אפליקציית ההיכרויות OkCupid בקמפיין ראשון לשוק הישראלי
אפליקציית ההיכרויות הבינ"ל OkCupid שמה על הכוונת שלה את השוק הישראלי כיעד אסטרטגי ומתכוננת להגדיל את השקעתה במדינה בשנה הקרובה. לאייס נודע כי החברה תעלה בקמפיין דיגיטל בוואלה וב-mako ובשילוט חוצות כבר היום (יום ד') ולצורך כך התקשרה עם משרד הפרסום SABIO ועם חברת הייעוץ התקשורתי העולמית APCO Worldwide המתמחה בהחדרת מותגים בינ"ל.
סימן ההיכר העיקרי של OkCupid הוא פלטפורמה למציאות שותפים למערכות יחסים רציניות לפי תחומי עניין ואופי, ולא רק לפי תמונות. משתמשי האפליקציה יכולים לענות על יותר מ-3,000 שאלות שיגדירו את הפרופיל שלהם ובכך להגביר את סיכויי ההתאמה על פי אלגוריתם מיוחד שקובע ציוני התאמה בין כל זוג פוטנציאלי. כמו כן, כחלק מהאסטרטגיה הכוללת של החברה להתמקד בשוק הישראלי, נוספו לאפליקציה שאלות רבות המכוונות במיוחד להווי ולתרבות הישראלית.
APCO Worldwide היא חברה לייעוץ אסטרטגי תקשורתי בינ"ל המפעילה מעל 30 משרדים ברחבי העולם. את המשרד בישראל מנהל רועי פדר המייעץ למותגים בעולם ומסייע להם בפעילותם בישראל. משרד הפרסום SABIO מספק שירותי פרסום, מיתוג ואסטרטגיה שיווקית ללקוחות בארץ והוא בבעלותם של אייל אורנשטיין, עמית כפיר ובני גולדשטיין.
סמנכ''ל הקריאטיב של SABIO אלמוג דסה ציל מסר "משרד הפרסום SABIO שמח להיות הקול הישראלי של מותג ההיכרויות הבינ"ל OkCupid. כמשרד קריאייטיב עם לא מעט רווקים ורווקות מכל קצוות הקשת אין לנו ספק שזו תהיה אהבה מקמפיין ראשון".
לאנה אושר, סמנכ''לית לקוחות ופיתוח עסקי בחברת הייעוץ התקשורתי APCO Worldwide מסרה: "אנחנו ב- APCO ישראל גאים מאוד לעבוד עם מותג בינ"ל אהוב ואוהב כמו OkCupid, ואנו בטוחים שזוהי רק תחילתה של שותפות נפלאה שתשדך בין הרבה ישראלים וישראליות".
- 5.ג׳יזס 26/11/2019 01:04הגב לתגובה זוובעל מדיה בעשרות מליוני דולרים? נראה לכם שאין אינטרנט? אין בושה? לפרסם באדוויק? מה זה אנשים.. מה קורה איתכם?
- 4.SABIO להעתיק את הקונספט של Wieden+Kennedy זה לא קריאטיב (ל"ת)עידן 24/11/2019 16:44הגב לתגובה זו
- 3.איציק 22/11/2019 08:03הגב לתגובה זולא נשואים
- 2.אין עוד משרד כמו סאביו בארץ ?? (ל"ת)אחד 20/11/2019 17:43הגב לתגובה זו
- 1.קמפיין פצצה! חכם ביותר! (ל"ת)עומר 20/11/2019 11:07הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.