אפליקציית ההיכרויות OkCupid בקמפיין ראשון לשוק הישראלי
אפליקציית ההיכרויות הבינ"ל OkCupid שמה על הכוונת שלה את השוק הישראלי כיעד אסטרטגי ומתכוננת להגדיל את השקעתה במדינה בשנה הקרובה. לאייס נודע כי החברה תעלה בקמפיין דיגיטל בוואלה וב-mako ובשילוט חוצות כבר היום (יום ד') ולצורך כך התקשרה עם משרד הפרסום SABIO ועם חברת הייעוץ התקשורתי העולמית APCO Worldwide המתמחה בהחדרת מותגים בינ"ל.
סימן ההיכר העיקרי של OkCupid הוא פלטפורמה למציאות שותפים למערכות יחסים רציניות לפי תחומי עניין ואופי, ולא רק לפי תמונות. משתמשי האפליקציה יכולים לענות על יותר מ-3,000 שאלות שיגדירו את הפרופיל שלהם ובכך להגביר את סיכויי ההתאמה על פי אלגוריתם מיוחד שקובע ציוני התאמה בין כל זוג פוטנציאלי. כמו כן, כחלק מהאסטרטגיה הכוללת של החברה להתמקד בשוק הישראלי, נוספו לאפליקציה שאלות רבות המכוונות במיוחד להווי ולתרבות הישראלית.
APCO Worldwide היא חברה לייעוץ אסטרטגי תקשורתי בינ"ל המפעילה מעל 30 משרדים ברחבי העולם. את המשרד בישראל מנהל רועי פדר המייעץ למותגים בעולם ומסייע להם בפעילותם בישראל. משרד הפרסום SABIO מספק שירותי פרסום, מיתוג ואסטרטגיה שיווקית ללקוחות בארץ והוא בבעלותם של אייל אורנשטיין, עמית כפיר ובני גולדשטיין.
סמנכ''ל הקריאטיב של SABIO אלמוג דסה ציל מסר "משרד הפרסום SABIO שמח להיות הקול הישראלי של מותג ההיכרויות הבינ"ל OkCupid. כמשרד קריאייטיב עם לא מעט רווקים ורווקות מכל קצוות הקשת אין לנו ספק שזו תהיה אהבה מקמפיין ראשון".
לאנה אושר, סמנכ''לית לקוחות ופיתוח עסקי בחברת הייעוץ התקשורתי APCO Worldwide מסרה: "אנחנו ב- APCO ישראל גאים מאוד לעבוד עם מותג בינ"ל אהוב ואוהב כמו OkCupid, ואנו בטוחים שזוהי רק תחילתה של שותפות נפלאה שתשדך בין הרבה ישראלים וישראליות".
- 5.ג׳יזס 26/11/2019 01:04הגב לתגובה זוובעל מדיה בעשרות מליוני דולרים? נראה לכם שאין אינטרנט? אין בושה? לפרסם באדוויק? מה זה אנשים.. מה קורה איתכם?
- 4.SABIO להעתיק את הקונספט של Wieden+Kennedy זה לא קריאטיב (ל"ת)עידן 24/11/2019 16:44הגב לתגובה זו
- 3.איציק 22/11/2019 08:03הגב לתגובה זולא נשואים
- 2.אין עוד משרד כמו סאביו בארץ ?? (ל"ת)אחד 20/11/2019 17:43הגב לתגובה זו
- 1.קמפיין פצצה! חכם ביותר! (ל"ת)עומר 20/11/2019 11:07הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
