מיקי חיימוביץ המערכת
צילום: טל גבעוני
רייטינג

ערב פושר ב-TV: 'המערכת' שומרת על יציבות, 'היפה והחנון' צונחת ב-25%

התכנית של מיקי חיימוביץ' קיבלה 18.4% מול 16.6% ל'היפה והחנון'. 'אנליסט' של מתן חודורוב ב'חדשות 10' קיבלה 14%, הכדורגל בערוץ 1 עם 9%
אלכסנדר כץ |

תכנית התחקירים של מיקי חיימוביץ', שמרה אתמול (יום ב') על יציבות, וניצחה שוב את ערוץ 10 - כך עולה מנתוני הצפייה הראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, שפורסמו הבוקר באיחור.

מהנתונים עולה כי המערכת (רשת, ערוץ 2) רשמה 18.4%, מול 18% שקיבלה בשבוע שעבר. מנגד, היפה והחנון (ערוץ 10) צנחה מ-21.8% ביום שני שעבר, ל-16.6% אמש, ירידה של 25%.

משחק ליגת העל בין הפועל באר שבע לבני סכנין (ערוץ 1) רשם 9%, עם פיק של 12.3% בשעה 21:41.

הסדרה עממיות (רשת, ערוץ 2) התאוששה קלות מהמשבר בשבוע שעבר, ועלתה מ-15.5% ל-16.8%. 'פינס בלילה' (ערוץ 10) קיבלה 10.1%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 10.1%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-8.6%, ו'רשת כלכלית' (רשת, ערוץ 2) שהפסידה לה, עם 8.2%.

לוהט בלילה: 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 6.8%, עקפה את 'החדשות הלילה' (חדשות 2) שרשמה 4.2%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'משעל השבוע' (רשת, ערוץ 2) רשמה 11.5%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 14.8%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 10.3%. משחק הליגה בכדורסל בין מכבי תל אביב להפועל אילת (ערוץ 1), שחזור של גמר הגביע לפני כשבועיים, קיבל 4.8% ופיק צפייה של 8.1% בשעה 20:27. הסדרה 'סולטאן' (ערוץ 9) עם 3.2%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 22.5%, 'חדשות 10' הניבה 11.5% ופיק של 14% בזמן בו שודרה פינת 'אנליסט' של מתן חודורוב, מהדורה מוקדמת של 'מבט' (ערוץ 1) עם 4.5%, 'חדשות 19:00' (ערוץ 9) קיבלה 2.3%, ו'חדשות 21:00' (ערוץ 9) עם 1.8%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.