שרון לוי
צילום: צילום אלעד אדלמן

שרון לוי תנהל את זרוע ההפצה והמכירה של yes בחו"ל

לוי, שתחליף את דנה שטרן, תוביל את פעילות ההפצה, הפיתוח והמכירה של הפקות המקור המצליחות של yes ברחבי העולם במסגרת Studios yes
אלכסנדר כץ |

שרון לוי מונתה למנהלת Studios yes , זרוע ההפצה והמכירה של החברה בחו"ל. היא תחליף את דנה שטרן, שעבדה ב-yes מאז הקמתה, נחשבה לאחד האנשים הבכירים בתעשיית הטלוויזיה ונבחרה מספר פעמים לרשימת 500 האנשים המשפיעים בשוק הטלוויזיה העולמי על ידי מגזין הבידור וראייטי.

לוי, בעלת ניסיון מקצועי של למעלה מ-20 שנה בתחום הטלוויזיה, המוזיקה והתוכן, שימשה עד לאחרונה כמנהלת חטיבת המכירות בחברת ארמוזה פורמטס השייכת לקבוצת ITV Studios, מחברות ההפקה הגדולות בעולם. קודם לכן שימשה בתפקידים שונים בחברת הד ארצי ובסוכנות רפי עגיב.

הפעילות הבינלאומית של yes, תחת המותג yes Studios, זכתה בשנים האחרונות להצלחות רבות, בראשן מכירת הסדרה "פאודה" לנטפליקס; האדפטציה של סדרת הדרמה "כבודו" ברשת Showtime בכיכובו של זוכה האמי בריאן קרנסטון ועוד שלל גרסאות ברחבי העולם; מכירת "על הספקטרום" להפקה ברשת אמזון  ושידור ברשת HBO Max; מכירת "השוטר הטוב" לשידור בנטפליקס; הפקת גרסה אמריקאית ל"תאג"ד" (Whiskey 68); וכן הסכמי מכירה ושידור של מאות שעות של תוכן ישראלי בעשרות ערוצים ופלטפורמות בעולם.

קרן גלייכר, סמנכ"ל התוכן yes שתחתה פועלת Studios yes, מסרה: "אני מברכת את שרון על הצטרפותה להנהלת חטיבת התוכן ואני בטוחה שהיא תתרום מניסיונה הרב לפעילות המשמעותית של yes בהפצת התוכן המצוין שלנו לבמות הבינלאומיות. קשריה הרבים של שרון וההיכרות המעמיקה עם השוק הבינלאומי, לצד שלל היכולות והכישורים שלה, יסייעו לה להביא את הפעילות לפסגות חדשות".

שרון לוי מסרה: "אני שמחה להצטרף למשפחת yes ולהוביל את הפעילות של yes Studios. אני מאמינה בתוכן מקורי וביצירה הישראלית ואני נרגשת מההזדמנות להכיר לעולם את הפקות המקור המצויינות של yes שיושקו במהלך השנה ומצפה להניע מהלכים שיניבו הפקות ישראליות חדשות אשר ימשיכו לחזק את המותג yes Studios ברחבי העולם".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.