מקאן ארכייב: משרד הפרסום יופיע במגזין הפרסום הבינלאומי עם 5 מודעות
בליץ המודעות הישראליות במהדורה הקרובה של מגזין הפרסום הבינאלומי ארכייב ממשיך והפעם זהו תורו של מקאן תל אביב שעושה זאת עם 5 מודעות ל-4 מותגים שונים: ספיר (2 מודעות), ניו פארם, הונדה ונסקפה.
לדברי ריצ'י הנטר, מנכ"ל קבוצת מקאן תל-אביב: "אנחנו גאים על הרעיונות הקריאטיביים המבריקים שפגשו בביצוע מבריק לא פחות. צוות המשרד ממשיך להוכיח את יכולותיו יוצאות הדופן ביצירת קמפיינים קריאטיביים ואפקטיביים עבור לקוחותינו".
בין המודעות שמצאו את דרכן לתוך המגזין נמצאת מודעת ה"חיידקים" של ניו-פארם אונליין שזכתה גם במקום הראשון ב"דג הזהב". הרעיון מאחורי המודעה הוא להמחיש את המפגש עם הרוקח מבלי לפגוש את מה שמחכה בתור.
ארט: גבע גרשון, מנהלת קריאייטיב: גליה קדם, סמנכ"לית קריאייטיב: סיגל עבודי
מתוך סדרת המודעות למכללת ספיר אשר הרעיון מאחוריה הוא לאתגר את הידע של סטודנטים פוטנציאלים, נבחרו 2 מודעות למגזין האחרון. במודעת גאגא/קפקא השתמשו במקאן בשמלת הבשר המפורסמת של ליידי גאגא והלבישו אותה על דמותו של הסופר פרנץ קפקא. במודעת סיירוס/דרייפוס, אלפרד דרייפוס מצא עצמו על הרקינג בול שמזוהה כל כך עם מיילי סיירוס.
ארט: נאור יצחק, קופי :אדי גרצמן, שירי חנוך, מנהל קריאייטיב סיירוס/דרייפוס: נאור יצחק, סמנכ"ל קריאייטיב גאגא/קפקא: איתי גלאון
מודעה נוספת של מקאן שנכנסה לארכייב היא מודעת FAST THE ROAD FORWARD של הונדה. מודעה זו מצטרפת לשלוש מודעות נוספות של "מאיר" - יבואנית וולוו והונדה, שנכנסו לארכייב ב-2014. במודעה זו ממחיש הקריאייטיב את עוצמת מנוע הרכב על ידי הצגת העצים שעל פניהם חולפת ההונדה בנסיעתה, כשהם רצים בכיוון הנגדי להדגשת המהירות.
ארט: מורן קל, קופי: עידן קרביץ, סמנכ"לית קריאייטיב: סיגל עבודי
המודעה החמישית שנכנסה לגיליון האחרון של המגזין היא מודעת but first Nescafe cappuccino של נסקפה. הרעיון מאחורי המודעה הוא שהשגרה שלנו מלאה במטלות יום יומיות שאין מהן מנוס, המודעה ממחישה כיצד תמיד אפשר לדחות אותן בשביל הפסקת קפה מפנקת.
ארט: לירן אליאס, קופי: אירה קליינר, מנהל קריאייטיב: כפיר ראובני, סמנכ"לית קריאייטיב: סיגל עבודי
- 1.דני 22/04/2015 08:21הגב לתגובה זומקאן אולי היחידים שמציגים ארט כל כך מושקע ומדויק. אפילו לבאומן שמתהדרים בקריאטיב משובח אין יכולות כאלה בפרינט.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
