ערב משולש: ירידה להיפה והחנון שעקפה לקט פושר ל-X פקטור, הכדורגל סבבה
יממה לפני גמר X פקטור הערב (יום ב'), בחרה רשת לשדר לקט של התכנית - שכלל גם את מאחורי הקלעים של התכנית המצליחה.
על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית קיבלה 14.5% בלבד, והפסידה להיפה והחנון (ערוץ 10), שקיבלה 17.5%, שיא שלילי וירידה של כמעט 3 נקודות רייטינג מ-20.1% בפרק הקודם.
משחק הכדורגל המותח בין עירוני קריית שמונה למכבי תל אביב (ערוץ 1), רשם 10.2%, נתון נאה עבור רשות השידור, אם כי מדובר ברייטינג ממוצע.
עוד לפני כן, בשעות הבוקר ואחר הצהריים התקיימה הלווייתו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. המשדר המיוחד לסיקור הלוויה הניב 6.7% לערוץ 2, ו-2.8% לערוץ 10.
שידור חוזר של 'ישראל' (ערוץ 10) רשמה 10.5%, הפרק האחרון העונה של 'רד ודביר' (רשת, ערוץ 2) הסתפק ב-8.9% בזכות הפלטפורמה החלשה יחסית שקיבל השבוע, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-8.2%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) רשמה 6.5%, שידור חוזר של 'טעימות' (רשת, ערוץ 2) עם 6.2%,
לוהט בלילה: תיקו בין 'חדשות הלילה' (חדשות 2) ל'צינור לילה' (ערוץ 10) - עם 5%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 20.5% - מקום שני בנתוני הרייטינג של התכנית מאז עלתה לאוויר. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 7.5%. משחק הכדורסל בין הפועל תל אביב להפועל חולון, הסתפק ב-2% בלבד.
- עשר על הגל: 15.1% ל'בזהות בדויה', 18.1% לגמר X פקטור
- חצי גמר, חצי כח: X פקטור מאבדת גובה עם 11%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' חזקה עם 24.9%, מול 'חדשות 10' עם 10.5%. 'מבט' (ערוץ 1) עם 6.4%.
- 3.תנועת הצופים 14/01/2014 14:05הגב לתגובה זואו בעצם נראה לי כבר הגיע
- 2.לוזון 14/01/2014 11:56הגב לתגובה זוהכל רקוב ומושחת,מכירות משחקים,גזענות, אלימות,רמה אפס
- 1.Pix37 14/01/2014 09:43הגב לתגובה זושימשיכו לייצר תוכניות פח ואז להתפלא למה הם הזכיין החלש.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
