שרון גל
צילום: באדיבות רדיו גלי ישראל

כפי שנחשף באייס: רשת 13 שיבצה את שרון גל לפני החדשות

המגיש שהגה בעבר את 'לילה כלכלי', יחליף את נגה ניר נאמן בתכנית הצרכנית-כלכלית 'ברקוד', כחלק משינויים שרשת החליטה עליהם - בניסיון לשפר את נתוני הרייטינג
אלכסנדר כץ | (13)

שרון גל נבחר להגיש את 'ברקוד' ברשת 13 במקומה של נגה ניר נאמן שהודיעה לאחרונה על פרישה מהגשת התכנית לאחר 9 חודשים. גל יתחיל להגיש את התכנית הצרכנית היומית של רשת החל מנובמבר, לאחר החגים.

 

רצועת אחר הצהריים והערב החלשות של רשת 13 צפויה לעבור שינוי משמעותי, בתקווה שיצליח להציל את נתוני הצפייה של החדשות. לאחרונה פרסמנו באייס כי חלק מהשינוי יהיה לשבץ את גל במשבצת השידור שלפני מהדורת החדשות.

 

לצד הרצועה הזאת, ברשת 13 עובדים על שינוי משמעותי יותר בפרה-פריים כבר מהשעה 17:00, בשל הרייטינג הנמוך והקושי להתמודד עם קשת 12. בין היתר מקיימים בערוץ מחקר לבדיקת העדפות הצופים. רצועת החדשות עם יעקב אילון ושש עם אמנון לוי צפויות להשתנות גם כן.

 

שרון גל הוא טאלנט טלוויזיוני שנוי במחלוקת, אבל אחד יודע למשוך צופים. הוא התחיל ככתב ברשת שוקן בחיפה, הצטרף לערוץ עשר ועם השנים הפך לכוכב גדול - כשהגה והוביל את 'לילה כלכלי' מההשקה ב-2009 ועד לעזיבתו הפתאומית והרעשנית במאי 2013.

 

בהמשך הצטרף לרדיו תל אביב ולערוץ 20, עשה גיחה לכנסת כח"כ מטעם ישראל ביתנו, התפטר לאחר כמה חודשים, חזר לערוץ 20 עם תכנית כלכלית יומית, שהפכה לתכנית אקטואליה יומית, הצטרף לאחת העונות של האח הגדול, ובשנתיים האחרונות מגיש תכנית אקטואליה יומית ופופולארית למדי ברדיו גלי ישראל ובסינדיקציה ברדיו דרום ורדיו חיפה. בנוסף עשה ראיונות עבור התכנית 'אנשים' בקשת, והגיש את 'שרון ורני בע"מ' בשישי בערב ברשת 13, שאמורה הייתה לתת פייט ל'אופירה וברקוביץ'' בקשת 12, אבל ללא הצלחה גדולה, והתכנית תרד מהאוויר כעת. עם התפוצצותה של פרשת אלאור אזריה, ליווה גל את החייל היורה ואת בני משפחתו מבחינה תקשורתית ואסטרטגית.

 

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    צופה 17/11/2019 19:58
    הגב לתגובה זו
    אני לא מבין איך מחליפים את נגה ניר נאמן בעיתונאי עם עבר כמו שרון גל
  • 11.
    דבורית 13/11/2019 09:34
    הגב לתגובה זו
    חבל.אפסיק לראות את התוכנית.בן אדם שהשתן עלה לו לראש
  • 10.
    חיה 27/09/2019 10:29
    הגב לתגובה זו
    נגע ניר נאמן עמלה קשות בכדי ליצור במה כנה האמיתית עכשיו מעבירים את הבמה הזו לאיש המזוהה בליכלוך פוליטי שלא לדבר על התנהלות הגבלת הגירעונות חבל .עוד מעט לא יהיה לכם כסףותצטרכו לסגור את התחנה....
  • היא בחרה לעזוב (ל"ת)
    מגיב 30/09/2019 15:27
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    עובד 27/09/2019 07:49
    הגב לתגובה זו
    שרון גל ודנה סומברג???? מה קרה לנו?? תכף תביאו את ריקלין ואז ההשתלטות תושלם
  • 8.
    תומר ברוך 27/09/2019 06:40
    הגב לתגובה זו
    הבחור בסדר ועובר מסך,מקווה שלא יבוא לכדי ביטוי השקפותיו הימניות קיצוניות מדי לדעתי ,ויטפל נטו בצרכנות .
  • 7.
    סוף הערוץ 26/09/2019 13:04
    הגב לתגובה זו
    כלום לא יעזור להחיות אותו
  • 6.
    שרון גל ימני קיצוני לא מתאים לעם ביזיון (ל"ת)
    רוחה 26/09/2019 12:37
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    א' 26/09/2019 09:22
    הגב לתגובה זו
    וזה לא יוסיף להם כלום
  • 4.
    עמי 25/09/2019 19:41
    הגב לתגובה זו
    לא שווה מראיין מלחך פנכה שאלות שלו מוכנות מראש לפי המרואיין
  • 3.
    שלום אסייג 25/09/2019 16:42
    הגב לתגובה זו
    שינוי מבורך
  • 2.
    "טאלנט" עלק 25/09/2019 14:22
    הגב לתגובה זו
    אם אלה ה"טאלנטים" שלכם, פשוט תסגרו את הבסטה וזהו. כמה נמוך הערוץ הזה עוד יכול לרדת? כמה טראש? כמה תת-רמה? לא ש"קשת" מדהימים, כן? אבל ליד ערוץ 13, זו אפילו לא תחרות.
  • 1.
    שופר של השילטון 25/09/2019 13:20
    הגב לתגובה זו
    גם יקבלו רייטינג כמו ערוץ 20
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.