בייגל בייגל תעלה בקמפיין של מיליון שקל לקרקר האישי
חברת בייגל בייגל, עלתה בקמפיין ייחודי לקרקר האישי באריזת 99 קלוריות. המהלך, בהשקעה של כמיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, כולל קמפיין פרסום בטלוויזיה והשקעה באביזרי נראות בנקודות המכירה. בחברה אמרו היום כי הקרקר באריזת 99 קל' מביא חדשנות אמיתית בתחום הקרקרים ומאפשר לראשונה בקטגוריית מוצרים זו להנות המנת צריכה מוגבלת ומוגדרת , ולהרחיב את אפשרויות הצריכה של המוצר לאכילה ON THE GO .המוצר נמכר באריזת 9 מנות של 99 קל'
בייגל בייגל השיקה בתחילת השנה את סדרת הקרקרים חדשה שכללה מוצרים חדשים ביניהם: קרקר חיטה מלאה, פשתן ושיבולת שועל באריזת קרטונית המכילה 9 אריזות אישיות של 99 קלוריות לאריזה (מנה מדודה של 3 קרקרים), קרקר חיטה מלאה עם פשתן, קרם קרקר (באריזה של 188 גרם ובאריזת חסכון) וקרקר שומשום.
אילן רון מנכ"ל בייגל בייגל מדווח, כי ההשקה עמדה ביעדיה ואפשרה לביגל ביגל לצמוח בעשרות אחוזים בנתח השוק שלה. האריזות החדשות של סדרת הקרקרים, המתאפיינות בצבע סגול ובמראה נקי, יוצרות נראות בולטת וייחודית ומעבירות את תחושת הפינוק. האריזות עוצבו על ידי פיליפ בולקיה בגריד עיצובי קבוע ואחיד לכל המוצרים, וכך יוצרות גוש צבע בולט על המדף.
בייגל בייגל נמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל (51%) ומשפחת בייגל (49%) והינה החברה המובילה בישראל בתחום החטיפים המלוחים האפויים - בייגלה, חטיפי קרקר ועוד.