מיקי חיימוביץ המערכת
צילום: טל גבעוני
רייטינג

באג במערכת: תכנית התחקירים של מיקי חיימוביץ' ב'רשת' יורדת ל-15% בלבד

ב-3 השבועות האחרונים צנחה 'המערכת' ב-40%. 14.3% לחצי גמר 'היפה והחנון', 12.2% למכבי ת"א-הפועל באר שבע. ומה עשה אולמרט למהדורות?
אלכסנדר כץ | (4)

ערב של כמעט שוויון בין 3 ערוצי הברודקאסט: על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המערכת (רשת, ערוץ 2), תכנית התחקירים של רשת, קיבלה אתמול (יום ב') 15%, ומסמנת משבר בתכנית שמאבדת מדי שבוע צופים. בשבוע שעבר רשמה התכנית של מיקי חיימוביץ' 17.2%, שבוע לפני כן 19.2% ולפני 3 שבועות 22.9%.

מנגד, שלב חצי גמר התכנית 'היפה והחנון' (ערוץ 10) הניב 14.3%, מול 14.7%בשבוע שעבר, ולא ניצל את החולשה של 'המערכת'.

הרגל השלישית של הערב, הייתה משחק הכדורגל בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע (ערוץ 1), שהניב לרוממה 12.2%, נתון נאה והתחזקות יחסית לשבוע שעבר, אז קיבל משחק הדרבי של תל אביב בין מכבי להפועל 11.4%.

הסדרה 'עממיות' (רשת, ערוץ 2) הסתפקה ב-14.8%, 'רשת כלכלית' (רשת, ערוץ 2) ו'פינס בלילה' (ערוץ 10) קיבלו כל אחת 8.6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 8.1%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 7.7%.

לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 6%, ועקפה את צינור לילה' (ערוץ 10) שהניבה 5.7%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'משעל השבוע' (רשת, ערוץ 2) רשמה 12%, מול 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם נתון נמוך של 6.5%, כשחלק מהתכנית נאלצה להתמודד במהדורה המוקדמת של 'חדשות 2' בעקבות משפטו של אולמרט.

בגזרת החדשות: המהדורה המוקדמת של חדשות 2, ששודרה בין 19:30 ל-20:00, קיבלה 16.4%, ואילו המהדורה עצמה רשמה 21.9%. מנגד, 'חדשות 10' הסתפקה ב-8.7%, 'מבט' )ערוץ 1) קיבלה 7.5%, ו'חדשות 20:00' (ערוץ 9) עם 2.3%.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    דבי 01/04/2014 22:42
    הגב לתגובה זו
    מאתמול אני לא מפסיקה לחשוב על פוני אחותה הגדולה ואחיה שגדלו כאן בנהריה איך החזירו אותם אחורה בזמן לגהינום אמיתי איך ניתן להציל אותם מהאסון הנורא הם תלושים לחלוטין כל כך עצוב איך ניתן להושיע אותם?????????
  • 3.
    תכנית שמאלנים הזויה,הציבור מחרים בשלט.שמאלנים (ל"ת)
    שמאלנות זו מחלה 01/04/2014 14:51
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    גיא 01/04/2014 14:38
    הגב לתגובה זו
    כאב לי עליה בעיקר בגלל המוסריות הכפולה, אז החלפתי ערוץ
  • 1.
    רוני 01/04/2014 11:21
    הגב לתגובה זו
    ואיכותית שהיתה בערוץ 2 מזה עשר שנים אם לא יותר.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.