זה הופך כבר להרגל? רשת ניצחה שוב את הערב - עם 'אבודים'
עוד ערב מוצלח לרשת שניצחה את הפריים. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי אבודים (רשת 13) עם צופית גרנט רשמה 19.5% (544K), מול צומת מילר (קשת 12) שקיבלה 15.8% (410K). המרדף (כאן 11) עם 5% (143K).
'הצינור' (רשת 13) מפגיזה עם 16.6%, 'קסם אישי' (קשת 12) - 7.8%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 7.8%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 4.6%, 'נקסט' (קשת 12) - 4.2%, 'אבא משתדל' (כאן 11) - 1.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.5%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 4.5%,
בדיוק כמו העולם הבוקר (רשת 13) שזכתה ב-4.5%.
רצועת 17-20:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 8.3%, שש עם עודד בן עמי - 9.1%, ערב טוב עם גיא פינס - 12.1%, תכנית חיסכון - 15.5%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.8%, שש עם אמנון לוי - 6.1%, לפני החדשות - 5.4%.
כאן 11: ערב ערב - 1%, קלמן סג"ל - 1.7%, העולם היום - 1.8%, מהצד השני עם גיא זהר - 2.7%, גאולה ולונדון - 2.4%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 הניבה 17.3% (462K),
מול חדשות 13 שניפקה 9.9% (295K).
חדשות הערב (כאן 11) עם 4% (116K).
- 11.משה 14/11/2019 00:54הגב לתגובה זוהצליחה לרגש את כל המדינה....מגיע לה פרס על מה שהיא עשתה למען רבים...
- 10.רות 13/11/2019 23:05הגב לתגובה זותוכנית מרתקת עד אין סוף ללא גבולות .. עבודה עם ערך ונשמה תוך הזדהות מושלמת. אכפתיות, ומעורבות. צופית וצוות ההפקה, כל הנוגעים בדבר, שפו על הנחישות ומכווני מטרה..
- 9.רוב הצופים רואים תוכניות בהשהיה ללא פרסומות (ל"ת)אבי 13/11/2019 17:58הגב לתגובה זו
- 8.תהילה 13/11/2019 11:36הגב לתגובה זואבל זה שמרחו את הפגישות לי גרם להעביר לצומת מילר ולצחוק
- 7.שפרה 13/11/2019 09:09הגב לתגובה זושאפו צופית! את וכל הצוות המדהים שעשו עבודה מדהימה רק כדי להגשים את החלום של אייזיק. אנחנו מעולם לא ראינו או התחברנו לתוכנית אבל הפעם חיכינו בכיליון עיניים לכל 4 הפרקים.
- 6.מיכמיק 13/11/2019 08:56הגב לתגובה זוצופית המדהימה, הצופים מצפים בכליון עיניים לכל פרק ופרק, מחכים לקירוב לבבות שהתרחקו בגלל טעויות ושינוי הגורל, כולנו מתרגשים, בוכים, שמחים על המרקע איתך. ועין צופיה אל תוכניתך השבועית, מחכה. אין כמוך צופית יקירה, את אישיות מדהימה ונפש טובה ורגישה, את השראה לכל כך הרבה ואין די מילים להכיל את מה שהצופים אל תוכניתך ועשייתך הברוכה מרגישים.
- 5.טלביזיה ישראלית זה חולרה (ל"ת)ישראלי 12/11/2019 22:00הגב לתגובה זו
- אמר האינפנטיל העיוור (ל"ת)פששש... 13/11/2019 17:58הגב לתגובה זו
- 4.Julli 12/11/2019 15:07הגב לתגובה זואין עליך צופית מדהים כזה חוש .כולם.בוכים ורגש.בהצלחה.
- 3.אילן 12/11/2019 12:08הגב לתגובה זותעשי פעם אחת כתבה על נשים שלא נותנות לילדים לראות את אביהם בגלל התמרמרות
- 2.אדיר מילר זה פח אשפה שהגיע הזמן שיורידו לו את השלטר. (ל"ת)ארנון 12/11/2019 11:17הגב לתגובה זו
- אמר האינפנטיל העילג (ל"ת)פשש.... 13/11/2019 17:59הגב לתגובה זו
- 1.תאגיד עלוב שנשלט ע"י חונטה מושחתת! ותוצאות אין (ל"ת)רינה 12/11/2019 10:36הגב לתגובה זו
- אבודים (ל"ת)תאגיד הביוב 12/11/2019 21:49הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.