מיקי מתחזקת: 21.8% ל'המערכת' - שהגדילה את הפער מ'היפה והחנון'
מיקי חיימוביץ' מגדילה את הפער מהמתחרים בערוץ 10. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המערכת (רשת, ערוץ 2) השיגה 21.8% מול היפה והחנון (ערוץ 10) עם 16.3%. בשבוע שעבר המפגש בין השתיים הוביל ל-19.9% ל'המערכת' מול 16% ל'היפה והחנון'.
עממיות (רשת, ערוץ 2), שהושקה ביום ראשון עם 23.1%, מאבדת יותר מ-3 נקודות רייטינג ויורדת מרף 20 הנקודות - ל-19.8%. אגב, ערב הספורט של ישראל שמשודר בערוץ 1, שודר יום לפני כן, ולכן ערוץ 1 לא פגע בנתוני הצפייה של 'רשת' וערוץ 10.
שידור חוזר של 'ישראל' (ערוץ 10) רושם 11.1%. 'רשת כלכלית' (רשת, ערוץ 2) זכתה ב-10.4%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 9.7%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הניבה 7.6%.
לוהט בלילה: 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 6.1%, עקפה את 'החדשות הלילה' (חדשות 2) שהניבה 5.5%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'משעל השבוע' (רשת, ערוץ 2) עם נתון נאה של 14.5%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) שהניבה 15%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשמה 8.9%.
- התאומות מלול מהתוכנית "היפה והחנון" הורשעו בגניבה מחנויות בקניון מלחה
- קארין ואלעד ניצחו את הערב: 17.2% לגמר 'היפה והחנון' - הנמוך ב-4 העונות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' זכתה ב-23.2%, 'חדשות 10' קיבלה 10.2%, ו'מבט' (ערוץ 1) עם 6%.
- 4.רק קוף מזרחי רואה ערוץ 2 (ל"ת)ff 28/01/2014 11:37הגב לתגובה זו
- 3.היי טק 28/01/2014 09:58הגב לתגובה זובמערכת יש את מיקי גם יפה , גם חכמה, גם מוכשרת.
- 2.עממיות זה באמת הוואחשים של הבררה (ל"ת)עממי 28/01/2014 09:41הגב לתגובה זו
- 1.מה הקשר בין התכנים? 28/01/2014 09:40הגב לתגובה זואין בכלל מה להשוות בין 2 התוכניות, מזרח ומערב. למה לפגוע במיקי בהשוואה המגוחכת??
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
