תזוזות במעריב: אבי יופה - ראש הדסק באתר nrg מונה לעורך 'המגזין'
סבב מינויים וחילופי תפקידים בקבוצת מעריב. אבי יופה, שהיה עד לאחרונה ראש דסק באתר nrg מעריב מונה לתפקיד העורך בפועל של 'המגזין'. יופה שנמצא בקבוצת מעריב 3 שנים יערוך את 'המגזין' תחת יואב צור המכהן כעורך האחראי ועורך הספורט בעיתון מעריב.
במקביל למינויו של יופה לתפקיד מונה לאחרונה אודי הירש, מי ששימש כעורך 'המגזין' בחודש האחרון לעורך nrg. הירש מונה לתפקיד במקומו של רועי בהריר שעזב. עד כה שימש הירש כסגן עורך המוסף היומי של ז'ורנל. את הירש החליפה ליאת להב, לשעבר עורכת עמוד 'תרבות ובידור' בעמודי החדשות של 'הארץ'. במעריב אישרו את הפרטים על מינויו של יופה. אבי יופה בחר שלא להגיב.
כאמור, יופה נמצא בקבוצת מעריב מזה כשלוש שנים. בשנה האחרונה שימש יופה כראש דסק ב-nrg. לפני כן שימש כעורך מדור הבריאות באתר. בטרם הצטרף למעריב שימש יופה ככתב ברשת ב', עורך ספורט ברשת 'העיר' ושימש בתפקידים שנים ברדיו דרום, בקדנציה של שמעון אלקבץ כמנכ"ל התחנה.
- 10.רועי 15/02/2012 09:29הגב לתגובה זואף אחד לא רצה לערוך את המגזין אז מצאו עורך ממורמר שיסכים תמורת משכואת רעב לערוך מוסף שבקרוב ייסגר. מעניין שכל הטוקבקים המשבחים את יופה עלומי שם.
- 9.מלר 14/02/2012 16:11הגב לתגובה זוממש יופה לך!
- 8.אלון 14/02/2012 16:10הגב לתגובה זואז איך זה שהעיתון כושל? מוזר
- 7.אריאל 14/02/2012 15:36הגב לתגובה זואבי תמיד קינאתי בך ועכשיו אפילו יותר !
- 6.מקצועי ביותר!!!! בהצלחה!! (ל"ת)אורנית 14/02/2012 14:50הגב לתגובה זו
- 5.ומה תעשה ליאת להב עכשיו? (ל"ת)תוהה 14/02/2012 14:45הגב לתגובה זו
- גולדן כבר ימצא לה משהו... (ל"ת)אל דאגה 14/02/2012 17:29הגב לתגובה זו
- 4.נו באמת! בחירה מזוויעה! (ל"ת)שון 14/02/2012 14:20הגב לתגובה זו
- ת.ה 14/02/2012 14:55הגב לתגובה זובן אדם
- 3.אדם סופר אנושי (ל"ת)בהצלחה גבר 14/02/2012 14:03הגב לתגובה זו
- 2.ראוי לתפקיד, כל הכבוד ! (ל"ת)אושר 14/02/2012 13:11הגב לתגובה זו
- 1.תותח על! (ל"ת)יניב 14/02/2012 12:55הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
