פרשת ינון מגל ארץ נהדרת
צילום: עמוד הנפייסבוק של ארץ נהדרת

סערת ינון מגל ברשת: 2,400 פוסטים, 88% תוקפים אותו – וזה עוד עשוי לזנק בערב

האשמת הקורבן, קונספירציה ל'גב האומה' והתנגחות ב'בית היהודי' – התלונות נגד עורך וואלה לשעבר הסעירו את הרשת, ובחברת הניטור Vigo מעריכים שזו רק תחילת הדרך
אלכסנדר כץ | (1)

ביום רגיל מוזכר ח"כ ינון מגל כ-30 פעם ביום במדיה החברתית, ואולם נכון להיום (יום ג') ב-17:00 בערב, נרשמו כבר 2,400 פוסטים ברשתות החברתיות על הפרשה בה הוא "מככב", ושהלכה והתעצמה בהמשך היום. בשעה האחרונה מספר הפוסטים צומחים בקצב של פוסט בכל 20 שניות, ולדברי מנכ"ל חברת הניטור Vigo, רביב טל, העומס עוד צפוי להגיע רק בערב – זמן צפיית השיא ברשתות החברתיות – ולהערכתו מספר ההתייחסויות לפרשה עוד עשוי להגיע למספרים גדולים של כ-10,000, לאחר שידור מהדורות החדשות בטלוויזיה.

 

מבדיקת Vigo עבור אתר אייס עולה כי 88% מהתגובות ברשת באות חשבון עם ח"כ מגל, והיתר תומכות בו. עם התפוצצותה של הפרשה ב-9:00 בבוקר לערך כשרחלי רוטנר פרסמה את הפוסט על מגל, הרשת הייתה בצורה גורפת נגדו, אולם בהמשך התמיכה בח"כ הייתה במגמת עלייה, וחלק מהגולשים כתב כי "ינון מגל אתה גבר", ו"מי ירצה לגעת ברוטנר". מבחינת ממים, מדובר במספרים זעומים עד כה, דוגמת המם של ארץ נהדרת שמופיע כתמונה הראשית של כתבה זו.

 

"אחוז התמיכה בינון מגל עוד יעלה כי בהתחלה כולם עדיין בשוק, ואחר כך פתאום המותקפים מתחילים להינות מהתחזקות בתמיכתם", אומר רביב טל.

כל הסיבות למה דווקא עכשיו "תוקפים" את מגל 

מהבדיקה עולה עוד כי יש ברשת קונספירציה סביב העניין של גב האומה, בה בעלה של רוטנר, אריאל ויסמן משמש כאחד התסריטאים. חלק מהפוסטים טענו כי הפוסט של רוטנר קשור למאבק בין 'גב האומה' והמגיש ליאור שליין לבין מגל שתקף את אנשי התכנית. אחרים טענו כי הפוסט קשור לנאום בערבית של מגל אתמול בכנסת, וכתגובה של רוטנר לכך.

ויש קצת הומור

נקודות נוספות שאפשר לראות בשעות האחרונות, מתייחסות לכך שהפרשה תחסל את הקריירה הפוליטית של מגל; אחרים משווים אותו לשרון גל, שברגע שעזב את ערוץ 10 לפני כשנתיים וחצי - החלו להישמע נגדו תלונות שלא הבשילו בסופו של דבר לכתב אישום; יש גם השוואות לח"כ אורן חזן בכך שמדובר בפוליטיקאי שמבזה לכאורה את הכנסת; ואפילו 300 פוסטים שמנצלים את הפרשה החדשה על מנת להתנגח בבית היהודי.

 

אגב, ביום ממוצע מנוטרות כמה עשרות שיחות בנושא הטרדה מינית, ונראה שכבר כעת ישנה עליה במספר השיחות על הטרדה מינית שלא קשורות ישירות לינון מגל.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אבל אור שוקרון שמנה לא? (ל"ת)
    ירין 25/11/2015 03:42
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -2.11%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -2.11%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״