BITCOIN
צילום: depositphotos

ימים אחרונים: הזדמנות להשקיע בקריפטו מבלי לקנות ביטקוין

היקף ההשקעות והמסחר העולמי במטבעות הדיגיטליים עולה בהתמדה וגם המשקיעים הישראלים מגלים עניין רב בתחום הזה. פלטפורמת Bit2C, הבורסה הישראלית היחידה למסחר ביטקוין איטריום ומטבעות דיגיטליים נוספים, גדלה בהכנסותיה פי 5 במהלך שנת 2021 ביחס לשנת 2020 ומכוונת להנפקה בבורסה ויציאה לשוק בארה"ב וכעת נמצאת בימים האחרונים לגיוס משקיעים דרך פיפלביז ולציבור עדיין יש הזדמנות להשקיע באחד התחומים החמים ביותר בכלכלה העולמית.

Bit2C היא חברה ישראלית שפיתחה פלטפורמה למסחר peer-to-peer (עמית לעמית) בין קונים ומוכרים של מטבעות דיגיטליים. החברה נוסדה כבר ב-2013 ועובדת מאז עם הרגולציה הישראלית ועם הבנקים הישראלים על מנת להביא את כל המערכת הזו למיינסטרים. האיכות של המערכת של החברה בהשוואה לפלטפורמות מסחר אחרות היא בראש ובראשונה הרגולציה הישראלית, ההתאמה ללקוח הישראלי, התאמה לעבודה בשקלים עם הבנקים הישראלים וכמובן הטכנולוגיה - לא מדובר בחלפן שמבצע עסקה אחרי עסקה, אלא טכנולוגיה שמסוגלת להפגיש בין קונים ומוכרים בתוך הפלטפורמה.

לפרטים והשקעה ב-Bit2C >

השוק הראשוני ש-Bit2C פונה אליו הוא השוק הישראלי, שבהמשך בהתאם לרגולציה, תפנה גם לשוק האמריקאי. רשויות רגולטוריות רבות בעולם מתחילות להתעסק עם תחום המטבעות הדיגיטליים - ההשפעות על השוק תלויות מאיפה מסתכלים על זה: הרגולטור, גם בארה"ב וגם בישראל, מתחיל לבחון איך הוא מפקח על המערכת הזו וקיימת נטייה שהרגולטור עלול להקשות על השוק לפעול. אך להערכתו של אלי בז'רנו, מייסד ומנכ"ל Bit2C, הדבר בדיוק הפוך: "ברגע שהרגולטור נכנס לתמונה, התפקיד העיקרי שלו הוא להגן על המשקיע ועל האזרח וזה דווקא יכול מאוד להועיל".

בימים אלו מטרת החברה היא לגייס כספים להמשך הפיתוח של החברה והפלטפורמה ולהכניס את הקהילה שלה ואת הלקוחות שלה כבעלי מניות בתוך החברה - לתת להם הזדמנות להשקיע במערכת הזו בלי לקנות ביטקוין, כלומר לקנות מניה בהשקעה בתחום הזה של מטבעות דיגיטליים וביטקוין בלי בעצם לקנות ביטקוין. דבר נוסף למטרות החברה הוא הנפקה בורסאית בהמשך, כשרואים את המגמה שמגיעה גם מארה"ב כשחברת Coinbase לא מזמן הנפיקה על בסיס אותה אנלוגיה של פיזור והפצת הבשורה למשקיעים היותר מוסדיים ולמשקיעים שלא יכולים או לא רוצים להחזיק ביטקוין בעצמם - אז בעצם כל אחד יכול להשקיע בחברה דרך פיפלביז.

לפרטים והשקעה ב-Bit2C >

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    ירושלמי 03/08/2021 13:12
    הגב לתגובה זו
    מי שאין לו צנעה גם אין לו ביקורת עצמית. אדם המזהה את עצמו אישית עם החברה שלו מראה על אגו מנופח וזהו מתכון לאסון. ראו הוזהרתם! ולא, אני לא יודע מי זה אדון בז'רנו וגם זה לא משנה בכלל...
  • 4.
    קנו מניית coinbase. נסחרת בבורסה בארה"ב (ל"ת)
    דודו 11/07/2021 08:56
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    YL 06/07/2021 13:41
    הגב לתגובה זו
    תחשבו שנית לפני שאתם מתאבדים
  • 2.
    YL 05/07/2021 23:37
    הגב לתגובה זו
    בסוף המשקיעים הגרידיים ינגנו ב כינור ב כיכר העיר. ו מי ש גרידי יפול כרגיל.... החכם יברח עם הקופה ויעלם
  • 1.
    רק מזומן 28/06/2021 18:19
    הגב לתגובה זו
    אבל במדינת הרגולציה גם אויר יעבור פיקוח רגולציה ואיכון.
מטוסמטוס

