תקציב המכללה האקדמית גליל מערבי לעפר הרץ ליניאל

התקציב עומד על 3 מיליון שקל בשנה; עבר מפרסום לם מרגלית
אפרת אדיר |

תקציב הפרסום של המכללה האקדמית גליל מערבי, בסך של 3 מיליון שקל עובר לעפר הרץ ליניאל DDB מפרסום לם מרגלית.

מהמכללה נמסר, כי הבחירה במשרד נעשתה בעקבות הצגת יכולות כוללות לטיפול במותג, גם באינטראקטיב, באמצעות TRIBAL DDBוכן פתרונות בעבודת שטח פרטנית ושיווק חווייתי.

המכללה האקדמית גליל מערבי נוסדה בשנת 2001, והלימודים בה לתואר ראשון נעשים בשני מסלולים, BA התמחות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה