פרסומת אורביט
צילום: יח"צ

בדרך לקאן: רן אלון ותמר דביר מגיתם זכו בתחרות הקריאייטיב של JCDecaux

צוות הקופי-ארט אלון ודביר דורגו ראשונים עם מודעה עבור 'אורביט' ויטוסו להתארח בפסטיבל קאן. במקום השני יורה וסילביצקי ואולגה וורוביוב מאדלר
משה בנימין | (14)

צמד הקופי-ארט שיהפכו השנה למושא קנאה בקרב חבריהם לענף הפרסום הם רן אלון ותמר דביר מגיתם BBDO, שזכו בתחרות הקריאיייב של חברת פרסום החוצות JCDecaux ויטוסו להתארח בפסטיבל קאן.

התחרות שנערכת זו השנה החמישית מזמינה צוותים של קופי וארט ממשרדי הפרסום לעצב מודעה עבור אחד מלקוחות המשרד, כאשר הזוכים במקום הראשון מקבלים חבילת אירוח בפסטיבל קאן. בנוסף לזאת, זוכים הלקוחות שמודעות שלהם השתתפו בתחרות ודורגו ב-3 המקומות הראשונים לחבילות פרסום על מתקני JCDecaux.

המודעה הזוכה במקום הראשון - רן אלון ותמר דביר

הזכייה של אלון ודביר העניקה ל'אורביט' חבילת פרסום על גבי מתקני JCDecaux, לתקופה של 10 ימים על פני 100 פני פרסום בתחנות אוטובוס ומכווני תנועה בשווי כולל של 80,000 שקלים.

למקום השני הגיעו יורה וסילביצקי ואולגה וורוביוב ממשרד הפרסום אדלר חומסקי עם קמפיין פוסטרים עבור חברת 'טמבור'. וסילביצקי ווורוביוב מזכים את הלקוח בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודי רחוב (עמודים פריזאים) בשווי כולל של 50,000 שקלים.

המודעה הזוכה במקום השני - יורה וסילביצקי ואולגה וורוביוב

למקום השלישי הגיעו רועי ליזר ויותם שרון ממשרד הפרסום בריקמן עם קמפיין הפוסטרים שהוכן עבור 'צומת ספרים' "עם ספר, האוטובוס שלך יכול להגיע לכל מקום". רשת 'צומת ספרים' זכתה בחבילת פרסום לתקופה של 15 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודורים בשווי כולל של 37,500 שקלים.

המודעה הזוכה במקום השלישי - רועי ליזר ויותם שרון

במסגרת התחרות השנה, התחרו 27 משרדי פרסום עם 150 עבודות אשר הציגו מגוון רחב של מודעות קריאטיביות. בין המשרדים: אדלר חומסקי, באומן בר ריבנאי, דרורי שלומי, Lead ,y&r Israel, יהושע TBWA ו-jwt.

הפוסטר המנצח נבחר על ידי ועדת השיפוט שהורכבה מאנשי קריאייטיב בכירים בתעשייה המקומית: גיא בר, מנכ"ל שותף ב-Y&R Israel, יורם לוי, שותף ב'ברוקנר נטע יער', הדס ליבר, שחר פילר סמנכ"ל קריאייטיב ב'דרורי שלומי' וצור גולן שותף ב'בן נתן גולן'.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux ישראל: "אנו גאים להמשיך את המסורת של תחרות זו השנה החמישית בישראל, ולראות את ההיענות הגדלה של משרדי הפרסום לקחת בה חלק. השנה השתתפו מעל ל-25 משרדים בתחרות, ושלחו יותר מ-150 עבודות. התחרות מראה לנו איך קראיטיב מבריק ממקסם את אפקטיביות פרסום החוצות. אני מברך את הזוכים ומאחל להם המשך פעילות משותפת מלאה ברעיונות קראטיביים".

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    ג. עמיחי 01/06/2014 22:05
    הגב לתגובה זו
    https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/971634_480636798683861_816830910_n.png
  • 12.
    מישהו 01/06/2014 17:32
    הגב לתגובה זו
    http://adsoftheworld.com/media/outdoor/harvey_nichols_winter_sale_window_shopping_womenswear
  • 11.
    שופטים פח 29/05/2014 22:21
    הגב לתגובה זו
    ומקום שני עשו כבר אבקת כביסה כלשהי ו
  • 10.
    עדו 29/05/2014 17:38
    הגב לתגובה זו
    ומתאים לכל מיקום שיש להם להציע. לא מצליח להבין את המקומות השני והשלישי. זה הכי טוב שהיה לתחרות הזו להציע????
  • 9.
    hire this man 29/05/2014 17:36
    הגב לתגובה זו
    לא ברור תקוע מתחת לתקרת הזכוכית בגיתם כבר שניםולא מתקדם. מומלץ לכל בעל משרד פרסום שמחפש לעלות כיתה ברמה ובאיכות להציע לו סמנכלו"ת בכיף אין על מה
  • 8.
    david arazi 29/05/2014 17:22
    הגב לתגובה זו
    and the winer is
  • 7.
    פגי 29/05/2014 16:52
    הגב לתגובה זו
    השלטים שזכו במקום השני והשלישי קיבלו חבילת פרסום על גבי עמודים. הקריאייטיב בשניהם גם לא רלוונטי למדיה וגם לא יהיה קריא. בכל שנה מוסיפים לתחרות עוד הגבלה שמעקרת את מטרתה: להציג בפני מפרסמים רעיונות פרסומיים חדשניים, בולטים ואפקטיביים. יורם, תגיד להם.
  • דנה אינטרנשיונל 01/06/2014 14:09
    הגב לתגובה זו
    הטוקבק הטוב ביותר ! מקצועי ומנומק. נכתב על ידי עובד ממורמר שרוצה לעזוב? או דיווה מקסימה שעזבה ועדיין ממורמרת
  • 6.
    למרות שלא קראו לי לנמוסה (ל"ת)
    שלט פגז 29/05/2014 16:51
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    לתגובה 2 - למה לטנף?! בעצם, הקנאה אוכלת אותך (ל"ת)
    רוג'ר סטרלינג 29/05/2014 16:32
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    לא הבנתי 29/05/2014 16:22
    הגב לתגובה זו
    מישהו מוכן להסביר את הפוסטר שזכה?
  • 3.
    מפרגן 29/05/2014 16:21
    הגב לתגובה זו
    מוכשרים
  • 2.
    אחד שלא מבין 29/05/2014 16:07
    הגב לתגובה זו
    למה זה זכה ומה טוב בזה??? מוזרים אתם!!!!
  • 1.
    עינב 29/05/2014 14:58
    הגב לתגובה זו
    צוות מוכשר מאין כמוהו, כל הכבוד!!!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.