מועדון לילה
צילום: משה נחמוביץ
רייטינג

כולם במועדון לילה: 20.5% לקשת מול 7.1% לגב האומה

מהדורת החדשות המרכזית בקשת עם פי 2 ממהדורת רשת
כתבי אייס | (7)

מועדון לילה (קשת 12) רשמה נתון גבוה של 20.5% (536K), בפער גדול מגב האומה (רשת 13) שניפקה 7.1% (189K) - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. בכאן 11 שודרה מלכויות של מטה שהניבה 3.6% (90K)

'קסם אישי עם חזי דין' (קשת 12) עם 12.2% ו-275K, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (רשת 13) עם 4.7% ו-145K צופים. 'סליחה על השאלה' בכאן 11 עם 3.4% ו-69K צופים. 'חי בלילה' (קשת 12) עם 8.9%, 'נקסט' (קשת 12) עם 7.7%, לקט 'הצינור' (רשת 13) עם 4.1% ו'הים שהיה' עם 3.7%.

בגזרת הבוקר

בקשת 12 'חדשות הבוקר' עם ניב רסקין עם 4.2%

ברשת 13 'העולם הבוקר' עם 3.3%

רצועת 17-20

קשת 12: חמש עם רפי רשף 8.2%, שש עם 10.1%, גיא פינס 11.9%, תכנית חיסכון 15.1%

רשת 13: הדוח היומי 3.2%, החדשות 4.1%, שש 5.9%, לפני החדשות 6.9%, שווה כסף 5.6%

כאן 11: ערב ערב 0.8%, קלמן סגל 1.4%, העולם היום 1%, מהצד השני עם גיא זוהר 1.3%, גאולה ולונדון 0.7%

בגזרת החדשות:

חדשות 12 הניבה 18% (453K),

מול חדשות 13 עם 9.3% (254K).

חדשות הערב (כאן 11) עם נתון חלש של 3.1% (88K).

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    פוני 27/11/2019 16:00
    הגב לתגובה זו
    אין מה להשוות בכלל
  • 5.
    לא מאמינה שיש לגב האומה צופים. הם זוועה. (ל"ת)
    ירדן 27/11/2019 15:00
    הגב לתגובה זו
  • גב האומה התוכנית הכי טובה ומצחיקה (ל"ת)
    מאי 27/11/2019 19:25
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אלעד 27/11/2019 11:55
    הגב לתגובה זו
    השבוע "נפלתי" על ראיון של אלדד קובלנץ בגל"צ. לא האמנתי למשמע אוזני - האיש התפאר ב"השגים" של התאגיד. ואני - רק שאלה: תגיד לי, קובלנץ, אתה באמת חושב שאפשר לעבוד על כל האנשים כל הזמן? 3.1% זה רייטינג למהדורת חדשות? לדעתי זה ביזיון, עליבות, כישלון, מחדל, בקיצור - התחתית של בור הביוב.
  • 3.
    אלעד 27/11/2019 11:51
    הגב לתגובה זו
    גאולה ולונדון עם 0.7%, וזה אחרי שכמה חודשים גאולה אבן - סער ישבה בבית, "הכינה את התכנית החדשה",וקבלה משכורת של עשרות אלפי שקלים בחודש. האם יכול להיות שהרייטינג נמוך משום שבימים אלה גאולה אבן סער, (כן, סער!), עסוקה במשהו אחר, חשוב יותר? לא יודע.
  • 2.
    דינה 27/11/2019 10:59
    הגב לתגובה זו
    בזבוז זמן וכסף. חבל על הזמן
  • 1.
    נילי 27/11/2019 10:56
    הגב לתגובה זו
    באנו לראות קטורזה והאה מכשפה ....
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״