לפני המהדורות: "לפני החדשות" עם שליש רייטינג מ"תוכנית חיסכון"
נינג'ה ישראל (קשת) הניבה 16.6%, בשלוש נקודות יותר מאקס פקטור (רשת) עם 13.6%. אבל דווקא רצועת הפרה-פריים של 19:00 בערב, היא המעניינת אתמול.
עם בגזרת 17:00 הפער בין קשת לרשת עמד על פי שניים - חמש עם רפי רשף שהניבה 10.6% מול חמש של שרון גל עם 4.9%, הרי שהפערים הלכו וגדלו לאורך אחר הצהריים המאוחרים, כאשר קשר אוגרת נקודות רייטינג ואילו רשת מאבדת אותן ונחלשת. ב-18:00 לשש עם עודד בן עמי היה 13.4% ולשש רק 4.8%, וברצועת 19:00 – כבר פער של פי שלושה בין קשת לרשת, תוכנית חיסכון עם 15.4% חזקים מאד מול 4.5% ללפני החדשות.
בהמשך הערב, שידור חוזר של אבי נוסבאום (קשת) הניב 12.4%, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) ניפקה 8.5%, הצינור (רשת) זכתה ב-8.3%, חי בלילה (קשת) קיבלה 6.9%, והיום שהיה (רשת) עם 4.5%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת) - 4%
העולם הבוקר (רשת) – 3%
בגזרת החדשות:
חדשות 12 - 17.6%
חדשות 13 – 8%
- 4.חיים 12/01/2022 12:40הגב לתגובה זובעקבות הצלחת המגישה בתכנית חיסכון . אפשר להשאיל אותה למשרד האוצר כפרויקטור לתקציב 2023 -2024. . היא יכולה לתקתק את הנושא . ןבמקביל לגייס את השר לשעבר כחלון להגיש את תכנית חיסכון . או לתת לו להגיש את פינת הגאדטים סלולר ודור 5.
- 3.מורחים "חדשות" 12/01/2022 11:58הגב לתגובה זומי יכול לצפות כ"כ הרבה זמן
- 2.לעזאזל מי זו רשת ומי קשת תכתבו לפי ערוצים (ל"ת)HAKY1 12/01/2022 10:50הגב לתגובה זו
- 1.משה 12/01/2022 10:14הגב לתגובה זומי בכלל רואה את הערוצים האלה מהנדסי תודעה

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.