אסי שביט שליחויות: משרד הפרסום 'שביט וזהו' קיבל את תקציב הפרסום של DHL
משרד הפרסום שביט וזהו בבעלותו של אסי שביט מצרף לשורותיו לקוח חדש - חברת השליחויות הבינלאומית DHL שתקציבה טופל בשנה החולפת על ידי משרד הפרסום לעומק התודעה - כך נודע לאייס.
משרד הפרסום של שביט הוקם בתחילת 2015 עם פרישתו מהשותפות בחברון זלצמן שביט לאחר 4 שנים. מאז צירף שביט מספר לקוחות, בניהם: קל-גב, טרייד מובייל, TAKE ועוד. עם הקמת המשרד הסביר שביט כי הדגש יהיה בגזרת הלקוחות הקטנים-בינוניים שמחזיקים בתקציב שנע בין 200 אלף שקל ל-3 מיליון שקלים.
ל-DHL נוכחות ביותר מ-220 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם. היא מהווה חלק מקבוצת הדואר והלוגיסטיקה המובילה בעולם, דויטשה פוסט DHL, ומורכבת משלש חטיבות: DHL אקספרס, DHL העברות גלובליות, מטענים ו- DHL שרשרת אספקה. הסניף בישראל פועל משנת 1997 ומתמחה בתחום משלוחי האקספרס. בישראל מועסקים כ-420 עובדים ומשנת 2012 החברה מובילה את שוק הבלדרות בישראל ומחזיקה בנתח השוק הגבוה ביותר. תקציב הפרסום השנתי צפוי לעמוד על כ-1.5 מיליון שקלים.
אסי שביט: "DHL הוא מותג מוביל בעולם ובישראל ואנחנו גאים על קבלת התקציב. המשרד מטפל בלקוחות בינלאומים נוספים, כך שהעבודה בסטנדרטים גבוהים היא חלק מה-DNA של המשרד. הניסיון בעבודה עם לקוחות שעיקר פעילותם היא B TO B היא מאתגרת וקריאטיבית לא פחות מעבודה על קמפיינים ללקוחות פרטיים".
- פורד מוכרת 2,000 טנדרים חשמליים ל-DHL; למה זו לא "עוד מכירה" של יצרנית רכב?
- המתיחה המבריקה של DHL: איך היא גרמה למתחרות לצאת בקמפיין פרסום עבורה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יונתן איבגי, מנהל השיווק של DHL אקספרס: "בשנים האחרונות DHL אקספרס בישראל ממוקדת במתן שירות איכותי בייבוא ובייצוא ובהגברת המודעות למותג. אני שמח על הקשר עם משרד הפרסום שביט וזהו, הם מסייעים לנו בביצוע האסטרטגיה השיווקית שלנו הכוללת מגוון פעולות ואירועים שמטרתם להגביר את הידע בצד הלקוח, והנגשת השירות שלנו לכל דורש".
- 3.23 12/10/2015 19:33הגב לתגובה זוכל הקריאייטיב הזה שכל הטאלנטים כביכול שוחים בו וכל מה שהצלחתם להעלות כרעיון לשם זה "xxx וזהו" ? זהו?
- 2.ענת ביין 12/10/2015 10:48הגב לתגובה זואיך לא כתבתם שאסי שביט למד בסקול אוף ויז'ואל ארטס בניו יורק???
- 1.יניב 11/10/2015 18:27הגב לתגובה זוהשליחויות
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
