פרסומת אורביט
צילום: יח"צ

בדרך לקאן: רן אלון ותמר דביר מגיתם זכו בתחרות הקריאייטיב של JCDecaux

צוות הקופי-ארט אלון ודביר דורגו ראשונים עם מודעה עבור 'אורביט' ויטוסו להתארח בפסטיבל קאן. במקום השני יורה וסילביצקי ואולגה וורוביוב מאדלר
משה בנימין | (14)

צמד הקופי-ארט שיהפכו השנה למושא קנאה בקרב חבריהם לענף הפרסום הם רן אלון ותמר דביר מגיתם BBDO, שזכו בתחרות הקריאיייב של חברת פרסום החוצות JCDecaux ויטוסו להתארח בפסטיבל קאן.

התחרות שנערכת זו השנה החמישית מזמינה צוותים של קופי וארט ממשרדי הפרסום לעצב מודעה עבור אחד מלקוחות המשרד, כאשר הזוכים במקום הראשון מקבלים חבילת אירוח בפסטיבל קאן. בנוסף לזאת, זוכים הלקוחות שמודעות שלהם השתתפו בתחרות ודורגו ב-3 המקומות הראשונים לחבילות פרסום על מתקני JCDecaux.

המודעה הזוכה במקום הראשון - רן אלון ותמר דביר

הזכייה של אלון ודביר העניקה ל'אורביט' חבילת פרסום על גבי מתקני JCDecaux, לתקופה של 10 ימים על פני 100 פני פרסום בתחנות אוטובוס ומכווני תנועה בשווי כולל של 80,000 שקלים.

למקום השני הגיעו יורה וסילביצקי ואולגה וורוביוב ממשרד הפרסום אדלר חומסקי עם קמפיין פוסטרים עבור חברת 'טמבור'. וסילביצקי ווורוביוב מזכים את הלקוח בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודי רחוב (עמודים פריזאים) בשווי כולל של 50,000 שקלים.

המודעה הזוכה במקום השני - יורה וסילביצקי ואולגה וורוביוב

למקום השלישי הגיעו רועי ליזר ויותם שרון ממשרד הפרסום בריקמן עם קמפיין הפוסטרים שהוכן עבור 'צומת ספרים' "עם ספר, האוטובוס שלך יכול להגיע לכל מקום". רשת 'צומת ספרים' זכתה בחבילת פרסום לתקופה של 15 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודורים בשווי כולל של 37,500 שקלים.

המודעה הזוכה במקום השלישי - רועי ליזר ויותם שרון

במסגרת התחרות השנה, התחרו 27 משרדי פרסום עם 150 עבודות אשר הציגו מגוון רחב של מודעות קריאטיביות. בין המשרדים: אדלר חומסקי, באומן בר ריבנאי, דרורי שלומי, Lead ,y&r Israel, יהושע TBWA ו-jwt.

הפוסטר המנצח נבחר על ידי ועדת השיפוט שהורכבה מאנשי קריאייטיב בכירים בתעשייה המקומית: גיא בר, מנכ"ל שותף ב-Y&R Israel, יורם לוי, שותף ב'ברוקנר נטע יער', הדס ליבר, שחר פילר סמנכ"ל קריאייטיב ב'דרורי שלומי' וצור גולן שותף ב'בן נתן גולן'.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux ישראל: "אנו גאים להמשיך את המסורת של תחרות זו השנה החמישית בישראל, ולראות את ההיענות הגדלה של משרדי הפרסום לקחת בה חלק. השנה השתתפו מעל ל-25 משרדים בתחרות, ושלחו יותר מ-150 עבודות. התחרות מראה לנו איך קראיטיב מבריק ממקסם את אפקטיביות פרסום החוצות. אני מברך את הזוכים ומאחל להם המשך פעילות משותפת מלאה ברעיונות קראטיביים".

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    ג. עמיחי 01/06/2014 22:05
    הגב לתגובה זו
    https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/971634_480636798683861_816830910_n.png
  • 12.
    מישהו 01/06/2014 17:32
    הגב לתגובה זו
    http://adsoftheworld.com/media/outdoor/harvey_nichols_winter_sale_window_shopping_womenswear
  • 11.
    שופטים פח 29/05/2014 22:21
    הגב לתגובה זו
    ומקום שני עשו כבר אבקת כביסה כלשהי ו
  • 10.
    עדו 29/05/2014 17:38
    הגב לתגובה זו
    ומתאים לכל מיקום שיש להם להציע. לא מצליח להבין את המקומות השני והשלישי. זה הכי טוב שהיה לתחרות הזו להציע????
  • 9.
    hire this man 29/05/2014 17:36
    הגב לתגובה זו
    לא ברור תקוע מתחת לתקרת הזכוכית בגיתם כבר שניםולא מתקדם. מומלץ לכל בעל משרד פרסום שמחפש לעלות כיתה ברמה ובאיכות להציע לו סמנכלו"ת בכיף אין על מה
  • 8.
    david arazi 29/05/2014 17:22
    הגב לתגובה זו
    and the winer is
  • 7.
    פגי 29/05/2014 16:52
    הגב לתגובה זו
    השלטים שזכו במקום השני והשלישי קיבלו חבילת פרסום על גבי עמודים. הקריאייטיב בשניהם גם לא רלוונטי למדיה וגם לא יהיה קריא. בכל שנה מוסיפים לתחרות עוד הגבלה שמעקרת את מטרתה: להציג בפני מפרסמים רעיונות פרסומיים חדשניים, בולטים ואפקטיביים. יורם, תגיד להם.
  • דנה אינטרנשיונל 01/06/2014 14:09
    הגב לתגובה זו
    הטוקבק הטוב ביותר ! מקצועי ומנומק. נכתב על ידי עובד ממורמר שרוצה לעזוב? או דיווה מקסימה שעזבה ועדיין ממורמרת
  • 6.
    למרות שלא קראו לי לנמוסה (ל"ת)
    שלט פגז 29/05/2014 16:51
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    לתגובה 2 - למה לטנף?! בעצם, הקנאה אוכלת אותך (ל"ת)
    רוג'ר סטרלינג 29/05/2014 16:32
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    לא הבנתי 29/05/2014 16:22
    הגב לתגובה זו
    מישהו מוכן להסביר את הפוסטר שזכה?
  • 3.
    מפרגן 29/05/2014 16:21
    הגב לתגובה זו
    מוכשרים
  • 2.
    אחד שלא מבין 29/05/2014 16:07
    הגב לתגובה זו
    למה זה זכה ומה טוב בזה??? מוזרים אתם!!!!
  • 1.
    עינב 29/05/2014 14:58
    הגב לתגובה זו
    צוות מוכשר מאין כמוהו, כל הכבוד!!!
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.