היפה והחנון 4 הגמר קארין ביטון אלעד אביטל
צילום: צילום מסך ערוץ 10
רייטינג

קארין ואלעד ניצחו את הערב: 17.2% לגמר 'היפה והחנון' - הנמוך ב-4 העונות

סיימה עונה עם ממוצע עונתי טוב של 17% - אבל נמוך מ-2 העונות האחרונות, וגבוה מהעונת הפתיחה. משדר סיכום העונה של 'המערכת' הסתפק ב-16.4%
אלכסנדר כץ |

גמר העונה הרביעית של היפה והחנון, בו ניצחו קארין ואלעד, רשם אמש (יום ב') 17.2% וניצח את רשת, אולם מדובר בנתון הרייטינג הנמוך ביותר שקיבל משדר גמר ב-4 עונות התכנית - כך על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסיה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.

גמר העונה הראשונה קיבל 18.7%, גמר העונה השנייה זינק ל-20.7%, וגמר העונה השלישית ירד ל-18.2%. מבחינת ממוצע עונתי, העונה הנוכחית ממוקמת במקום השלישי עם 17%: עונה ראשונה עם 15.5%, עונה שנייה (בה ניצחו אלכס וליטל) 20.1%, ועונה שלישית 18.2%, עונה 2 20.1%, עונה ראשונה 15.5%.

מנגד, משדר פולו-אפ של המערכת (רשת, ערוץ 2), בה חזרה התכנית לסיפורים בהם היא טיפלה במהלך העונה, קיבל 16.4%, ואת העונה היא סוגרת עם 19.7%.

מול כל אלה, שידר ערוץ 1 את משחק ליגת העל בין הפועל קריית שמונה למכבי תל אביב, שרשם 9.3%.

הסדרה 'עממיות' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 14.9%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 11.1% בזכות פלטפורמת 'היפה והחנון', 'רשת כלכלית' (רשת, ערוץ 2) הניבה 10%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-8.5%.

לוהט בלילה: 'צינור לילה' (ערוץ 10) קיבלה 6.8%, וגברה על 'החדשות הלילה' (רשת, ערוץ 2) עם 6.5%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'משעל השבוע' (רשת, ערוץ 2) רשמה 9.5%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 12%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הסתפקה ב-6.9%, הדרבי התל אביבי בכדורסל בין הפועל למכבי (ערוץ 1) רשם 5.1% עם פיק צפייה של 9% לקראת סיום המשחק, והסדרה 'הסולטאן' (ערוץ 9) קיבלה 2.8%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם נתון פושר של 20.2%, מול 'חדשות 10' עם 10.7%, מהדורת 'מבט' מוקדמת (ערוץ 1) שרשמה 5.4%, ו'חדשות 20:00' (ערוץ 9) עם 2.8%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״