רייטינג

ערב משולש: ירידה להיפה והחנון שעקפה לקט פושר ל-X פקטור, הכדורגל סבבה

17.5% ל'היפה והחנון' שניצחה את הלקט של 'X פקטור' עם 14.5%. 10.2% למכבי ת"א-קריית שמונה. 20.5% ל'תכנית חיסכון'. וכמה קיבלה הלווית שרון?
אלכסנדר כץ | (3)

יממה לפני גמר X פקטור הערב (יום ב'), בחרה רשת לשדר לקט של התכנית - שכלל גם את מאחורי הקלעים של התכנית המצליחה.

על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית קיבלה 14.5% בלבד, והפסידה להיפה והחנון (ערוץ 10), שקיבלה 17.5%, שיא שלילי וירידה של כמעט 3 נקודות רייטינג מ-20.1% בפרק הקודם.

משחק הכדורגל המותח בין עירוני קריית שמונה למכבי תל אביב (ערוץ 1), רשם 10.2%, נתון נאה עבור רשות השידור, אם כי מדובר ברייטינג ממוצע.

עוד לפני כן, בשעות הבוקר ואחר הצהריים התקיימה הלווייתו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. המשדר המיוחד לסיקור הלוויה הניב 6.7% לערוץ 2, ו-2.8% לערוץ 10.

שידור חוזר של 'ישראל' (ערוץ 10) רשמה 10.5%, הפרק האחרון העונה של 'רד ודביר' (רשת, ערוץ 2) הסתפק ב-8.9% בזכות הפלטפורמה החלשה יחסית שקיבל השבוע, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-8.2%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) רשמה 6.5%, שידור חוזר של 'טעימות' (רשת, ערוץ 2) עם 6.2%,

לוהט בלילה: תיקו בין 'חדשות הלילה' (חדשות 2) ל'צינור לילה' (ערוץ 10) - עם 5%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 20.5% - מקום שני בנתוני הרייטינג של התכנית מאז עלתה לאוויר. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 7.5%. משחק הכדורסל בין הפועל תל אביב להפועל חולון, הסתפק ב-2% בלבד.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' חזקה עם 24.9%, מול 'חדשות 10' עם 10.5%. 'מבט' (ערוץ 1) עם 6.4%.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    תנועת הצופים 14/01/2014 14:05
    הגב לתגובה זו
    או בעצם נראה לי כבר הגיע
  • 2.
    לוזון 14/01/2014 11:56
    הגב לתגובה זו
    הכל רקוב ומושחת,מכירות משחקים,גזענות, אלימות,רמה אפס
  • 1.
    Pix37 14/01/2014 09:43
    הגב לתגובה זו
    שימשיכו לייצר תוכניות פח ואז להתפלא למה הם הזכיין החלש.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.