הוט מציגה: אביב גפן, איילת זורר ועוד עונה למחוברים

במסיבת עיתונאים לפתיחת 2020 הציגה החברה את תוכנית התוכן שלה לשנה הקרובה. בין היתר תשודר גם סדרה שכתב רון לשם בכיכובם של ליאור אשכנזי ועוז זהבי, וסרטי דוקו על אהוד אולמרט ועופרה חזה
אייס |

חברת הטלוויזיה בכבלים הוט ערכה היום מסיבת עיתונאים שבה הציגה את פעילות התוכן שלה לשנת 2020.

באירוע הוצגו הסדרות הבולטות שמתכננת הוט לשנה הקרובה, וביניהן ניתן למצוא את "שנות הירח" של אביב גפן, תוכנית המערכונים של אלי בן דוד "שקופים" עם גורי אלפי ויובל סמו, "בוגד" של מאת רון לשם בכיכובם של ליאור אשכנזי, עוז זהבי וניב סולטן, עונה חדשה של מחוברים, שתיקרא "מחוברים עוטף עזה", "ילדות סכסכניות", דרמה קומית בבימויה של טליה לביא ("אפס ביחסי אנוש") ושיר ראובן, "לאבד את אליס" עם איילת זורר, ערן זהבי בדוקו-ריאליטי חדש "אבא'לה" וכן סדרות דוקו על שלמה ארצי, עופרה חזה, אהוד אולמרט ועוד.

 

במקביל, סיכמה החברה גם את העשור החולף. "השקענו יותר משני מיליארד שקלים בהפקות ישראליות מקוריות, ודאגנו שיצירה ישראלית תקבל מקום ראוי על המסך בישראל ובבמות בינלאומיות", אמרה המנכ"לית טל גרנות גולדשטיין.

גרנות גולדשטיין התייחסה גם לנסיונות של הוט לרכוש את פרטנר. "במהלך השנים האחרונות אנחנו עדים להידרדרות משמעותית במצבן של החברות בשוק ובחוסן שלהן", אמרה, "אלו באים לידי ביטוי במצב הכלכלי של החברות, בפרמטרים התפעוליים, בתוכניות התייעלות ופיטורי עובדים, בעזיבה של בעלי שליטה מישראל ובהתרחקות של משקיעים מהארץ. יש צורך בשינויים מהותיים במבנה שוק התקשורת. רק כך נוכל להבטיח את עתיד השוק, לעודד חדשנות, להצעיד את ישראל לקדמת הטכנולוגיה, ולחזק את הכלכלה הישראלית".

 

נדב חנין, סמנכ"ל התוכן והחדשנות של החברה, היה זה שהציג את הסדרות הישראליות שעתידות לעלות השנה, ןאמר כי "הוט משקיעה כ-150 מיליון שקל בסדרות והפקות מקור מדי שנה. בעשור האחרון, הפקנו למעלה מ-800 סדרות, שנגעו וריגשו את הקהל, ומשקפות את כלל האוכלוסייה הישראלית. "עספור" ו"זגורי אימפריה" הן הדרמות היומיות הנצפות ביותר בעשור האחרון, שנתנו מבט אחר על החברה הישראלית. הנתונים המדהימים שרשמו הסדרות שלנו בעשור האחרון, מוכיחים כי הצופה הישראלי מעדיף תוכן איכותי מקורי על פני סדרות בינלאומיות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.