go hora
צילום: יח"צ

שעות של הנאה מובטחת: ה-Hooligans מוסיפים "יהודים רוקדים" לקטעי יוטיוב

לקראת כנס Comedy for a change שייערך בירושלים, עלה לאוויר מיני-סייט שמשלב בין סרטונים של יהודים רוקדים הורה ושירי היפ-הופ ביוטיוב
משה בנימין | (5)

"יהודים הופכים כל דבר למצחיק יותר, אפילו את יו-טיוב", זאת, על פי שהר לוינשטיין, התובנה שעומדת מאחורי המיניסייט המצחיק שסוכנות ה-Hooligans העלתה לאוויר לטובת מהלך קידום עבור כנס COMEDY FOR A CHANGE שייערך בירושלים.

על הרקע של שירי היפ-הופ לוהטים כדוגמת מיסי אליוט, שהדבר האחרון שניתן לומר עליהם הוא שהם תמימים, מוקרנים על המסך קטעי ריקודים יהודיים - הורה - רחוקים שנות אור מהשורה המובילה בשיר Get your freak on. בלחיצה על סימן הרענון אפשר לעבור רנדומלית ומיידית לשיר הבא ברשימה כמו Candy של 50Cent, ולריקוד ההזוי הבא שה-Hooligans הצליחו למצוא ביוטיוב. בהמשך הרשימה ניתן למצוא את Smack my bitch up של הפרודיגי', אמינם, נלי פורטאדו, רובין ת'יק וקטעים נוספים שהפער שבין השיר המתנגן ברקע לריקוד על המסך הופך אותם למצחיקים מאוד.

הכנס ייערך ב-21-22 בדצמבר ויעסוק בכוחו של ההומור לחולל שינוי חברתי. מפיק האירוע הוא בני מורן ועורך התוכן הוא עמרי מרכוס - ראש הקריאטיב בחברת ELECTRIC-SHEEP. בעברו כתב מרכוס לתוכניות בידור מובילות כמו "ארץ נהדרת" ואחרות. ב-2009 זכה במלגת לימודים של ארגון ה-EMC - אקדמיית הפורמטים. מאז הוא מרצה, כותב ושופט בתחרויות טלויזיה שונות בעולם ביניהן ה"אמי" הבינ"ל, רוז-ד'ור ועוד.

הכנס מופק יחד עם קרן שוסטרמן וקהילות ROI, דורי מדיה, סינמטק ירושלים, עיריית ירושלים, הרשות לפיתוח ירושלים, המיזם לקולנוע וטלוויזיה בירושלים, TVFF, SASGH, JPC וארגון stand with us ישראל.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    חחח 10/11/2014 16:23
    הגב לתגובה זו
    אחד המצחיקים. חוליגנים תותחים
  • 4.
    פיפי! 10/11/2014 13:35
    הגב לתגובה זו
    אני משתין פה.
  • 3.
    רק לי חלק מהיהודים נראים כמו כת האמיש?! (ל"ת)
    wwwttff 10/11/2014 11:44
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יוו היסטרי, הכי מצחיק black & yellow (ל"ת)
    LOL 10/11/2014 11:44
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רבי 10/11/2014 11:28
    הגב לתגובה זו
    אהבתי, מצחיק לאללה
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.