תזוזות במעריב: אבי יופה - ראש הדסק באתר nrg מונה לעורך 'המגזין'
סבב מינויים וחילופי תפקידים בקבוצת מעריב. אבי יופה, שהיה עד לאחרונה ראש דסק באתר nrg מעריב מונה לתפקיד העורך בפועל של 'המגזין'. יופה שנמצא בקבוצת מעריב 3 שנים יערוך את 'המגזין' תחת יואב צור המכהן כעורך האחראי ועורך הספורט בעיתון מעריב.
במקביל למינויו של יופה לתפקיד מונה לאחרונה אודי הירש, מי ששימש כעורך 'המגזין' בחודש האחרון לעורך nrg. הירש מונה לתפקיד במקומו של רועי בהריר שעזב. עד כה שימש הירש כסגן עורך המוסף היומי של ז'ורנל. את הירש החליפה ליאת להב, לשעבר עורכת עמוד 'תרבות ובידור' בעמודי החדשות של 'הארץ'. במעריב אישרו את הפרטים על מינויו של יופה. אבי יופה בחר שלא להגיב.
כאמור, יופה נמצא בקבוצת מעריב מזה כשלוש שנים. בשנה האחרונה שימש יופה כראש דסק ב-nrg. לפני כן שימש כעורך מדור הבריאות באתר. בטרם הצטרף למעריב שימש יופה ככתב ברשת ב', עורך ספורט ברשת 'העיר' ושימש בתפקידים שנים ברדיו דרום, בקדנציה של שמעון אלקבץ כמנכ"ל התחנה.
- 10.רועי 15/02/2012 09:29הגב לתגובה זואף אחד לא רצה לערוך את המגזין אז מצאו עורך ממורמר שיסכים תמורת משכואת רעב לערוך מוסף שבקרוב ייסגר. מעניין שכל הטוקבקים המשבחים את יופה עלומי שם.
- 9.מלר 14/02/2012 16:11הגב לתגובה זוממש יופה לך!
- 8.אלון 14/02/2012 16:10הגב לתגובה זואז איך זה שהעיתון כושל? מוזר
- 7.אריאל 14/02/2012 15:36הגב לתגובה זואבי תמיד קינאתי בך ועכשיו אפילו יותר !
- 6.מקצועי ביותר!!!! בהצלחה!! (ל"ת)אורנית 14/02/2012 14:50הגב לתגובה זו
- 5.ומה תעשה ליאת להב עכשיו? (ל"ת)תוהה 14/02/2012 14:45הגב לתגובה זו
- גולדן כבר ימצא לה משהו... (ל"ת)אל דאגה 14/02/2012 17:29הגב לתגובה זו
- 4.נו באמת! בחירה מזוויעה! (ל"ת)שון 14/02/2012 14:20הגב לתגובה זו
- ת.ה 14/02/2012 14:55הגב לתגובה זובן אדם
- 3.אדם סופר אנושי (ל"ת)בהצלחה גבר 14/02/2012 14:03הגב לתגובה זו
- 2.ראוי לתפקיד, כל הכבוד ! (ל"ת)אושר 14/02/2012 13:11הגב לתגובה זו
- 1.תותח על! (ל"ת)יניב 14/02/2012 12:55הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
