קפקא או גאגא
צילום: יח"צ

מקאן ארכייב: משרד הפרסום יופיע במגזין הפרסום הבינלאומי עם 5 מודעות

מקאן תל אביב ברבעון פורה במיוחד. 5 מודעות שלו יכנסו למגזין הארכייב הקרוב: ניו פארם, מכללת ספיר, הונדה ונסקפה
משה בנימין | (1)

בליץ המודעות הישראליות במהדורה הקרובה של מגזין הפרסום הבינאלומי ארכייב ממשיך והפעם זהו תורו של מקאן תל אביב שעושה זאת עם 5 מודעות ל-4 מותגים שונים: ספיר (2 מודעות), ניו פארם, הונדה ונסקפה.

לדברי ריצ'י הנטר, מנכ"ל קבוצת מקאן תל-אביב: "אנחנו גאים על הרעיונות הקריאטיביים המבריקים שפגשו בביצוע מבריק לא פחות. צוות המשרד ממשיך להוכיח את יכולותיו  יוצאות הדופן ביצירת קמפיינים קריאטיביים ואפקטיביים עבור לקוחותינו".

בין המודעות שמצאו את דרכן לתוך המגזין נמצאת מודעת ה"חיידקים" של ניו-פארם אונליין שזכתה גם במקום הראשון ב"דג הזהב". הרעיון מאחורי המודעה הוא להמחיש את המפגש עם הרוקח מבלי לפגוש את מה שמחכה בתור.

ארט: גבע גרשון, מנהלת קריאייטיב: גליה קדם, סמנכ"לית קריאייטיב: סיגל עבודי

מתוך סדרת המודעות למכללת ספיר אשר הרעיון מאחוריה הוא לאתגר את הידע של סטודנטים פוטנציאלים, נבחרו 2 מודעות למגזין האחרון. במודעת גאגא/קפקא השתמשו במקאן בשמלת הבשר המפורסמת של ליידי גאגא והלבישו אותה על דמותו של הסופר פרנץ קפקא. במודעת סיירוס/דרייפוס, אלפרד דרייפוס מצא עצמו על הרקינג בול שמזוהה כל כך עם מיילי סיירוס.

ארט: נאור יצחק,  קופי :אדי גרצמן, שירי חנוך, מנהל קריאייטיב סיירוס/דרייפוס: נאור יצחק, סמנכ"ל קריאייטיב גאגא/קפקא: איתי גלאון

מודעה נוספת של מקאן שנכנסה לארכייב היא מודעת FAST THE ROAD FORWARD של הונדה. מודעה זו מצטרפת לשלוש מודעות נוספות של "מאיר" - יבואנית וולוו והונדה, שנכנסו לארכייב ב-2014. במודעה זו ממחיש הקריאייטיב את עוצמת מנוע הרכב על ידי הצגת העצים שעל פניהם חולפת ההונדה בנסיעתה, כשהם רצים בכיוון הנגדי להדגשת המהירות.

ארט: מורן קל, קופי: עידן קרביץ, סמנכ"לית קריאייטיב: סיגל עבודי

המודעה החמישית שנכנסה לגיליון האחרון של המגזין היא מודעת but first Nescafe cappuccino של נסקפה. הרעיון מאחורי המודעה הוא שהשגרה שלנו מלאה במטלות יום יומיות שאין מהן מנוס, המודעה ממחישה כיצד תמיד אפשר לדחות אותן בשביל הפסקת קפה מפנקת.

ארט: לירן אליאס, קופי: אירה קליינר, מנהל קריאייטיב: כפיר ראובני, סמנכ"לית קריאייטיב: סיגל עבודי

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    דני 22/04/2015 08:21
    הגב לתגובה זו
    מקאן אולי היחידים שמציגים ארט כל כך מושקע ומדויק. אפילו לבאומן שמתהדרים בקריאטיב משובח אין יכולות כאלה בפרינט.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.