אסי שביט
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

אסי שביט שליחויות: משרד הפרסום 'שביט וזהו' קיבל את תקציב הפרסום של DHL

משרד הפרסום של שביט הוקם בתחילת 2015 עם פרישתו מהשותפות בחברון זלצמן שביט לאחר 4 שנים. מאז צירף שביט מספר לקוחות, בניהם: קל-גב, טרייד מובייל, TAKE ועוד
משה בנימין | (3)

משרד הפרסום שביט וזהו בבעלותו של אסי שביט מצרף לשורותיו לקוח חדש - חברת השליחויות הבינלאומית DHL שתקציבה טופל בשנה החולפת על ידי משרד הפרסום לעומק התודעה - כך נודע לאייס. 

משרד הפרסום של שביט הוקם בתחילת 2015 עם פרישתו מהשותפות בחברון זלצמן שביט לאחר 4 שנים. מאז צירף שביט מספר לקוחות, בניהם: קל-גב, טרייד מובייל, TAKE ועוד. עם הקמת המשרד הסביר שביט כי הדגש יהיה בגזרת הלקוחות הקטנים-בינוניים שמחזיקים בתקציב שנע בין 200 אלף שקל ל-3 מיליון שקלים. 

ל-DHL נוכחות ביותר מ-220 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם. היא מהווה חלק מקבוצת הדואר והלוגיסטיקה המובילה בעולם, דויטשה פוסט DHL, ומורכבת משלש חטיבות: DHL אקספרס, DHL העברות גלובליות, מטענים ו- DHL שרשרת אספקה. הסניף בישראל פועל משנת 1997 ומתמחה בתחום משלוחי האקספרס. בישראל מועסקים כ-420 עובדים ומשנת 2012 החברה מובילה את שוק הבלדרות בישראל ומחזיקה בנתח השוק הגבוה ביותר. תקציב הפרסום השנתי צפוי לעמוד על כ-1.5 מיליון שקלים. 

אסי שביט: "DHL הוא מותג מוביל בעולם ובישראל ואנחנו גאים על קבלת התקציב. המשרד מטפל בלקוחות בינלאומים נוספים, כך שהעבודה בסטנדרטים גבוהים היא חלק מה-DNA  של המשרד. הניסיון בעבודה עם לקוחות שעיקר פעילותם היא B TO B  היא מאתגרת וקריאטיבית לא פחות מעבודה על קמפיינים ללקוחות פרטיים".

יונתן  איבגי, מנהל השיווק של DHL אקספרס:  "בשנים האחרונות DHL אקספרס בישראל ממוקדת במתן שירות איכותי בייבוא ובייצוא ובהגברת המודעות למותג. אני שמח על הקשר עם משרד הפרסום שביט וזהו, הם מסייעים לנו בביצוע האסטרטגיה השיווקית שלנו הכוללת מגוון פעולות ואירועים שמטרתם להגביר את הידע בצד הלקוח, והנגשת השירות שלנו לכל דורש".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    23 12/10/2015 19:33
    הגב לתגובה זו
    כל הקריאייטיב הזה שכל הטאלנטים כביכול שוחים בו וכל מה שהצלחתם להעלות כרעיון לשם זה "xxx וזהו" ? זהו?
  • 2.
    ענת ביין 12/10/2015 10:48
    הגב לתגובה זו
    איך לא כתבתם שאסי שביט למד בסקול אוף ויז'ואל ארטס בניו יורק???
  • 1.
    יניב 11/10/2015 18:27
    הגב לתגובה זו
    השליחויות
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.