כולם במועדון לילה: 20.5% לקשת מול 7.1% לגב האומה
מועדון לילה (קשת 12) רשמה נתון גבוה של 20.5% (536K), בפער גדול מגב האומה (רשת 13) שניפקה 7.1% (189K) - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. בכאן 11 שודרה מלכויות של מטה שהניבה 3.6% (90K)
'קסם אישי עם חזי דין' (קשת 12) עם 12.2% ו-275K, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (רשת 13) עם 4.7% ו-145K צופים. 'סליחה על השאלה' בכאן 11 עם 3.4% ו-69K צופים. 'חי בלילה' (קשת 12) עם 8.9%, 'נקסט' (קשת 12) עם 7.7%, לקט 'הצינור' (רשת 13) עם 4.1% ו'הים שהיה' עם 3.7%.
בגזרת הבוקר
בקשת 12 'חדשות הבוקר' עם ניב רסקין עם 4.2%
ברשת 13 'העולם הבוקר' עם 3.3%
רצועת 17-20
קשת 12: חמש עם רפי רשף 8.2%, שש עם 10.1%, גיא פינס 11.9%, תכנית חיסכון 15.1%
רשת 13: הדוח היומי 3.2%, החדשות 4.1%, שש 5.9%, לפני החדשות 6.9%, שווה כסף 5.6%
כאן 11: ערב ערב 0.8%, קלמן סגל 1.4%, העולם היום 1%, מהצד השני עם גיא זוהר 1.3%, גאולה ולונדון 0.7%
בגזרת החדשות:
חדשות 12 הניבה 18% (453K),
מול חדשות 13 עם 9.3% (254K).
חדשות הערב (כאן 11) עם נתון חלש של 3.1% (88K).
- 6.פוני 27/11/2019 16:00הגב לתגובה זואין מה להשוות בכלל
- 5.לא מאמינה שיש לגב האומה צופים. הם זוועה. (ל"ת)ירדן 27/11/2019 15:00הגב לתגובה זו
- גב האומה התוכנית הכי טובה ומצחיקה (ל"ת)מאי 27/11/2019 19:25הגב לתגובה זו
- 4.אלעד 27/11/2019 11:55הגב לתגובה זוהשבוע "נפלתי" על ראיון של אלדד קובלנץ בגל"צ. לא האמנתי למשמע אוזני - האיש התפאר ב"השגים" של התאגיד. ואני - רק שאלה: תגיד לי, קובלנץ, אתה באמת חושב שאפשר לעבוד על כל האנשים כל הזמן? 3.1% זה רייטינג למהדורת חדשות? לדעתי זה ביזיון, עליבות, כישלון, מחדל, בקיצור - התחתית של בור הביוב.
- 3.אלעד 27/11/2019 11:51הגב לתגובה זוגאולה ולונדון עם 0.7%, וזה אחרי שכמה חודשים גאולה אבן - סער ישבה בבית, "הכינה את התכנית החדשה",וקבלה משכורת של עשרות אלפי שקלים בחודש. האם יכול להיות שהרייטינג נמוך משום שבימים אלה גאולה אבן סער, (כן, סער!), עסוקה במשהו אחר, חשוב יותר? לא יודע.
- 2.דינה 27/11/2019 10:59הגב לתגובה זובזבוז זמן וכסף. חבל על הזמן
- 1.נילי 27/11/2019 10:56הגב לתגובה זובאנו לראות קטורזה והאה מכשפה ....

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
