אדיר מילר
צילום: בוצ'צ'ו
רייטינג

אלתר ניצחון בנוק-אאוט: כמעט 27% למופע של אדיר מילר - פי 2 מאמנון לוי

'קשת' אלתרה את התכנית 'אדיר מילר מאלתר', וזכתה לנתון צפייה גבוה. 'שומר מסך' סגרה עונה נוספת עם רייטינג ממוצע של 14.9%, שפל ל'יום האם'
אלכסנדר כץ | (4)

קטעים ממופע הסטנד-אפ של אדיר מילר, הניבו אתמול (יום א') רייטינג גבוה לזכיינית 'קשת', על חשבון מה שנחשב למניה בטוחה של ערוץ 10 - תכניתו של אמנון לוי 'פנים אמיתיות'.

על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית 'אדיר מילר מאלתר' (קשת, ערוץ 2) רשמה 26.8%, ואילו הסדרה 'יום האם' (קשת, ערוץ 2) עם הרייטינג הנמוך ביותר אותו קיבלה מאז עלתה לאוויר לפני מספר שבועות - 21.7%.

*לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

מנגד, פרק סגירת עונה של 'פנים אמיתיות' (ערוץ 10) עם 2 סיפורים אישיים, הניב 13.6%, וסגר עונה עם רייטינג ממוצע של 14.9% - העונה הנצפית ביותר שלו מאז הצטרף לערוץ 10. ספיישל של הסדרה 'אלנבי' (ערוץ 10) רשם 8.2%.

'אנשי השנה בתרבות ובבידור' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 11.1%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) זכתה ב-7.6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 7.9%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.9%, שידור חוזר של 'חטופים' (קשת, ערוץ 2) הניב 5.5%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.6%.

ראש בראש בפרה-פריים: שידור חוזר של 'סברי מרנן' (קשת, ערוץ 2) עם 9.3%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שרשמה 13.8%. ממול, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 10.5%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 22.7%, 'חדשות 10' עם 11.1%, 'מבט' (ערוץ 1) הניבה 4.7%.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    pix37 10/09/2012 17:32
    הגב לתגובה זו
    קצת חמלה - תנו לנו אפילו סיכוי קטן לאהוב את הגיבורה הראשית. הסדרה עם כל הנתונים להיות סדרה מעולה אבל הדמות הראשית נורא מעצבנת - אין בה טיפה חמלה או התחשבות בבני המשפחה שסובבים אותה. גם רוזאן היתה צינית עם בני משפחתה אבל היתה לה גם נקודה רכה. בינתיים בדמות הנוכחית חוץ מאנוכיות ושקרים אין כלום - וחבל.
  • 3.
    שילמדו הקנאים, תנו שיעור להפקה של צחוק מהעבוד (ל"ת)
    צופה מהצד 10/09/2012 11:24
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    חי במינוס 10/09/2012 11:03
    הגב לתגובה זו
    כי אנשים מלדשמים 100 ש'ח כדי שיירדו עליהם בפומבי. אלא אם הם מזוכיסטים. אדיר מילר יותר מחוצפן אם הוא לוקח סכומים כאלה עבור השטויות שהוא משמיע.
  • 1.
    haky1 10/09/2012 10:31
    הגב לתגובה זו
    אמנון לוי משתדל להעצים את המילים ולתאר מציאות אחרת סגנון מתנשא ומעצבן שלא מותיר ברירה אלא לראות משהו אחר.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.