אסי שביט
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

אסי שביט שליחויות: משרד הפרסום 'שביט וזהו' קיבל את תקציב הפרסום של DHL

משרד הפרסום של שביט הוקם בתחילת 2015 עם פרישתו מהשותפות בחברון זלצמן שביט לאחר 4 שנים. מאז צירף שביט מספר לקוחות, בניהם: קל-גב, טרייד מובייל, TAKE ועוד
משה בנימין | (3)

משרד הפרסום שביט וזהו בבעלותו של אסי שביט מצרף לשורותיו לקוח חדש - חברת השליחויות הבינלאומית DHL שתקציבה טופל בשנה החולפת על ידי משרד הפרסום לעומק התודעה - כך נודע לאייס. 

משרד הפרסום של שביט הוקם בתחילת 2015 עם פרישתו מהשותפות בחברון זלצמן שביט לאחר 4 שנים. מאז צירף שביט מספר לקוחות, בניהם: קל-גב, טרייד מובייל, TAKE ועוד. עם הקמת המשרד הסביר שביט כי הדגש יהיה בגזרת הלקוחות הקטנים-בינוניים שמחזיקים בתקציב שנע בין 200 אלף שקל ל-3 מיליון שקלים. 

ל-DHL נוכחות ביותר מ-220 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם. היא מהווה חלק מקבוצת הדואר והלוגיסטיקה המובילה בעולם, דויטשה פוסט DHL, ומורכבת משלש חטיבות: DHL אקספרס, DHL העברות גלובליות, מטענים ו- DHL שרשרת אספקה. הסניף בישראל פועל משנת 1997 ומתמחה בתחום משלוחי האקספרס. בישראל מועסקים כ-420 עובדים ומשנת 2012 החברה מובילה את שוק הבלדרות בישראל ומחזיקה בנתח השוק הגבוה ביותר. תקציב הפרסום השנתי צפוי לעמוד על כ-1.5 מיליון שקלים. 

אסי שביט: "DHL הוא מותג מוביל בעולם ובישראל ואנחנו גאים על קבלת התקציב. המשרד מטפל בלקוחות בינלאומים נוספים, כך שהעבודה בסטנדרטים גבוהים היא חלק מה-DNA  של המשרד. הניסיון בעבודה עם לקוחות שעיקר פעילותם היא B TO B  היא מאתגרת וקריאטיבית לא פחות מעבודה על קמפיינים ללקוחות פרטיים".

יונתן  איבגי, מנהל השיווק של DHL אקספרס:  "בשנים האחרונות DHL אקספרס בישראל ממוקדת במתן שירות איכותי בייבוא ובייצוא ובהגברת המודעות למותג. אני שמח על הקשר עם משרד הפרסום שביט וזהו, הם מסייעים לנו בביצוע האסטרטגיה השיווקית שלנו הכוללת מגוון פעולות ואירועים שמטרתם להגביר את הידע בצד הלקוח, והנגשת השירות שלנו לכל דורש".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    23 12/10/2015 19:33
    הגב לתגובה זו
    כל הקריאייטיב הזה שכל הטאלנטים כביכול שוחים בו וכל מה שהצלחתם להעלות כרעיון לשם זה "xxx וזהו" ? זהו?
  • 2.
    ענת ביין 12/10/2015 10:48
    הגב לתגובה זו
    איך לא כתבתם שאסי שביט למד בסקול אוף ויז'ואל ארטס בניו יורק???
  • 1.
    יניב 11/10/2015 18:27
    הגב לתגובה זו
    השליחויות
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.