ראיתם את הפרסומת של AXE? גם ברשות השנייה ראו ובעקבות תלונות מבקשים ל"עדן" אותה

התלונה אולי מתבקשת, אבל שאלת המיליון דולר היא: איך מעדנים פרסומת (בינ"ל) שכל מה שיש בה זה אלפי נשים רצות בביקיני?
משה בנימין |

הרשות השנייה פנתה היום (ג') לחברת יוניליוור בבקשה שזו "תעדן" את הפרסומת לדיאודורנט AXE. מבחינת יוניליוור הפרסומת כבר "עשתה את שלה" במדיה הטלוויזיונית וכעת היא ממשיכה לפלטפורמה אחרת - לאינטרנט.

פנייתה של הרשות השנייה היא בעקבות בקשה של מרית דנון, מנהלת "הרשות לקידום מעמד האשה" הטוענת כי, הפרסומת בה נראות אלפי נשים רצות אל עבר גבר שהתיז על עצמו דיאודורנט היא מבזה וממעיטה מערכן של הנשים, זאת בעקבות תלונות של נשים שהופנו כלפי גב' דנון ספציפית לגבי אותה הפרסומת.

מנכ"ל הרשות השנייה, מנשה סמירה שהיה הכתובת לבקשתה של גב' דנון קיבל את מכתבה בנוגע לפרסומת של AXE והחליט להסכים איתה ולקדם את הנושר בצעד נוסף. סמירה פנה ליוניליוור בדרישה שזו תשדר את הפרסומת אך ורק בסופ"ש ואחרי השעה 22:00 או ש"תעדן" אותה כאמור.

הפרסומת שהייתה אמורה להיות משודרת גם בימים הקרובים תרד לבסוף בהסכמת כל הצדדים.

מיוניליוור נמסר בתגובה: "הקמפיין של אקס הינו קמפיין בינלאומי אשר זכה להצלחה רבה בכל העולם. אין בקמפיין בכדי לפגוע בציבור הנשים אלא להעביר מסר בחיוך והומור. הקמפיין יועד למסגרת זמן מוגבלת מראש ומילא את יעדיו במדיה. עתה ממשיך הקמפיין באינטרנט בפעילות חדשנית ויוצאת דופן בהתאם לרוח הסרט".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה