בן אנד גריס
צילום: יחצ בן אנד גריס

בתום שנה של משבר: בן אנד ג'ריס ישראל מחליף משרד יח"צ

בצל המאבק שמנהלת חברת בן אנד ג'ריס בזכיין המקומי אבי זינגר בשל התנגדותה למכירת מוצרים מעבר לקו הירוק, ומאבקה המשפטי בחברה-האם שלה יונילבר, זינגר שוכר את שירותי היח"צ של דניאלה רייבנבך, בתום שנים של עבודה עם צבי וילדר
אלכסנדר כץ |

מותג בן אנד ג'ריס ישראל שכר את שירותי משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת. משרדה של דניאלה רייבנבך יטפל גם בחברת "מוצרי איכות אמריקאיים", הנמצאת בבעלות איש העסקים אבי זינגר, הבעלים של בן אנד ג'ריס ישראל. בכך תחליף רייבנבך את משרד יחסי הציבור של צבי וילדר, שטיפל ביצרנית הגלידות בשנים האחרונות. 

המשרד יהיה אחראי על ניהול התקשורת השוטף של החברה  ומותגיה, ויטפל במערך יחסי הציבור, הדוברות והמשפענים של מותגי החברה, בהם בן אנד ג'ריס ישראל, המותג בראנץ' אנד קראנץ' ואריסטו קראנץ.

בשנה האחרונה נמצא הזכיין הישראלי של בן אנד ג'ריס, אבי זינגר, שמעסיק כ-200 עובדים במפעל הגלידות בקריית מלאכי, בעין הסערה בעקבות מאבק שמנהלת נגדו חברת בן אנד ג'ריס, שבעליה מתנגדים למכירת מוצרים של המותג מעבר לקו הירוק, דבר שמתכתב עם תנועת החרם הבינלאומית BDS.

זינגר הוא הזכיין המקומי של החברה העולמית בן אנד ג'ריס, שנרכשה בשנת 2000 על ידי תאגיד יוניליוור, שמפעיל גם סניף מקומי בישראל שמשווק מגוון מותגים בתחומי החטיפים, דגני הבוקר, מוצרי טיפול הגוף והבית, שוקולדים ואפילו גלידות, שמתחרות בזכיין המקומי.

בקיץ שעבר הודיעה בן אנד ג'ריס העולמית על החלטה להפסיק למכור גלידות לישראלים ביהודה ושומרון, לאחר שנים שהוא נאבק בניסיונות של חברת האם לעשות כן. הלחץ על זינגר התגבר מצד החברה בעקבות מבצע שומר החומות בחודש מאי 2021, שמצידה ספגה ביקורת ברשתות החברתיות במהלך המבצע, ואף קריאות לחרם על מוצריה. במקביל לעבודה עם וילדר, שכר זינגר את משרד בן חורין אלכסנדרוביץ כדי לטפל במשבר התקשורתי, לטובת פרויקט קצר מועד - טיפול נקודתי במשבר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.