הפער בין 'היפה והחנון' ל'מערכת' נחתך: כמעט 11% למשחק בין מכבי לבית"ר
הפער בין המערכת ליפה והחנון הצטמצם אמש (יום ב') ל-2 נקודות בלבד, לאחר שכבר צמח ביום שני שעבר ליותר מ-9 נקודות - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.
'המערכת' (רשת, ערוץ 2) בתחקיר על מפעילי השב"כ, קיבלה 19.2%, היחלשות מה-22.9% לפני שבוע, ואילו 'היפה והחנון' (ערוץ 10), שהתרסקה בשני שעבר ל-13.8%, זינקה ל-17.2%. בצד 2 התכנית, זינב משחק ליגת העל בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים (ערוץ 1) שהניב אמש נתון גבוה של 10.8% עם פיק צפייה של 14.4% בשעה 22:13.
הסדרה 'עממיות' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 18.3%, 'ארוחת טעימות' (רשת, ערוץ 2) רשמה 11%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) הניבה 8.5%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 9.6%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 9%, ועקפה את 'רשת כלכלית' (רשת, ערוץ 2) שהניבה 8.2%.
לוהט בלילה: 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 6.9, עקפה את 'החדשות הלילה' (חדשות 2) שרשמה 6.8%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'משעל השבוע' (רשת, ערוץ 2) הניבה 11.5%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 15.3%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) זכתה ב-9.9%. הסדרה 'הסולטן' (ערוץ 9) קיבלה 3.2%, משחק הכדורסל בין הפועל תל אביב למכבי אשדוד (ערוץ 1) רשם 3% ופיק צפייה של 7.6% בשעה 20:45.
- התאומות מלול מהתוכנית "היפה והחנון" הורשעו בגניבה מחנויות בקניון מלחה
- קארין ואלעד ניצחו את הערב: 17.2% לגמר 'היפה והחנון' - הנמוך ב-4 העונות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם רייטינג גבוה של 27.1%, מול נתון נאה של 'חדשות 10' - 11.4%. מהדורה מוקדמת של 'מבט' (ערוץ 1) רשמה 3.5%, 'חדשות 20:00' (ערוץ 9) רשמה 2.7%.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
