מקאן, זרמון ויהושע בשלב הגמר במכרז עיריית תל אביב
ועדת המכרזים של עיריית תל אביב-יפו בראשותו של מ"מ ראש העירייה, נתן וולך, אישרה את עלייתם של 3 משרדי פרסום לשלב הגמר במכרז על תקציב הפרסום של העירייה.
מדובר בשלב הפרזנטציה שערכה 35% מהניקוד הסופי. המשרדים שעלו לשלב הסופי של המכרז למתן שירותי פרסום, שיווק וייעוץ אסטרטגי של עיריית תל אביב-יפו הם: מקאן אריקסון, זרמון גולדמן ויהושע TBWA.
מקאן קיבל ציון של 61.68 נקודות מתוך 65 נקודות מירביות אפשריות), בעוד זרמון גולדמן זכה ב-59.95 נקודות ומשרד הפרסום יהושע TBWA קיבל 57.32 נקודות.
נזכיר, כי השלב הראשון של המכרז המעניק נקודות איכות למבנה משרד הפרסום וליכולותיו מהווה 20% מהניקוד הכללי. בשלב השני של המכרז התבצעה בחינה כלכלית והשוואה בין הצעות המחיר והוא מהווה 45% מהסך הכללי.
דובר עיריית תל אביב יפו, הלל פרטוק מסר היום (ה'): "בעבר מכרז הפרסום העירוני היה מבוסס על מחירי מדיה בלבד, אולם לפני כמה שנים שונתה המתכונת וכעת ניתנת למשרד הפרסום האפשרות לקבל ניקוד על איכות המשרד ויכולותיו וכן על קריאייטיב. בשנת 2001 עם פרסום המכרז במתכונתו החדשה, התמודדו שלושה משרדים בלבד ואילו למכרז הנוכחי 11 משרדים, הנמנים עם המשרדים הגדולים בארץ, רכשו את הטפסים ו-9, כאמור, הגישו הצעות. ההיענות המוגברת היום מעידה יותר מכל על קפיצת הדרך שעשתה העירייה בשנים האחרונות - בדימויה, בהיקף חשיפתה לציבור ובאטרקטיביות שלה".
עוד מוסיף פרטוק: "היום, תקציב הפרסום של העיר תל-אביב- יפו הוא תקציב נחשק. העשייה העירונית המרובה בשנים האחרונות, בין אם בבינוי ופיתוח ובין אם בפעילות תרבותית עניפה, מהווה תוכן רב ומגוון לעבודה הפרסומית עם העירייה ויש בה פוטנציאל יצירתי אדיר".
המשרדים הנוספים שהתמודדו על תקציב הפרסום ולא עלו לשלב הגמר הם: גיתם BBDO, יורו תל אביב, אדלר-חומסקי & ורשבסקי, באומן-בר-ריבנאי ופוגל אוגילבי.