קמפיין ALDO JCDecaux
צילום: יח"צ

קמפיין לרשת ההנעלה הבינ"ל ALDO: חמש תחנות אוטובוס יהפכו לחלון ראווה

בתחנות האוטובוס יוצגו נעליים אמיתיות, במסגרת קמפיין חוצות של ALDO באמצעות חברת JCDecaux. ההשקעה בקמפיין נאמדת ב-300 אלף שקלים
כתבי אייס | (2)

חברת JCDecaux מעלה קמפיין חוצות עבור רשת ההנעלה ואביזרי האופנה הבינ"ל ALDO , במסגרתו הפכה 5 תחנות אוטובוס ברחבי תל אביב לחלונות ראווה בהם תוצג הקולקציה החדשה של המותג. ההשקעה בקמפיין נאמדת ב-300 אלף שקלים, וימשך 10 ימים.

במסגרת הקמפיין החדש, יהפכו 5 תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים בעיר לחלונות ראווה בהם יותקנו נעליים אמיתיות. אותן תחנות אוטובוס אף ימותגו באווירת המותג ALDO כאשר על גבי פאות התחנה יוצג מיתוג הקולקציה החדשה של ALDO. בנוסף לתחנות האוטובוס החדשניות, הקמפיין יעלה על גבי 400 פני פרסום, קרי תחנות אוטובוס ומכווני התנועה ברחבי העיר.

הרעיון לקמפיין הוצג על ידי מחלקת JCDecaux Innovate שעוסקת בפיתוח פתרונות פרסום חוצות חדשניים. המטרה בסופו של דבר, היא להציג קמפיין שהקהל יתקשה להתעלם ממנו. זו הפעם השלישית בה JCDecaux יוצרת קמפיין עבור ALDO.

מנכ"ל JCDecaux בישראל, פיליפ רו מסר כי: "אנו גאים בכך שחברה כגון ALDO בוחרת פעם אחר פעם להציג את מוצריה באמצעות חברת JCDecaux ואנו נמשיך לשמור על חדשנות ומהלכים פרסומים שלא נראו כמותם בישראל".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    חיים 14/04/2012 02:07
    הגב לתגובה זו
    לפני כמה שנים טובות עשו קמפיין לרשת ג'ינסים ידועה שאת שמה אני לא זוכר, תלו ג'ינסים בתוך שטחי הפרסום בתחנות האוטובוס. בתוך זמן קצר פשטה השמועה בעיר וכל התחנות עם הג'ינסים הושחתו וכמובן שהג'ינסים נגנבו מהן...
  • 1.
    שאפו 12/04/2012 18:02
    הגב לתגובה זו
    באמת אין הרבה חברות שיוצאות מהקופסא. ואני לא משוחדת ... לא מכירה אותם ולא שמעתי עליהם ...
הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14
רייטינג

האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?

התחרות העזה בין מהדורות החדשות, הן מבחינת רייטינג והן מבחינת השקפת עולם ממשיכה להתבטא במשך כל רצועות היום; בפריים טיים הצפייה היתה יחסית מאוזנת

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 17% רייטינג ו-442 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.5% רייטינג ו-253 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.9% רייטינג ו-114 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 107 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים 

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, ואמש התחרות היתה יחסית מאוזנת, אם כי "נוטוק" של רועי עידן שמשודרת בקשת היתה בראש עם רייטינג של 12.9% רייטינג ו-337 אלף צופים, אבל הפער בינה ובין אלו שאחריה לא היה גדול, כפי שקורה בשידורי ריאליטי גדולים, ואחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי יותם זמרי, ועמדה על 8.2% רייטינג עם 233 אלף צופים. במקום השלישי היתה "משחקי השף" ריאליטי אוכל של רשת, שעמד על 8% רייטינג ו-213 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 6.7% רייטינג ו-162 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-100 אלף צופים, במקום השני חלקו ערוץ 13 ורשת, כשמהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עמדה על 2.6% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו העולם הבוקר הייתה עם רייטינג דומה  ו-50 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-60 אלף צופים, ואילו אחריו היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.8% רייטינג ו-37 אלף צופים. "על הבוקר" של ערוץ 14 היה אחרון עם 1.1% רייטינג, ו-28 אלף צופים.

בצהריים, האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה בראש, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים, אחריו היה 14 בצהריים של חדשות 12, שעמדה על 2.7% ו-66 אלף צופים, אחריה היה , ואת הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.7% רייטינג ו-36 אלף צופים בלבד.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון מעלה את ההצעה להוט מובייל ל-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |


פלאפון תקשורת, חברת בת של בזק, הגישה הצעה מעודכנת  לרכישת מלוא הבעלות בהוט מובייל מקבוצת אלטיס של פטריק דרהי בסכום של 2.1 מיליארד שקל, בכפוף להתאמות עתידיות.

המסמך החדש הוגש לאחר מגעים בין הצדדים, אך החברה מדגישה כי אין ודאות שהמהלך יוביל למשא ומתן מחייב או לעסקה סופית, כשהמשוכה הגדולה תהיה הרגולציה. פלאפון העלתה את ההצעה המקורית ב-5% - 100 מיליון שקל.

ההצעה כוללת מתווה עקרוני ראשוני ובלתי מחייב, והיא כפופה למספר תנאים, לרבות בדיקת נאותות, גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות. המסמך תקף עד ליום ראשון, 16 בנובמבר 2025. העסקה, אם תצא לפועל, תדרוש את אישור משרד התקשורת ורשות התחרות.


יש הצעות נופסות נמוכות יותר כשגיל שרון לצד מימון מגופים מוסדיים רוצים לרכוש את החברה ב-1.4 מיליארד שקל. הם רחוקים מההצעה של פלאפון להוט מובייל ולכן הסיכוי שהעסקה הזו תושלם נראה נמוך. הם נתלים בכך שהרגולטור לא יאשר את העסקה, אבל אמיתית-כלכלית הרגולטור לא יכול שלא לאשר. מיזוג הפעילויות יביא את פרטנר והוט לשיעור של 35% בשוק וזה לא שיעור מונופוליסטי, כשהרגולטור יכול לשים מגבלות שיורידו את נתח השוק. נזכיר כי ה שוק השתנה מאוד ב-13 השנה האחרונות, מאז הרפורמה שהורידה את המחירים בכ-80% והתחרות בו כיום היא גדולה מאוד עם מספר חברות חזקות משמעותי. במילים אחרות, למרות ששר התקשורת הביע התנגדות עסקה, לא נראה שיש לו באמת גושפנקא אמיתית וריאלית להתנגדות הזו.  


מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?