בדרך לקאן: רן אלון ותמר דביר מגיתם זכו בתחרות הקריאייטיב של JCDecaux
צמד הקופי-ארט שיהפכו השנה למושא קנאה בקרב חבריהם לענף הפרסום הם רן אלון ותמר דביר מגיתם BBDO, שזכו בתחרות הקריאיייב של חברת פרסום החוצות JCDecaux ויטוסו להתארח בפסטיבל קאן.
התחרות שנערכת זו השנה החמישית מזמינה צוותים של קופי וארט ממשרדי הפרסום לעצב מודעה עבור אחד מלקוחות המשרד, כאשר הזוכים במקום הראשון מקבלים חבילת אירוח בפסטיבל קאן. בנוסף לזאת, זוכים הלקוחות שמודעות שלהם השתתפו בתחרות ודורגו ב-3 המקומות הראשונים לחבילות פרסום על מתקני JCDecaux.
המודעה הזוכה במקום הראשון - רן אלון ותמר דביר
הזכייה של אלון ודביר העניקה ל'אורביט' חבילת פרסום על גבי מתקני JCDecaux, לתקופה של 10 ימים על פני 100 פני פרסום בתחנות אוטובוס ומכווני תנועה בשווי כולל של 80,000 שקלים.
למקום השני הגיעו יורה וסילביצקי ואולגה וורוביוב ממשרד הפרסום אדלר חומסקי עם קמפיין פוסטרים עבור חברת 'טמבור'. וסילביצקי ווורוביוב מזכים את הלקוח בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודי רחוב (עמודים פריזאים) בשווי כולל של 50,000 שקלים.
- איידיאו: מחזיקי האג"ח דחו את הצעת החברה ודורשים פירעונות מידיים
- בראק קפיטל: נציע לשותפים בנכסים לקנות את חלקם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המודעה הזוכה במקום השני - יורה וסילביצקי ואולגה וורוביוב
למקום השלישי הגיעו רועי ליזר ויותם שרון ממשרד הפרסום בריקמן עם קמפיין הפוסטרים שהוכן עבור 'צומת ספרים' "עם ספר, האוטובוס שלך יכול להגיע לכל מקום". רשת 'צומת ספרים' זכתה בחבילת פרסום לתקופה של 15 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודורים בשווי כולל של 37,500 שקלים.
המודעה הזוכה במקום השלישי - רועי ליזר ויותם שרון
במסגרת התחרות השנה, התחרו 27 משרדי פרסום עם 150 עבודות אשר הציגו מגוון רחב של מודעות קריאטיביות. בין המשרדים: אדלר חומסקי, באומן בר ריבנאי, דרורי שלומי, Lead ,y&r Israel, יהושע TBWA ו-jwt.
הפוסטר המנצח נבחר על ידי ועדת השיפוט שהורכבה מאנשי קריאייטיב בכירים בתעשייה המקומית: גיא בר, מנכ"ל שותף ב-Y&R Israel, יורם לוי, שותף ב'ברוקנר נטע יער', הדס ליבר, שחר פילר סמנכ"ל קריאייטיב ב'דרורי שלומי' וצור גולן שותף ב'בן נתן גולן'.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux ישראל: "אנו גאים להמשיך את המסורת של תחרות זו השנה החמישית בישראל, ולראות את ההיענות הגדלה של משרדי הפרסום לקחת בה חלק. השנה השתתפו מעל ל-25 משרדים בתחרות, ושלחו יותר מ-150 עבודות. התחרות מראה לנו איך קראיטיב מבריק ממקסם את אפקטיביות פרסום החוצות. אני מברך את הזוכים ומאחל להם המשך פעילות משותפת מלאה ברעיונות קראטיביים".
- 13.ג. עמיחי 01/06/2014 22:05הגב לתגובה זוhttps://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/971634_480636798683861_816830910_n.png
- 12.מישהו 01/06/2014 17:32הגב לתגובה זוhttp://adsoftheworld.com/media/outdoor/harvey_nichols_winter_sale_window_shopping_womenswear
- 11.שופטים פח 29/05/2014 22:21הגב לתגובה זוומקום שני עשו כבר אבקת כביסה כלשהי ו
- 10.עדו 29/05/2014 17:38הגב לתגובה זוומתאים לכל מיקום שיש להם להציע. לא מצליח להבין את המקומות השני והשלישי. זה הכי טוב שהיה לתחרות הזו להציע????
- 9.hire this man 29/05/2014 17:36הגב לתגובה זולא ברור תקוע מתחת לתקרת הזכוכית בגיתם כבר שניםולא מתקדם. מומלץ לכל בעל משרד פרסום שמחפש לעלות כיתה ברמה ובאיכות להציע לו סמנכלו"ת בכיף אין על מה
- 8.david arazi 29/05/2014 17:22הגב לתגובה זוand the winer is
- 7.פגי 29/05/2014 16:52הגב לתגובה זוהשלטים שזכו במקום השני והשלישי קיבלו חבילת פרסום על גבי עמודים. הקריאייטיב בשניהם גם לא רלוונטי למדיה וגם לא יהיה קריא. בכל שנה מוסיפים לתחרות עוד הגבלה שמעקרת את מטרתה: להציג בפני מפרסמים רעיונות פרסומיים חדשניים, בולטים ואפקטיביים. יורם, תגיד להם.
- דנה אינטרנשיונל 01/06/2014 14:09הגב לתגובה זוהטוקבק הטוב ביותר ! מקצועי ומנומק. נכתב על ידי עובד ממורמר שרוצה לעזוב? או דיווה מקסימה שעזבה ועדיין ממורמרת
- 6.למרות שלא קראו לי לנמוסה (ל"ת)שלט פגז 29/05/2014 16:51הגב לתגובה זו
- 5.לתגובה 2 - למה לטנף?! בעצם, הקנאה אוכלת אותך (ל"ת)רוג'ר סטרלינג 29/05/2014 16:32הגב לתגובה זו
- 4.לא הבנתי 29/05/2014 16:22הגב לתגובה זומישהו מוכן להסביר את הפוסטר שזכה?
- 3.מפרגן 29/05/2014 16:21הגב לתגובה זומוכשרים
- 2.אחד שלא מבין 29/05/2014 16:07הגב לתגובה זולמה זה זכה ומה טוב בזה??? מוזרים אתם!!!!
- 1.עינב 29/05/2014 14:58הגב לתגובה זוצוות מוכשר מאין כמוהו, כל הכבוד!!!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
