הדס שטייף
צילום: צילום: אלכסנדר כץ

האריה השואג 2015: אות הוקרה לעיתונאית הדס שטייף - על מלחמתה בהטרדות המיניות

שטייף תקבל את האות בטקס של ענף יחסי הציבור בישראל ביום חמישי הקרוב. יו"ר איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור לשעבר, סילביה בית הלחמי תזכה לאות יקירת האיגוד
אלכסנדר כץ | (1)

הדס שטייף, כתבת המשטרה של גל"צ, תקבל אות הוקרה במהלך טקס האריה השואג 2015 שיתקיים ביום חמישי השבוע. הנהלת איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בחרה להעניק את האות לשטייף בשל "פעילותה רבת השנים וחסרת הפשרות להעלאת המודעות בתקשורת למקרים של הטרדות מיניות, אונס, יחסי מרות ואלימות כנגד נשים". 

בהודעת האיגוד נמסר כי שטיייף "מעלה על סדר היום גם את תופעת הסכנה לחייהם של הפועלים באתרי הבניה ברחבי הארץ שלאחרונה כמידי יום אנו מתבשרים על ידה על פציעות ואובדן חיים במהלך העבודה בשל רשלנות וחוסר שימת דגש לנוהלי בטיחות הנדרשים באתרי בניה מצד הקבלנים המעסיקים אותם".

בטקס יוענק אות יקירת האיגוד לשנת 2015, ליו"ר האיגוד לשעבר סילביה בית הלחמי, על פעילותה ותרומתה לקידום ענף יחסי הציבור והתקשורת והעוסקים בו. 

טקס האריה השואג יתקיים ביום חמישי הקרוב בתיאטרון הקאמרי בתל אביב. האירוע הוא של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בשיתוף יפעת מידע תקשורתי. התחרות פתוחה בפני כל העוסקים בתחום הייעוץ התקשורתי, משרדי יחסי ציבור, דוברים וסטודנטים לתקשורת. לתחרות הוגשו עבודות, מהן ייבחרו הזוכים בקטגוריות השונות. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אחד העם 09/09/2015 11:51
    הגב לתגובה זו
    הרסה את חייו,העניין אפילו לא הגיע לבית משפט והיא יוצאת הגיבורה . נו באמת היא חסרת אחריות וזה בטח לא עיתונות רצינית נראה לי שהיא בנתה על זה שהוא לא ירצה לתבוע אותה ע"מ לא להמשיך ולהתבחבש במדמנה הזו. אין ספק שנושא הטרדות מיניות ואלימות נגד נשים הוא נושא חשוב מאין כמוהו,אבל גם הוא צריך להיעשות באחריות
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.