דני לוי ו-Achtung! סיכמו על פרידה - תקציב לופטהנזה יעבור

בתום שנת הפעילות הראשונה, שני הצדדים החליטו שלא להמשיך בהתקשרות והתקציב צפוי לעבור למשרד אחר בתחילת 2020
משה בנימין | (4)

לאחר שנה בלבד, משרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת יפסיק לעבוד עם חברת יחסי הציבור Achtung! על תקציב יחסי הציבור של חברת התעופה לופטהנזה. לאייס נודע כי בתום שנת הפעילות הראשונה, שני הצדדים החליטו שלא להמשיך בהתקשרות והתקציב צפוי לעבור למשרד אחר בתחילת 2020. 

כזכור, משרדו של דני לוי נבחר לטפל בתקציב חברת התעופה בתחילת השנה, בכפוף לסוכנות הגרמנית Achtung!. סיבת הפרידה, לפחות מבחינתו של לוי, נעוצה בעבודה המרובה מסביב לשעון שכרוכה בטיפול בתקציב.

קבוצת לופטהנזה כוללת את המותגים:Lufthansa, Austrian Airlines, Swiss  Eurowings, Brussels Airlines. המשרד המקומי שעובד על התקציב, עובד בכפיפות לסוכנות יחסי הציבור הגרמנית achtung!, בעלת המשרדים בהמבורג ומינכן, שנבחרה לבנות ולנהל רשת תקשורת גלובלית עבור הקבוצה ולתמוך ביחסי הציבור של קבוצת לופטהנזה ב- 41 מדינות מחוץ לשווקים המקומיים של הקבוצה: גרמניה, בלגיה, אוסטריה ושוויץ.

מדני לוי תקשורת נמסר: "אנו מודים לאכטונג! וקבוצת לופטהנזה על שנה מרתקת ומלאת אתגרים, במהלכה למדנו המון על עולם התעופה והכרנו אנשים מקסימים".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אז גם את דני עוזבים לפעמים. אף אחד לא חסין (ל"ת)
    זובי 31/10/2019 14:54
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    לא מפתיע. דני חמדני (ל"ת)
    רני 31/10/2019 13:53
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    תקציבי תעופה מטורפים. אין יום אין לילה ואין חג... (ל"ת)
    ורד 31/10/2019 13:26
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אין לו מושג בתעופה (ל"ת)
    ריקי 31/10/2019 13:04
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.