אדיר מילר
צילום: בוצ'צ'ו
רייטינג

אלתר ניצחון בנוק-אאוט: כמעט 27% למופע של אדיר מילר - פי 2 מאמנון לוי

'קשת' אלתרה את התכנית 'אדיר מילר מאלתר', וזכתה לנתון צפייה גבוה. 'שומר מסך' סגרה עונה נוספת עם רייטינג ממוצע של 14.9%, שפל ל'יום האם'
אלכסנדר כץ | (4)

קטעים ממופע הסטנד-אפ של אדיר מילר, הניבו אתמול (יום א') רייטינג גבוה לזכיינית 'קשת', על חשבון מה שנחשב למניה בטוחה של ערוץ 10 - תכניתו של אמנון לוי 'פנים אמיתיות'.

על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית 'אדיר מילר מאלתר' (קשת, ערוץ 2) רשמה 26.8%, ואילו הסדרה 'יום האם' (קשת, ערוץ 2) עם הרייטינג הנמוך ביותר אותו קיבלה מאז עלתה לאוויר לפני מספר שבועות - 21.7%.

*לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

מנגד, פרק סגירת עונה של 'פנים אמיתיות' (ערוץ 10) עם 2 סיפורים אישיים, הניב 13.6%, וסגר עונה עם רייטינג ממוצע של 14.9% - העונה הנצפית ביותר שלו מאז הצטרף לערוץ 10. ספיישל של הסדרה 'אלנבי' (ערוץ 10) רשם 8.2%.

'אנשי השנה בתרבות ובבידור' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 11.1%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) זכתה ב-7.6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 7.9%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.9%, שידור חוזר של 'חטופים' (קשת, ערוץ 2) הניב 5.5%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.6%.

ראש בראש בפרה-פריים: שידור חוזר של 'סברי מרנן' (קשת, ערוץ 2) עם 9.3%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שרשמה 13.8%. ממול, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 10.5%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 22.7%, 'חדשות 10' עם 11.1%, 'מבט' (ערוץ 1) הניבה 4.7%.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    pix37 10/09/2012 17:32
    הגב לתגובה זו
    קצת חמלה - תנו לנו אפילו סיכוי קטן לאהוב את הגיבורה הראשית. הסדרה עם כל הנתונים להיות סדרה מעולה אבל הדמות הראשית נורא מעצבנת - אין בה טיפה חמלה או התחשבות בבני המשפחה שסובבים אותה. גם רוזאן היתה צינית עם בני משפחתה אבל היתה לה גם נקודה רכה. בינתיים בדמות הנוכחית חוץ מאנוכיות ושקרים אין כלום - וחבל.
  • 3.
    שילמדו הקנאים, תנו שיעור להפקה של צחוק מהעבוד (ל"ת)
    צופה מהצד 10/09/2012 11:24
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    חי במינוס 10/09/2012 11:03
    הגב לתגובה זו
    כי אנשים מלדשמים 100 ש'ח כדי שיירדו עליהם בפומבי. אלא אם הם מזוכיסטים. אדיר מילר יותר מחוצפן אם הוא לוקח סכומים כאלה עבור השטויות שהוא משמיע.
  • 1.
    haky1 10/09/2012 10:31
    הגב לתגובה זו
    אמנון לוי משתדל להעצים את המילים ולתאר מציאות אחרת סגנון מתנשא ומעצבן שלא מותיר ברירה אלא לראות משהו אחר.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״