הנפקות כבר בשלב האב-טיפוס: סטארט-אפ ישראלי מפתח מונית מעופפת חדשנית

שוק המוניות המעופפות הוא אחד השווקים הצומחים ביותר כיום, כשבשנתיים האחרונות הזרימו משקיעים סכום שיא של 4.3 מיליארד דולר לסטארט-אפים בתחום, אותו ישראל מובילה עם 61% נתח שוק. סטארט-אפ ישראלי מוביל פריצת דרך בתחום עם פיתוח חדשני במשקל וטווח הטיסה וכעת יוצא לגיוס ציבורי דרך פיפלביז ופותח בפניכם הזדמנות להשקיע באחד התחומים החמים בתחבורה העולמית.

נושאים בכתבה פיפלביז

סטארט-אפ בשם Pentaxi פיתח כלי טיס אוטונומי וחשמלי המיועד להיות מונית אווירית ומתכנן לשנות את הדרך שבה אנשים מתניידים בתוך ואל הערים הגדולות בעולם ולשפר את איכות חייהם של מיליארדי אנשים ברחבי העולםכלי הטיס שפיתחה החברה, עליו הוגשו מספר פטנטים הנדסיים לרישוםממריא ונוחת אנכית ועובר לטיסה אופקית והטכנולוגיה הזו בין השאר מאפשרת לו משקל הטסה וטווח טיסה גדולים יותר, כשבפיתוח הכלי יושמו פתרונות הנדסיים שונים וטכנולוגיות מתקדמות. לפרטים והשקעה ב-Pentaxi החל מ-2,500 ₪ > פוטנציאל שוק של 190 מיליארד דולר פקקי הענק הם בעיה גלובלית בערים הגדולות וקצב עליית כלי רכב חדשים על הכביש גוברת על בניית תשתיות כבישים. התחבורה העירונית צפופה, מזהמת, בזבזנית ויש לה מחיר כלכלי כבד. הסטארט-אפ פונה לשוק התחבורה האווירית שמוערך בשווי ב-45 מיליארד דולר ב-2022 ו-190 מיליארד דולר ב-2027, כשמנהל התעופה האמריקאי (FAA) כבר פועל ומקדם פתרונות רגולטוריים בתחום. הנפקות כבר בשלב האב-טיפוס רוב חברות הסטארט-אפ שהנפיקו בתחום אינן אוחזות עדיין באבטיפוס מעופף המסוגל להוביל נוסעים. ההתרגשות סביב המגזר החדש דומה להתלהבות ששררה בהקמת יצרניות של מכוניות חשמליות, כך שהתחום נמצא במצב לוהט בו אפשר להנפיק כמעט כל דבר עבור מיליארדים, כמו למשל חברת ג'ובי אביאיישן, שהונפקה בניו יורק דרך ספאק. המייסדים: מחלוצי פיתוח הכלים האוטונומיים בין צוות המייסדים, המורכב מחלוצי הפיתוח בתחום, נמצא יאיר דובסטר, שכיהן כ-7 שנים כמנהל חטיבת המל"טים ובהובלתו נמכרו פיתוחים בהיקפים של מיליארדי דולרים בכל רחבי העולם. עיצוב כלי הטיס הפוקד בידי פרופ' אלכס פדואה, מעצב כלי רכב ידוע שתכנן בין השאר את החללית "בראשית". למייסדים קשרים עסקיים ענפים ברחבי העולם מתוקף התפקידים הבכירים שמילאו בתעשייה במשך עשרות שנים - קשרים עסקיים אלו כבר עומדים לרשות החברה בפיתוח עסקי וכניסה לשווקים הגלובליים. הניסיון, הידע והטכנולוגיות הביאו לכך שבתכנון של Pentaxi נלקחו בחשבון מספר רב של פרמטרים ונמצאו מספר פתרונות, עליהם הוגשו מספר פטנטים הנדסיים לרישום, המאפשרים רמת ביצועים טובה יותר משל המתחרים וכתוצאה מכך מאפשרים טווח טיסה ומשקל הרמה גדולים משמעותית משל כל המתחרים בצד יתרונות כמו נוחות הנסיעה והשימוש, הפחתת רעש ובטיחות הטיסה. עם הגשת מספר הפטנטים לרישום, Pentaxi כבר נמצאים במגעים מתקדמים עם משקיעים גדולים מיפן, גרמניה ושוויץ, מתכננים לבצע חבירה לאחת מיצרניות הענק או למפעילי תחבורה בעוד כשנתיים-שלוש ולפרוץ לשוק הגלובאלי, כשפניהם לאקזיט או הנפקה. לפרטים והשקעה ב-Pentaxi החל מ-2,500 ₪ >