רון לאודר יוסי מימן
צילום: בוצ'צ'ו, סיון פרג'

הסכם ערוץ 10 נחתם: אנשי לאודר - בלשניקוב וגרייבסקי מסיימים את תפקידם

הסכם העברת המניות מלאודר למימן והזרמת הכסף לערוץ נחתם רשמית: נציגי לאודר בדירקטוריון אבי בלשניקוב ומיכל גרייבסקי יסיימו את כהונתם
משה בנימין | (7)

ערוץ 10 נכנס רשמית לעידן חדש בהיסטוריה הקצרה שלו, עידן נטול רון לאודר. הסכם העברת 30% המניות מרון לאודר ליוסי מימן יהפוך את האחרון לבעל השליטה עם 51%, ובבמסגרת זו גם יחתום את הקדנציה של נציגי לאודר בדירקטוריון.

אמש (יום ד') פרסם דובר ערוץ 10 הודעה על סיום כהונתם של הדירקטורים מטעמו בערוץ 10 ובחדשות 10: אבי בלשניקוב ומיכל גרייבסקי.

בהודעה נמסר כי "עם סיום כהונתם, הנהלת ערוץ 10 ועובדיו מבקשים להודות לאבי בלשניקוב שכיהן כיושב ראש דירקטוריון הערוץ ולמיכל גרייבסקי ששימשה כיו"ר ועדת הכספים בדירקטוריון, על המנהיגות והנחישות, על תרומתם המכרעת להארכת הזיכיון לפני כשנה, ועל מאמציהם ליזום מהלכים חיוניים למען קיומו והצלחתו של ערוץ 10".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    לסגור ערוץ רדוד וחובבני (ל"ת)
    זזזז 21/12/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    פלוס 21/12/2013 13:07
    הגב לתגובה זו
    עכשיו הכל מחדש ונותרו רק חודשיים
  • 5.
    בקרוב אצלנו גריבסקי (ל"ת)
    מנענע 10 19/12/2013 19:56
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ערוץ מיותר ! (ל"ת)
    אורית 19/12/2013 19:55
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    גרייבסקי, מה יהיה עם נענע10? (ל"ת)
    מר מולדבסקי 19/12/2013 17:50
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    בי בלשניקוב ומיכל גרייבסקי חחחח מה הם עשו שם? (ל"ת)
    גרייניקוב 19/12/2013 13:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מוטקה 19/12/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    בסך הכל דוחים את הקץ
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.