אייס 221
צילום: יחצ winebar מקררי יין

WineBar מקררי יין מציגה: מקרר יין supreme

תוכן בחסות |
נושאים בכתבה יין ישראל קרור

רמת גימור גבוהה, עיצוב מפואר, מדפים נשלפים, תאורה מרהיבה והמון מקום לבקבוקי היין שלכם. מקררי יין מדחס supreme מבית WineBar הופכים את חוויית שתיית היין להרבה יותר מסתם תחביב.

אם גם עבורכם שתיית יין היא הרבה מעבר לעוד תחביב, מקרר יין מדחס גדול ומפואר הוא בדיוק מה שאתם צריכים. לא מדובר בעוד מקרר ביתי פשוט: כי אם במקרר שעוצב ותוכנן להכיל בקבוקי יין, מה שנותן לכם את כל המקום שאתם צריכים כדי לשדרג את אוסף היינות שלכם וליהנות מאיכות בלתי מתפשרת, מכל המובנים.

ישנם הבדלים בין מקררי היין שנמצאים בשוק החל בנפח שלהם, דרך העיצוב והנראות שלהם ועד יכולות הקירור שלהם. מקררי יין מקצועיים, יוכלו לקרר כמות גדולה מאוד של בקבוקי יין ולשמור על טמפרטורה אחידה ויציבה. העיצוב שלהם יהיה יוקרתי ומלא בסטייל והם יוסיפו טאץ' נחמד לכל בית או משרד. כחברה אשר מתמחה ביבוא, שיווק, שירות ומכירה של מקררי יין כבר מעל 14 שנה, WineBar ממליצה לכם על שני דגמים של מקררי יין מפוארים, גדולים במיוחד ובעלי רמת גימור גבוהה מאותה סדרה.

דגם VI300S מקרר יין מדחס עבור 303 בקבוקים

מדובר במקרר יין באיכות פרימיום ולו כל התכונות שהופכות אותו לאחת האפשרויות המועדפות על חובבי יין אמיתיים. דגם זה כולל מדפי עץ, דלת Stainless steel שעשויה ממקשה אחת ובעלת ידית מתכת. זכוכית דו שכבתית LOW-E glass המיוצרת בטכנולוגיה ייחודית, שומרת על הטמפרטורה הפנימית ומגנה על הבקבוקים מפני האויב מספר אחת: קרינה חיצונית. ואם זה לא מספיק, המקרר כולל גם 18 מדפי עץ אלון עם ציפוי חזיתי של פס Stainless steel, מסילות טלסקופיות, מסך מגע עם תצוגת LCD  על ידית המקרר ותאורה מרהיבה.

דגם VI300D מקרר יין מדחס עבור 270 בקבוקים

מקרר יין VI300D הינו דגם מקצועי ומפואר שמתאים לקירור 270 בקבוקים וכולל שני אזורי קירור. בדומה לדגם VI300S, גם איכותו של ה-VI300D היא ברמת פרימיום והוא כולל את כל התכונות שהופכות אותו לבחירה מקצועית ואיכותית. שני אזורי הקירור, העליון והתחתון, כוללים מדפי עץ טלסקופיים שמיוצרים מעץ אלון איכותי וכוללים ציפוי חזיתי של Stainless steel. זכוכית דו שכבתית LOW-E glass מגנה על בקבוקי היין מקרינה ושומרת את הטמפרטורה הפנימית יציבה באמצעות טכנולוגיה ייחודית. בנוסף גם לדגם זה ישנן כל התוספות הקטנות והמפנקות שעושות הבדל גדול כמו תאורה מרהיבה, מסך מגע עם תצוגת LCD על ידית המקרר ודלת Stainless steel שעשויה ממקשה אחת וכוללת ידית מתכת.

עם עיצוב מוקפד, עם גימור מפואר, עם תכולה מטורפת של 270 בקבוקי יין, עם 2 אזורי קרור נפרדים, עם מידות של סנטר ב- NBA, עם אלגנטיות של בלרינה, עם חשיבה רבה על נגישות ושימושיות של המקרר, ועם מידוף מלא ומפנק, אין ספק שמקרר היין 270 בקבוקים 2 אזורי קירור של winebar הוא ככל הנראה מקרר היין המקצועי והמפואר בארץ.

מקררי יין מדחס מפוארים באיכות פרימיום ניתן לרכוש דרך האתר של חברתWineBar  מקררי יין או באולם התצוגה ברחוב החופר 34 בחולון שם תוכלו להתרשם מכל מגוון המקררים ולרכוש אותם בו במקום.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.