהוק אינו עניין של שיקולי תקציב (כאמור, הספרי זכה לשכר), והתקבל על ידם בשמחה מכיוון שמדובר בשחקן מצוין. את הפרסומת ביים רני כרמלי.   

משפט שלמה מקבל משמעות חדשה לגמרי בפרסומת החדשה שלנו! צפו:לפרטים נוספים לחצו כאן:https://goo.gl/uW18AH

Posted by ‎ביטוח 9000000‎ on Sunday, April 3, 2016
 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    חחחח קנאים (ל"ת)
    ליאו 04/04/2016 09:39
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מה אכפת לכם?! רצו שחקן, הוא ישב בול. לכו תעשו חמוצים (ל"ת)
    פרסומאית :)) 03/04/2016 23:56
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יורם 03/04/2016 20:45
    הגב לתגובה זו
    אולי כדאי שמר סמנכל יראה את אותה ההשקעה גם במשרד. שלפחות ישחק כאילו הוא משקיע, במקום לחתוך ולהיעלם בכל הזדמנות מהמשרד.
  • 1.
    אבל אולי אין לך ביטוח אבל יש לך הראל לא של פובליסיס? (ל"ת)
    רגע 03/04/2016 18:06
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.