סערת ינון מגל ברשת: 2,400 פוסטים, 88% תוקפים אותו – וזה עוד עשוי לזנק בערב
ביום רגיל מוזכר ח"כ ינון מגל כ-30 פעם ביום במדיה החברתית, ואולם נכון להיום (יום ג') ב-17:00 בערב, נרשמו כבר 2,400 פוסטים ברשתות החברתיות על הפרשה בה הוא "מככב", ושהלכה והתעצמה בהמשך היום. בשעה האחרונה מספר הפוסטים צומחים בקצב של פוסט בכל 20 שניות, ולדברי מנכ"ל חברת הניטור Vigo, רביב טל, העומס עוד צפוי להגיע רק בערב – זמן צפיית השיא ברשתות החברתיות – ולהערכתו מספר ההתייחסויות לפרשה עוד עשוי להגיע למספרים גדולים של כ-10,000, לאחר שידור מהדורות החדשות בטלוויזיה.
מבדיקת Vigo עבור אתר אייס עולה כי 88% מהתגובות ברשת באות חשבון עם ח"כ מגל, והיתר תומכות בו. עם התפוצצותה של הפרשה ב-9:00 בבוקר לערך כשרחלי רוטנר פרסמה את הפוסט על מגל, הרשת הייתה בצורה גורפת נגדו, אולם בהמשך התמיכה בח"כ הייתה במגמת עלייה, וחלק מהגולשים כתב כי "ינון מגל אתה גבר", ו"מי ירצה לגעת ברוטנר". מבחינת ממים, מדובר במספרים זעומים עד כה, דוגמת המם של ארץ נהדרת שמופיע כתמונה הראשית של כתבה זו.
"אחוז התמיכה בינון מגל עוד יעלה כי בהתחלה כולם עדיין בשוק, ואחר כך פתאום המותקפים מתחילים להינות מהתחזקות בתמיכתם", אומר רביב טל.
כל הסיבות למה דווקא עכשיו "תוקפים" את מגל
מהבדיקה עולה עוד כי יש ברשת קונספירציה סביב העניין של גב האומה, בה בעלה של רוטנר, אריאל ויסמן משמש כאחד התסריטאים. חלק מהפוסטים טענו כי הפוסט של רוטנר קשור למאבק בין 'גב האומה' והמגיש ליאור שליין לבין מגל שתקף את אנשי התכנית. אחרים טענו כי הפוסט קשור לנאום בערבית של מגל אתמול בכנסת, וכתגובה של רוטנר לכך.
ויש קצת הומור
נקודות נוספות שאפשר לראות בשעות האחרונות, מתייחסות לכך שהפרשה תחסל את הקריירה הפוליטית של מגל; אחרים משווים אותו לשרון גל, שברגע שעזב את ערוץ 10 לפני כשנתיים וחצי - החלו להישמע נגדו תלונות שלא הבשילו בסופו של דבר לכתב אישום; יש גם השוואות לח"כ אורן חזן בכך שמדובר בפוליטיקאי שמבזה לכאורה את הכנסת; ואפילו 300 פוסטים שמנצלים את הפרשה החדשה על מנת להתנגח בבית היהודי.
- אין ימין או שמאל: הישראלים אוהבים לשנוא עיתונאים באותה מידה
- שונאים, מקללים ומאיימים: היחס לו זוכות מגישות החדשות ברשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אגב, ביום ממוצע מנוטרות כמה עשרות שיחות בנושא הטרדה מינית, ונראה שכבר כעת ישנה עליה במספר השיחות על הטרדה מינית שלא קשורות ישירות לינון מגל.
- 1.אבל אור שוקרון שמנה לא? (ל"ת)ירין 25/11/2015 03:42הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.
