סרטון הפרסומת לדנונה אקטימל נרכש לשידור באירופה

סרטון "שכבות" של שטראוס הינו מבית היוצר של שלמור אבנון עמיחי Y&R
אפרת אדיר |

הצלחה בינלאומית למשרד פרסום ישראלי - סרטון הפרסומת "שכבות" לדנונה אקטימל של שטראוס, מבית היוצר של שלמור אבנון עמיחי Y&R, נרכש לשידור ברחבי אירופה, על-ידי דנונה העולמית.

הפרסומת מציגה אם המלבישה את הבת שלה ועוטפת אותה במספר שכבות בצורה מוגזמת וחסרת פרופורציות עד שהבת מתקשה לזוז. בסיומו של הסרטון מופיע המסר: "לא משנה כמה תגני עליה מבחוץ, את חייבת להגן עליה גם מבפנים".

הסרטון, שגרף הצלחה בארץ, והביא, לדברי החברה, לגידול מרשים במכירות אקטימל, נרכש, כאמור, על-ידי דנונה העולמית במדינות שונות ברחבי אירופה. באיטליה, שם שודר הסרט עוד לפני שעלה לאוויר בישראל, מפאת החורף המוקדם בארץ המגף, זכה הסרט להצלחה גדולה ולגידול מרשים במכירות.

את הסרטון ביימה דפנה לוין והפיקה חברת אודי ושושי.

גדעון עמיחי: "ישראל היא אחת המדינות בה אקטימל זוכה להצלחה פנומנלית. ישנה הערכה אדירה בדנונה העולמית למהלכים השיווקיים שנעשים בישראל. זו אינה פעם ראשונה בה סרטוני אקטימל מישראל נקנים ומשודרים בחו"ל. קמפיין "הרופאים" ששודר לפני כשנתיים כבש את מסכי הטלוויזיה בכל רחבי העולם ועכשיו הגיע תורו של סרטון "השכבות". במרכזו של הסרטון עומד רעיון כובש, שמעביר מצוין את היתרונות הייחודיים של אקטימל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה