אלתר ניצחון בנוק-אאוט: כמעט 27% למופע של אדיר מילר - פי 2 מאמנון לוי
קטעים ממופע הסטנד-אפ של אדיר מילר, הניבו אתמול (יום א') רייטינג גבוה לזכיינית 'קשת', על חשבון מה שנחשב למניה בטוחה של ערוץ 10 - תכניתו של אמנון לוי 'פנים אמיתיות'.
על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית 'אדיר מילר מאלתר' (קשת, ערוץ 2) רשמה 26.8%, ואילו הסדרה 'יום האם' (קשת, ערוץ 2) עם הרייטינג הנמוך ביותר אותו קיבלה מאז עלתה לאוויר לפני מספר שבועות - 21.7%.
מנגד, פרק סגירת עונה של 'פנים אמיתיות' (ערוץ 10) עם 2 סיפורים אישיים, הניב 13.6%, וסגר עונה עם רייטינג ממוצע של 14.9% - העונה הנצפית ביותר שלו מאז הצטרף לערוץ 10. ספיישל של הסדרה 'אלנבי' (ערוץ 10) רשם 8.2%.
'אנשי השנה בתרבות ובבידור' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 11.1%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) זכתה ב-7.6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 7.9%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.9%, שידור חוזר של 'חטופים' (קשת, ערוץ 2) הניב 5.5%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.6%.
ראש בראש בפרה-פריים: שידור חוזר של 'סברי מרנן' (קשת, ערוץ 2) עם 9.3%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שרשמה 13.8%. ממול, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 10.5%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 22.7%, 'חדשות 10' עם 11.1%, 'מבט' (ערוץ 1) הניבה 4.7%.
- 4.pix37 10/09/2012 17:32הגב לתגובה זוקצת חמלה - תנו לנו אפילו סיכוי קטן לאהוב את הגיבורה הראשית. הסדרה עם כל הנתונים להיות סדרה מעולה אבל הדמות הראשית נורא מעצבנת - אין בה טיפה חמלה או התחשבות בבני המשפחה שסובבים אותה. גם רוזאן היתה צינית עם בני משפחתה אבל היתה לה גם נקודה רכה. בינתיים בדמות הנוכחית חוץ מאנוכיות ושקרים אין כלום - וחבל.
- 3.שילמדו הקנאים, תנו שיעור להפקה של צחוק מהעבוד (ל"ת)צופה מהצד 10/09/2012 11:24הגב לתגובה זו
- 2.חי במינוס 10/09/2012 11:03הגב לתגובה זוכי אנשים מלדשמים 100 ש'ח כדי שיירדו עליהם בפומבי. אלא אם הם מזוכיסטים. אדיר מילר יותר מחוצפן אם הוא לוקח סכומים כאלה עבור השטויות שהוא משמיע.
- 1.haky1 10/09/2012 10:31הגב לתגובה זואמנון לוי משתדל להעצים את המילים ולתאר מציאות אחרת סגנון מתנשא ומעצבן שלא מותיר ברירה אלא לראות משהו אחר.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
