DELETE
צילום: צילום: אלכסנדר כץ

שינויים בתחנת הרדיו 'גלי ישראל': אורית זימר מונתה למנהלת התכניות

זימר, מנהלת ערוץ אורות ובעבר כתבת ועורכת בעיתון 'מקור ראשון', מונתה השבוע לתפקיד במקומה של נחמי שלום, שעוזבת את התחנה לאחר כשנתיים
אלכסנדר כץ | (1)

אורית זימר מונתה השבוע למנהלת התכניות של תחנת הרדיו האזורית גלי ישראל, הפועל במסגרת הרשות השנייה. זימר תחליף בתפקיד את נחמי שלום, שעוזבת את התחנה לאחר כשנתיים.

זימר מכהנת כיום כמנהלת ערוץ אורות - טלוויזיה יהודית, כלי תקשורת שפועל באינטרנט. בעבר היא עבדה במשך כעשור ככתבת ועורכת בכירה בעיתון מקור ראשון.

מנכ"ל 'גלי ישראל' ישראל פריד, מסר: "אנחנו מאוד שמחים שאורית הצטרפה למשפחת רדיו גלי ישראל. אין לי ספק שהניסיון, הקריאייטיביות והרוח החדשה שהיא מביאה איתה תשדרג את התוכן האיכותי גם כך בתחנה".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    בהצלחה!!!! (ל"ת)
    אורית תותחית על!!!!! 01/01/2014 16:56
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.