מצוקת דיור? מצוקת רייטינג: 'המערכת' של מיקי חיימוביץ' נחלשה ל-17.2%
גם 'היפה והחנון' בערוץ 10 איבדה צופים עם 14.8% בלבד. משחק הדרבי התל אביב החלש בין מכבי להפועל, קיבל 11.4% עם פיק של כמעט 14%
בעוד 2 ערוצי הברודקאסט המסחריים איבדו אמש (יום ב') צופים, בערוץ הציבורי יכולים להיות מרוצים. על פי נתון ראשוני בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המערכת (רשת, ערוץ 2) עם סרטו של דורון צברי על מצוקת הדיור הציבורי, קיבלה 17.2% (עם פיק של 19.4%), מול 19.2% בתכנית האחרונה לפני שבועיים, ו-22.9% לפני 3 שבועות.
מנגד, היפה והחנון (ערוץ 10) רשמה 14.7%, ירידה מ-15.5% (אז התמודדה מול ספיישל וראיטי ב'רשת' שקיבל רק 14.3%), ו-17.2% ביום שני לפני שבועיים. משחק הדרבי בליגת העל בין מכבי להפועל תל אביב (ערוץ 1) הניב 11.4% עם פיק של 13.9% בשעה 22:35.
הסדרה עממיות (רשת, ערוץ 2) עם רייטינג נמוך של 15.6%, 'רשת כלכלית' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 7.9%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) רשמה 7.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-10%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הניבה 8.4%.
לוהט בלילה: 'צינור לילה' (ערוץ 10) קיבלה 6.4%, חצי נקודה יותר מ'החדשות הלילה' (חדשות 2), שרשמה 5.9%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'משעל השבוע' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 11.8%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 15.5%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) זכתה ב-11.9% נאים. הסדרה 'הסולטאן' (ערוץ 9) קיבלה 3%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 22.8%, מול 'חדשות 10' עם 11.6%, 'מבט' (ערוץ 1) עם 5.1%, ו'חדשות 20:00' (ערוץ 9) עם 2.5%.
- 3.יעל 25/03/2014 22:34הגב לתגובה זולא איכפת לי הרייטינג, ראיתי אתמול את התוכנית,אדיר, כואב, כל הכבוד למיקי, ובמיוחד ההדגש מי שם רגל לדיור הציבורי, זה שלא איכפת לו מאנשים קשיי יום, נתניהו. מיקי אני מצדיעה לך.
- 2.טל 25/03/2014 13:33הגב לתגובה זולפחות פעם בשבוע תתעלמו מהרייטינג .וקחו על עצמכם אחריות להביא לשיחה נושאים חשובים שייצרו שיחה ומודעות .ולא רק תוכניות חסרות מקוריות וערכים(כי גם קשת עושים אז חייבים) . כבר שכחנו שצריך לבכות מסיפורים קשים שקורים סביבנו ולא כי רושפלד העליב את צילה ..
- 1.אזרחית 25/03/2014 10:08הגב לתגובה זובסיפור ההוא קיוותה המלכה הרעה שאין יפה ממנה. כאן במקומותינו מראה העוני והדלות מזכירים את בושתנו. לכן לא מצאו עוז לצפות בכך ולדון בגולם של אזרחים מסורים רבים מאוד שזו מנת גורלם. שווי בנפשך גב' חיימוביץ מה היה קורה אילו התוכנית תעסוק בעשירי הארץ? אל תרתעי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
